נגישות
נגישות

מסעדת לינדה - LINDA RESTURANT ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

100 ביקורות וחוות דעת על מסעדת לינדה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/07/09

הגעתי לבקר משפחה שגרה באשקלון ונכנסתי ללינדה על הדרך , מסעדה בעלת אווירה נעימה במיוחד וקרובה לים . האוכל היה מצוין מנות ראשונות מפתיעות ומנה עיקרית של פילה דניס הייתה מעולה ... בהחלט... אחזור לפה בפעם הבאה שאהיה בעיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי - תמונה
אורי 5 ביקורות
3.3
24/06/09

יומולדת - 6 מבוגרים שרות - מקצועי מאד ונעים מנות אוכל - כצפוי - הצלחת -פרזנטציה נאה - טעם - מעולה ערב מאד לחך. משקאות - נא לחדש את מלאי הגראפה... נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/06/09

הגענו ביום שלישי בסביבות 20:00, המסעדה הייתה די ריקה, וקיבלה את פנינו מלצרית חביבה במיוחד. הזמנו כראשונות קרפצ'יו בקר, שהיה מצויין ופטריות פוטבלו מהגריל שהפתיעו בטעמן הבשרי והנהדר.... בעיקריות נהננו מקבבוני טלה (מנה ראשונה שלטעמי משביעה גם כעיקרית), ונקניקיות טלה מצויינות. לא ויתרנו גם על קינוח, והזמנו פסיפלורה שוקולד לבן - ממש שחיתות, לא חוקי כמה שזה טעים. האוירה הייתה מאוד נעימה, אבל העיצוב קצת מעורבב מידי ולא ברור, לטעמי. בכל אופן, מאוד נהננו, נחזור בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
07/06/09

אכלנו(ניסינו לאכול) ביום שישי בערב ,כמובן שהיזמנו 8 מקומות מראש ,כך שלא הייתה להם הפתעה בארוח של 8 אנשים בבת אחת.אז זהו שכן הייתה להם הפתעה. מנות ראשונות הגיעו בערך 15 עד 20 דקות אחרי... ההזמנה, מילא!!! מנות עיקריות הוזמנו ביחד עם הראשונות אלא שהן הגיעו כשעה ו10 דקות אחרי שסיימנו את המנות הראשונות,נגיד מילא,,, האנטרקוט היה מזעזע ההמבורגר היה על סף השרוף ובכלל המנות העיקריות היו נוראיות. השלימה את כל הזוועה אחראית המשמרת שלא ידעה לתת מענה לשום שאלה שלנו אלא כמעט להאשים אותנו על כך שאנחנו מתלוננים.המסעדה כושלת באיכות הבשר,בהכנתו באירוח ובכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי - תמונה
אורי 5 ביקורות
4.3
02/06/09

החפץ להשביע רעבונו בהמבורגר ענקי ועסיסי - תענוג לחך בתוספת טוגנים (ציפס) לא מהעולם הזה - שאינם ספוגים בשמן - מוזהבים- פריכים - ילך ויאכל בלינדה...מפאת גודל המנה - כדאי להמתין עם הזמנות... נוספות....!רעיתי האהובה טוענת שזהו המבורגר שממציאי הקציצה לא יכלו לעשות טוב יותר מאותו שף שהיה בתורנות שלשום בערב- שאפו!על השרות אין מה להוסיף יותר מאשר - פנטסטי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
30/05/09

שרות אדיב, האוכל טעים ועשוי טוב. קבלת פנים נאותה., המקום יפה נקי ומסודר הערה חשובה: אין מילחיות/פלפל על השולחן אלא צלוחיות עם מלח ופלפל אשר חשופות לאבק וכן לא היגיינה מאחר ויש צורך... להוציא מלח עם אצבעות ואיננו יודעים היכן היו האצבעות הקודמות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ציפי - תמונה
ציפי 3 ביקורות
4.3
11/04/09

הגענו למסעדה לאחר טיול קצר בטיילת. הכנסת האורחים היתה נעימה, השירות היה מקצועני ביותר, המלצרית היתה אדיבה ונעימה לאורך כל הארוחה.האוכל שהיה טעים מאד! הגיע ללא איחור, המנות היו משביעות... ומושקעות. ללא ספק מסעדה טובה! נחזור בעתיד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
16/02/09

ביום שבת 14.02.09 התקשרתי להזמין שולחן. לחבר שלי היה יום הולדת ב14.02.09, ידעתי שמסיבות אישיות הוא לא רצה לחגוג והחלטתי פשוט להזמין אותו לאכול אחרי יום עבודה קשה באווירה נעימה (קיוויתי... לכך). בזמן ההזמנה ביקשתי והדגשתי חשיבות שאני רוצה שולחן אם ספות ושהוא לא יהיה ליד כניסה למטבח או שרותים. אמרו לי - אין בעיה.כאשר הגענו שאליו - איפו נרצה לשבת, אם זאת שכל הספות חוץ מאלה שליד כניסה למטבח היו תפוסות... איך להבין את זה? איזה חוצפה!!!כחצי שעה עד שהתפנה שולחן אחר ישבנו ליד מטבח - ראיתי טוב איפה נמצאים כוסות, בקבוקי קטשופ, נייר לניקוי וחלק ממה שקרה בטתבח.אני מאוכזבת מאוד. נהרס לי את הערב.סיבה שלא ביקשתי התנצלות ופיצוי במקום כי לא רציתי להרוס עוד יותר את ערב עם ויכוח הלא נעים. בחיים לא אחזור ל"מסעדה" זו ולא אגיד מילה טובה אליה לחברים שלי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/11/08

אוכל מדהים כל ביס הוא הנאה השוויתי למסעדה אחרת והלינדה ניצח ובגדול ממש הנאה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
16/11/08

3 פעמים בשבוע... אנו קוראים למקום - חדר האוכל שלנו... להמשיך כך בבקשה.

עוד פרטים
הוספת תגובה