נגישות
נגישות

מינה טומיי תל אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

55 ביקורות וחוות דעת על מינה טומיי תל אביב

דניאל - תמונה
דניאל 59 ביקורות
ביקורת לטובת שיפור
2.8
22/10/18

לפני שאתחיל בחוות הדעת אציין שכבר יצא לי לאכול במינה טומיי כמה פעמים ואני נהנה מהאוכל ואוהב את המסעדה ולפיכך חוות הדעת שלי נועדה לאוזניי הבעלים והמנהלים של המסעדה בתור פידבק לשיפור.... ביום שישי האחרון ישבנו במסעדה אני,אשתי ומשפחתה ליום הולדתה. היינו סה"כ 9 אנשים. הזמנו מקומות מראש. הושיבו אותנו בשולחן צמוד לדלפק של המטבח שלא כלל חוויה נעימה בכלל. שמענו את צעקות הטבחים,החום של המטבח הגיע אלינו והמזגן לא עזר לצערי. בנוסף לכך הושיבו אותנו על כיסאות גבוהים שלא היו נוחים בעליל. קשה מאוד לשבת במשך שעה וחצי על כיסאות כאלו בייחוד שחלקנו אנשים מבוגרים. אני הזמנתי מנה קוריאנית בשם ביבליבאמפ שהוזהרתי שהיא חריפה ובכל רציתי להזמינה כיון שמעולם לא ניסיתי אותה. לצערי הרב המנה שלי הגיעה באיחור של 10-15 דקות לאחר שלכל האחרים כבר המנות הוגשו. לאחר שהמנה הגיעה התברר שהיא לא היתה חריפה (פיקנטית פלוס) וגם לא היתה טעימה. לכאורה היית מצפה ממנה שיש בה בשר בקר,ביצת עין ירקות אורז וקארי אדום שיהיו בה טעמים מגוונים ועסיסיים, אך המנה היתה מלוחה ברובה ובלי טעמים נוספים. לא סיימתי את המנה וחלקתי את המנה של אשתי. לקינוח הזמנו בננה לוטי. לצערי הרב גם בגזרת הקינוח היתה אכזבה של כולנו. הבצק היה עבה,שרוף יתר על המידה בתחתיתו ודמה לבורקס ולא לקרפ. הבננה כמעט ולא הורגשה. אני מקווה שביקורת זו תשתמש לשיפור בהמשך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
אוכל ואווירה
3.8
24/09/18

הגענו בצהרי יום עבודה. אמנם אין תפריט עסקי, אך יש 10% הנחה. ישבנו בשולחן גבוה ומרווח, לכן למרות העומס והתאורה המעומעמת האווירה הייתה נינוחה. המנות יצאו די מהר אך נאלצנו לבקש מים יותר... מפעם אחת. סלט העוף הוויאטנמי טעים אבל עמוס רטבים. הוא גדול להפתיע, ואף שהוא נחשב כאן מתאים יותר למנה ראשונה, יכול להיות ארוחה שלמה למי שלא רעב מדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ziv - תמונה
ziv 76 ביקורות
בואו בהמוניכם!
5.0
18/03/18

אוכל טוב, השירות באמת אדיב, מתאמצים שתהנה - מעריכים שבחרת בהם. הגענו משפחה -זוג + 3, ישבנו בשולחן ליד חלון וקיבלנו מיד המלצות עבורינו והילדים. הזמנו - האוכל יצא מהר מאוד - אומנם שמסעדה... לא היתה מלאה עדיין, אבל בקצב כזה, כנראה שלעולם לא תחכו יותר מדי. המלצר שלנו (רפאל) כל הזמן פזל לשולחן כדי לראות אם יש משהו לפנו, חסר מפיות, וכו', לא היינו צריכים לדבר. המחירים סבירים ביותר - אין סיכוי שתצאו רעבים. אנחנו נחזור. תהנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
אוכל טעים ואווירה כייפית
4.5
01/01/18

אוכל טעים ומנות שיוצאות מהר! אווירה מאוד מיוחדת הנותנת תחושה של רחוב אסייתי. קיים מבחר מגוון של מנות מ-5 סוגי מטבחים שונים, כולם מצויינים. השירות חביב אך לא מספיק מקצועי לטעמי (התקשו... בהמלצות ומתן הסברים למנות). המחירים סבירים לחלוטין. מומלץ להזמין מספר מנות ולחלוק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Kim - תמונה
Kim 11 ביקורות
אהבתי
4.3
14/12/17

מקום מדליק לאללה. הגעתי עם בן זוגי ובחרנו לשבת על הבר בגלל שרוב השולחנות היו תפוסים. הברמן ישר התייחס אלינו וכיבד אותנו בשני צ'ייסרים על חשבון הבית, הוא הסביר על הקונספט על המקום... והמליץ על מנות בבקיאות. בחרנו במנה ראשונה מהתפריט הקוריאני, לחמניות באן במילוי עוף. בחיים לא טעמתי לחמניית באן, וזה היה אחד הדברים היותר טעימים שאכלתי בחיי. הלחמנייה הייתה פריכה וכיפית לאכילה יחד עם העוף, מנה מצוינת! ללא ספק אחפש מנה כזאת בעוד מקומות שאסעד בהם. לעיקריות בן זוגי לקח פאד תאי ואני בחרתי באטריות אודון עם עוף. ממש נהניתי מהאוכל שיצא ממש מהר וחם, השירות היה מהיר, הברמן היה אדיב ונתן אחלה שירות. בסופו של דבר, יצאתי מהמקום בתחושה שאחזור אליו. אהבתי מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
IK - תמונה
IK 4 ביקורות
כיף, טעים מאוד ונעים מאוד
5.0
03/12/17

אכלנו ארוחה משפחתית בשישי בערב, היה מושלם הן מבחינת השירות וכן האוכל. מנות מצויינות, מבחר גדול, מחירים סבירים בהחלט. שירות מוקפד ומצויין. בהחלט נשוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 61 ביקורות
משלוחים לא תמיד מגיעים בזמן
2.8
22/11/17

המנות טעימות ויש יחסית לא מעט אפשרויות טבעוניות. הבעיה היא במשלוחים - הטווח למשלוח הוא גם ככה ארוך (שעה וחצי) ובכל זאת הרבה פעמים חורגים ממנו. לפעמים מאחרים ב-5-10 דקות, פעם אחת המשלוח... הגיע רק כעבור כשעתיים וכשפניתי לא התייחסו. רק אחרי שחזרתי על הפנייה שוב ושוב קבלתי תשובה אחרי שכבר עבר שבוע וחצי מהפנייה הראשונה! הפיצוי היה קינוח או מנה ראשונה, אולי זה מפצה על האיחור אבל לא על זה שצריך לפנות אליהם 3 ו-4 פעמים כדי לקבל התייחסות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daniel - תמונה
Daniel מבקר מתחיל
חבל על הערב
1.8
02/09/17

סתם אוירה טובה ומוסיקה אבל האוכל במנות זעירות. בסופו של עניין אם יוצאים רעבים לאחר תשלום חשבון מוגזם הרי שהערב הלך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ולרי - תמונה
ולרי 9 ביקורות
המחירים נוחים אך המנות קטנות
4.3
17/08/17

העיצוב של המסעדה מסוגנן ויפה, האוכל מגיע ממש מהר והמלצרים מכירים היטב את התפריט. עם זאת הטעם של האוכל לא מי יודע מה והמנות לא גדולות בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Netta - תמונה
Netta 25 ביקורות
מסעדה נחמדה עם מנות טעימות
4.0
23/02/17

המחירים דיי יקרים אך לדעתי שווים ביחס לתמורה ולאיכות. מנות בגודל טוב, ובעיקר טעימות. השירות היה מעולה. לציין לטובה את הקפה הויאטנמי המיוחד. שווה לקפוץ כחלק מיום כיף בשרונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה