נגישות
נגישות

מינה טומיי תל אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

55 ביקורות וחוות דעת על מינה טומיי תל אביב

Natalie - תמונה
Natalie 9 ביקורות
העיצוב מגניב והאוכל טעים מאוד!
3.8
18/03/15

אווירה מגניבה, הושיבו אותנו ליד הבר והברמן פינק אותנו בצ'יסריים:) המליץ לנו על המנות והסביר לנו על התפריט כי זו הייתה פעם ראשונה שלנו. המנות שהזמנו: * נאמס וויאטנמי - סוג של אגרול עם... פשריות מאוד מומלץ - זה מגיע עם רוטב ממש מתקתק ומיוחד בטעם. * ברוקולי ביף - המנה הייתה כל כך טעימה לי - פטריות בצל ברוקולי והכל מוקפץ ברוטב טעים טעים טעים. * צ'ילי רייס נודלס - זו המנה שחברתי הזמינה היא מאוד נהנת ממנה. למען האמת לא היינו צריכות להזמין את האגרולים כי המנות פשוט מפוצצות. קצת יקר - אבל שווה את זה כי מרגישים שחומרי הגלם שלם מאוד איכותיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בני - תמונה
בני 99 ביקורות
מסעדה מעולה
4.3
12/03/15

אחת מהמסעדות הטובות שלא עושה קיצורי דרך באיכות המוצרים ובטעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורלי - תמונה
אורלי 18 ביקורות
חוויה בכל הלשון
4.5
09/02/15

הגענו למסעדה בעקבות קרובי משפחה שמאוד נהנו. בעצת המלצרית פתחנו עם ארבע מנות קטנות ששילבו טעמים בצורה מגוונת היו מעולות והשאירו לנו חשק להתנסות בעוד מנה קטנה שגם היא לא נפלה מאחיותיה.... המנות יצאו אחת השניה והשירות היה נהדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמ - תמונה
עמ 86 ביקורות
שירות מהיר ומקצועי אוכל מצוין
4.5
21/01/15

ממש נהנינו מהאוכל, תפריט עשיר כמעט לא הצלחנו לבחור.. האוכל הגיע מהר ממש והיא טעים מאוד והמנות גדולות ומשביעות. ממש אחלה מקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי שטרנליכט דגן - תמונה
טלי שטרנליכט דגן 9 ביקורות
אחת הארוחות הטובות שאכלתי
4.5
18/12/14

אוכל נהדר, כלי הגשה מקסימים ומיוחדים שלא רואים בכל מקום, אחלה שירות. פשוט מקום מעולה אל תוותרו על מרק הטום ים המופלא

עוד פרטים
הוספת תגובה
נטע ואביב - תמונה
נטע ואביב 2 ביקורות
כגודל הציפייה גודל האכזבה
3.8
05/12/14

חברים אל תהייו עקשנים גם אני בחנתי את הביקורות ובכל זאת הלכתי וניסיתי וכמו שאומרים כגודל הציפיות גודל האכזבות. הטעמים בהם חפצה נפשנו מתאילנד והודו הרחוקות היו פשוט מוזרים..חמוצים מידי... מלוחים מידי. מסתבר שהשילוב של חמישה מטבחים העובדים יחד פשוט לא מוצלח. שמונה סועדים לא טועים לצערי לא אהבנו שום מנה! מלבד קינוח הבננה לוטי:/ לסיכום גמני לא הקשבתי לעצות אבל טיפ קטן אם בכל זאת תרצו להתאכב בעצמכם לקחת מספר מנות מצומצם ולחלוק! המנות ממש גדולות וחבל על הכסף. שירות אדיב ואוירה מקסימה אבל לא נחזור לשם. 1000ש"ח איש כולל טיפ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 19 ביקורות
כייף אמיתי
5.0
23/11/14

הקונספט של המסעדה מיוחד מאד. האוכל טעים מאד. השירות של המלצרית, נטלי יוצא מן הכלל. ישבנו 8 סביב שולחן וכל אחד טעם ממבחר המנות על השולחן. מצאו חן בעיני, סלט פאפאיה תאילנדי, סינטה... בולוגוגי קוריאני, צ'יקן צ'אי ספרינג רול תאילנדי. למעשה הכל טעים. בקינוח צ'יפרה אותנו המלצרית בעוגה טעימה. שלמנו ל 8 888 ש"ח. יצאנו שבעים, ומרוצים מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshe - תמונה
Moshe 51 ביקורות
הכל נפלא... רק שהאוכל יותר איכותי ומעניין מאשר טעים
4.0
22/11/14

היינו שני זוגות לצהריים בשבת. לא התאכזבנו. מקום מקסים, צעיר, כיפי, דקורציה נהדרת. שירות ןאוירה נפלאים. מחירים סבירית בהחלט. רק שהאוכל (טעמיתי שבע משמונה המנות שהוזמנו)... מעניין,... איכותיף מושקע... אבל קצת פחות ערב לחיכנו... אולי עניין של הרגלים וטעמים נרכשים וכו... אבל אולי לא ?

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nitzan - תמונה
Nitzan 46 ביקורות
מקסים וטעים
5.0
19/10/14

הגענו לשם בסוכות, זוג עם שלושה ילדים. השירות היה מקסים, אדיב ומזמין. המנות שהגיעו היו מעולות ומספקות. קיבלנו קינוח עם חיוך במתנה מהמסעדה לרגל החג.מה עוד צריך?

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניסים גורמה - תמונה
ניסים גורמה 85 ביקורות
טוב טוב
4.0
25/09/14

ביקרנו בחיפה יעני קניות ראש השנה של אשתי ובסיום רעבנו למשהו אקזוטי וכיוון שבקרתי במסעדה אחות בתא הצעתי את טומיי האורגינאלית בחיפה למרות שהגענו ללא הזמנה קבלו אותנו בידידות ומצאו לנו... מקום על בסיס הכיסא החם. הזמנו יפן מרק אודון טורי (עים שרימפס) וסולומון טובאן ובמקביל מהמטבח הוויאטנאמי נאמס משהוא (ספרינגרול קריספי) ולקינוח כיבדו אותנו ב"נשיקות אסייתיות" בקיצור הגענו רעבים יצאנו שבעים ומאוד מרוצים

עוד פרטים
הוספת תגובה