נגישות
נגישות

מינה טומיי תל אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

55 ביקורות וחוות דעת על מינה טומיי תל אביב

Nofar - תמונה
Nofar 42 ביקורות
אסייתית חביבה
3.3
17/02/17

במינה טומיי הייתי פעמיים, פעם אחת ממש לא התלהבתי - הזמנתי עם חברה סושי, שהייתה די רגילה, מנת מוקפץ ועוד איזה סלט, הם היו חביבים אבל לא ממש עפנו. המחיר היה סביר פלוס. בפעם השנייה הייתי... ולקחתי מנות אחרות, מוקפצים אחרים ומנת קארי שהיו ממש נחמדות, אסייתית נחמדה לשבת עם חברים, קצת יקרה, מה שכן לקחנו שם קינוח והוא היה די יקר וסתמי, ממליצה לא לקנח שם אלא לקפוץ למתחם שרונה מרקט הסמוך ולהנות מאיזה קינוח שם (: לציין את השירות החביב שהיה טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
az - תמונה
az 27 ביקורות
טעים
4.3
12/02/17

אוכל טעים ותפריט מגוון מאוד. הזמנו פאד קפאו, הגיעה מהר מנה גדולה ועשויה היטב. שירות יעיל ואדיב. נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
חביב - תמונה
חביב 5 ביקורות
תגיעו ותהנו
4.8
24/09/16

אוכל טוב, השירות באמת אדיב, מתאמצים שתהנה - מעריכים שבחרת בהם. הגענו משפחה -זוג + 3, ישבנו בשולחן ליד חלון וקיבלנו מיד המלצות עבורינו והילדים. הזמנו - האוכל יצא מהר מאוד - אומנם שמסעדה... לא היתה מלאה עדיין, אבל בקצב כזה, כנראה שלעולם לא תחכו יותר מדי. המלצר שלנו (רפאל) כל הזמן פזל לשולחן כדי לראות אם יש משהו לפנו, חסר מפיות, וכו', לא היינו צריכים לדבר. המחירים סבירים ביותר - אין סיכוי שתצאו רעבים. אנחנו נחזור. תהנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נטלי - תמונה
נטלי מבקר מתחיל
מושלם
5.0
22/06/16

מעבר לכל הציפיות .....ראיתי את התוכנית טוק טוק בערוץ האוכל עם השף משה בדישי והתמלא בי החשק לנסות ממטעמי המזרח הרחוק בהשראתו של השף....יום נישואין , החלטנו לחרוג מהמסורת של המסעדה... הקבועה מזה עשור והזמנו מקום למינה טומיי....חוויה מכל הבחינות הן האוירה הן השירות המקצועי והכי חשוב הטעמים שהחזירו אותנו להודו תאילנד ויפן אבל בישראל ! מומלץץץ ביותר!!!! לסיום...גם הקינוחים מעולים!!! מחירים סבירים ביותר ולא נאלצנו למשכן שום דבר בשביל הנאה צרופה ומלאה בטעמים !

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 45 ביקורות
לבטל את הטיסה לוויטנאם כי אין צורך. השלמות נמצאת פה
4.8
18/06/16

מכירה את מינה טומיי מחיפה, זו פעם ראשונה שאכלתי במסעדה התל אביבית ולא התאכזבתי.... ישבתי עם חברה על הבר ולא הפסיקו לפנק אותנו!! בקוקטיילים, משקאות, קפה בסוף... והכל על חשבון הבית המנות... שאכלנו היו מעולות . קא פאו נודלס (בתמונה) היתה מרעננת, חריפה, מעניינת. נאמס ויאטנמי היו מדהימים. הקינוח היה אלוהי ולא הפסקנו לגרד את הצלחת מרוטב הטופי המושלם (טופיפי) המחירים הוגנים ביותר והמנות נדיבות ומשביעות. אולי החיסרון היחיד היה רעש מכיוון שהמקום היה מפוצץ. אבל זו האווירה, אל תצפו לשקט ורומנטיקה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ronit - תמונה
Ronit מבקר מתחיל
מעולה מומלץ מאוד
5.0
19/03/16

היה מעולה, אוכל טעים, מלצרית מקסימה בשם עדי, שהמלצותיה היו מצויינות, וקינוחים מעולים, ועוד קיבלנו קינוח מתנה כי חגגנו יום הולדת לבת, מומלץ בחום, באנו בעקבות המלצה ולא התאכזבנו, ללא ספק... נגיע שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורון - תמונה
דורון 14 ביקורות
מגוון של המזרח הרחוק
3.8
28/12/15

חיפשתי מקום לארוחה משפחתית הכוללת אחת טבעונית. מצאנו תפריט מגוון (לאוהבי אוכל מהמזרח). כל המנות היו ממש טעימות והמחיר סביר ביותר. השירות קצת איטי, ואופן הפעולה של המטבח שמתעקש להוציא מה... שמוכן בלי סדר מסויים לא היה לטעמנו. אז פשוט התעקשנו על הזמנת ראשונות ורק אחר כך הזמנו את העיקריות. אבל באמת אחלה מקום, בטוח אחזור. מנות מומלצות שניסיתי: באן בקר, ובומבאיי באטר צ'יקן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hanibani - תמונה
hanibani 4 ביקורות
מינה טומיי
4.0
01/12/15

המסעדה ברחוב ארבעה מעוצבת מאוד יפה, עיצוב עץ חמים. המתנו זמן רב לשתי מנות, צוות הברמנים ניסה לעזור כמיטב יכולתו, פינק בצייסרים ובקפה כפיצוי על זמן ההמתנה הארוך. המנות יפות וטעימות.... כנראה שנתן סיכוי נוסף ונחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי ברק - תמונה
שי ברק 19 ביקורות
נהנה לבלות במינה טומיי
4.8
02/11/15

אתמול שוב אכלתי במסעדה הטובה הזו (הסניף ברח' הארבעה בתל אביב). חוויה. מתאימה גם לארוחה כפגישה עסקית וגם חברתית. שירות מצוין, תפריט מגוון ומנות טעימות. המחיר סביר ביותר. כדאי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviv - תמונה
Aviv 46 ביקורות
נותן לה 8.5
4.0
28/10/15

אתחיל בדבר שהכי מעצבן במקום - בלתי אפשרי למצוא חניה שאינה בתשלום מה שמייקר את החוויה. חוץ מעניין החניה, פשוט תענוג. טעים, שירות נעים, קינוח חינם (מותנה בהורדת האפליקציה שלהם) והמחיר... סביר מאוד וידידותי לחיילים. אין ספק שאחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה