נגישות
נגישות

מסעדת לינדה - LINDA RESTURANT ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

100 ביקורות וחוות דעת על מסעדת לינדה

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
07/01/08

שהגעתי למסעדה בניתי על מנה עיקרית של פילה דניס עם פטריות כמהין ...לכל מה שיודע מהן פטריות כמהין מדובר בפטריות טעימות להפליא ויקרות . להפתעתי הרבה לא היו אלה פטריות כמהין אלא רק ממרח... עלוב שאפילו בטעמו לא הגיע ...אכזבה והטעיית לקוחות . לא חוזרת לשם !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/01/08

ערב הסילבסטר בלינדה היה חוויה שנינצור וניזכור שנים רבות ערב קסום שניראה שחשבו בו על כל הפרטים הקטנים השמפנייה המשובחת האוירה והצוות המקסים ברכות חמות לשף על האוכל הפרזנטציה והטעמים... הצבתם רף מאוד גבוה אנא שימרו על הרמה נחזור שוב .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/12/07

שמענו מחברים על מסעדה אשקלונית חדשה..והחלטנו לנסות בעצמנו...לא התאכזבנו !!! אוכל טעים להפליא ומנות מעוצבות ומיוחדות...מעל הכל עומד השירות והמלצרית האדיבה (שני) שקיבלה אותנו...והאווירה... נעימה, בקיצור למי שגר באשקלון ועדיין לא ביקר ב"לינדה" מוכרח לנסות ! ומומלץ בכלל לכולם !

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירב - תמונה
מירב מבקר מתחיל
4.3
23/12/07

התארחנו במלון באשקלון וחיפשנו מקום שפתוח ביום שישי.מצאנו את "לינדה" במקרה וביום שישי האחרון (21/12/07) היינו שם 4 מבוגרים+4 ילדים. האוכל פשוט טעים והמנות מיוחדות להפליא,הן מנות הראשונות... והן העיקריות מוגשות בעיצוב נעים ומיוחד.השירות (ע"י תומר המלצר) מקצועי,נעים,וחייכני. למרות שהייתה טעות בהזמנה,קיבלנו את המנה (שלא הזמנו) על חשבון הבית ומהר מאד דאגו שתגיע המנה שהזמנו. קיבלנו יחס חם ומבין לילדים . המקום משרה אוירה נעימה ומיוחדת. נשמח להגיע שוב ולהמליץ לחברינו. רק הערה קטנה- חסרות לתפריט מנות צמחוניות (שאינן דגים).

עוד פרטים
הוספת תגובה
איציק - תמונה
איציק 3 ביקורות
5.0
22/12/07

אכלתי במסעדה כמה פעמים, ואם כמה פעמים בטח אתם מבינים שמאוד אהבתי נתחיל מהאווירה,העיצוב, השירות וכמובן האוכל, אחלה מקום מאחל לכם המון הצלחה מקווה שתמשיכו כך ותתנו לעוד לקוחות את הכיף... בלהגיע למסעדה ולדעת שהם נימצאים במקום שבו הכול מ-צ-י-ו-ן!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
14/12/07

אנחנו גרים באחד המושבים באיזור שמענו רבות על הלינדה הזמנו מקום כשהגענו בתשע המסעדה היתה מפוצצת עד אפס מקום הושבנו בשולחן צדדי ומאכזב א-ב-ל מאותו רגע השירות היה מקצועי ומפנק ברמה גבוהה... יותר מתל אביב כל המנות היגיעו בתיזמון מושלם והאוכל היה מדוייק ומושלם וערב שהתחיל צולע נגמר מ-ד-ה-י-ם נחזור בקרוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
13/12/07

מאד משמח לראות שנפתחים מקומות באשקלון ומנסים להעלות את הרמה. המקום מעוצב למשעי, כמו מקום תל אביבי טיפוסי אך האוכל לא מתקרב לרמה של מרכז הארץ. אם הושקע כ"כ הרבה כסף בעיצוב חבל לא להשקיע... בשף קצת יותר מוצלח ופחות "מתיימר", בחומרי גלם יותר טובים. אם כבר עושים אז לעשות עד הסוף.חבל :(

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/12/07

בתור אשקלוני לשעבר אין לי ציפיות גבוהות ממסעדות באזור, אלא שהפעם הופתעתי לטובה!!! מסעדה מצויינת, האוכל טעים ומשתווה ברמתו למסעדות המובחרות אשר ממוקמות במרכז הארץ. היינו אני ובת זוגתי... ביום שבת בערב ונהנו מכל רגע. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/12/07

הממולאים בגספצ'ו - פשוט חוויה קולינרית... וכל שאר המנות מעולות ומעוצבות היטב ! נסענו לאשקלון לירושלים לביקור חברים ובדרך חזרה עצרנו במסעדה... השירות האדיב והאוכל הותירו אצלנו טעם מעודן... פעם הבאה שניסע לאשקלון נחזור לשם !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/11/07

מסעדה מעולה !!!! מזמן לא הרגשנו כלכך נח לשבת במסעדה... אווירה רגועה והשירות אדיב ומקצועי כמו שצריך ולא כמו שאר המסעדות בארץ שמלאות במלצרים חובבנים...השירות במסעדת לינדה מעולה ! והאוכל -... גן עדן !!!!! נחזור לשם - זה בטוח ! מומלצת ביותר !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה