נגישות
נגישות

מסעדת לינדה - LINDA RESTURANT ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

100 ביקורות וחוות דעת על מסעדת לינדה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
22/10/08

היינו קבוצה של 20 איש מתוכם 10 ילדים. הצוות דאג שהילדים יאכלו ראשונים מה שהקל עלינו כהורים את התענוג באכילה רגועה יותרץ האוכל היה מובחר, טעים מאוד. כל מנה שיצאה היתה ענקית ואנינת... טעם. אנו בודאות נחזור לשם בשנית!!! רצוי לציין שהיינו אורחים בבית מלון באשקלון והעדפנו לצאת למסעדה זו בהמלצה ואכן זכינו והתענגנו מכל רגע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגיתו'ש  - תמונה
חגיתו'ש 101 ביקורות
2.0
17/09/08

הגענו לראשונה לאשקלון לנופש, הסתמכנו בעיקר על המלצות כאן באתר והרוב היו מעולות אז לא חשבנו פעמיים בכלל אם להגיע או לא... חבל מאוד שמסעדה כל-כך נחמדה עם צוות שעל פניו נראה סימפטי, לפחות... מהתרשמות ראשונה, מצליחים לגרום לאנשים לא לרצות לבוא יותר ולא להמליץ לאף-אחד להגיע לשם. באמת חבל... המלצרית משום מה התפרצפה כל הארוחה, האוכל ממש לא היה משהו - מלוח מאוד במנות הראשונות עם תיבול גס שצורב בבטן. הקבבוני טלה היו ממש לא עשויים בפנים וכשביקשתי למנה עיקרית שהבשר יהיה well well done , קיבלתי כבדים חצי נאים... לא ברור הקטע. כשביקשתי שוב לעשות את הכבדים טוב יותר כי זה חשוב לי בעיקר בגלל שאני בהריון, זכיתי ליחס מאוד לא ברור, כאילו ירקתי למישהו בפרצוף... שירות מאוד חובבני במקרה הטוב. אווירה מעיבה בעיקר כי המלצרית נתונה למצבי רוח לא ברורים. עוד מאמץ קטן עם יותר נשמה ופחות פלצנות והמסעדה הזו תנסוק הרבה יותר. מנת הדניס יקרה ולא משתלמת, לא טעימה. הכבדים בסדר אבל הרוטב שלהם שמן מדי. יש מקום לשיפור!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
31/08/08

יד המקרה הובילה אותנו ללינדה,אגב חופשה באשקלון. המנות הראשונות,חציל בלאדי עם חומוס ואנטי פסטי היו מפתיעות ,מוקפדות וטעימות ביותר. ההמבורגר היה טוב רצוי עם זאת לשפר התוספות. האוירה מעולה... והשירות שקיבלנו מעמית המלצרית שעשתה את כל הדרך מהרצליה-מכללת ספיר-אשקלון, היה מקצועי ולבבי ביותר. ממש פנינה מפתיעה. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
צבי - תמונה
צבי 2 ביקורות
4.0
13/07/08

אוכל עשוי מעולה. נדיר באשקלון ,פעם ראשונה ולא אחרונה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלכסנדר - תמונה
אלכסנדר 2 ביקורות
4.3
19/06/08

יום שלישי בצהריים. הגעתי עם רעיתי בפעם הראשונה למסעדת לינדה מסעדה יפיפייה עם שירות מעולה והאוכל.....כן האוכל, איך אומרים הצעירים "אין דברים כאלה" פשוט תענוג ! טעים ביותר ! מסעדת... לינדה שמה את אשקלון במקום מכובד במפה הגסטרונומית של ישראל כל הכבוד ! אין לי ספק שנחזור.שוב. תודה רבה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
18/05/08

שמחנו מאוד לשבת באשקלון במסעדה ברמה כל כך גבוהה, אוכל טעים ביותר, הגשה מוקפדת כל כך וכמובן מחירים מפתיעים כל כך. הורגלנו לרמה הזו בתל אביב והעונג לקבל חוויה כזו בעירנו הקטנה פשוט נותן... חשק לא להפסיק להגיע...תמשיכו כך אנחנו נמשיך להגיע... כל הכבוד !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/02/08

המנות של הפסטה גם מעולות כמו המנות הבשריות ! מומלץ מאוד !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
10/02/08

וואו!!!לא האמנתי שיכול להיות שירות כל-כך טוב ממלצרים צעירים כאלה והאוכל.... יותר מגן עדן, ממליצה בחום על הסלט עוף, לא יאומן פשוט.תענוג של מסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוסי - תמונה
אוסי 2 ביקורות
4.3
17/01/08

אכלנו במקום מס' פעמים,כיף אמיתי,האוכל מעולה האווירה טובה אבל בעיקר האיכות האנושית ברמה גבוהה,הילה,צור,ענבל,הילה ובעיקר גלי האחמשית המקסימה,באמת הפכו את כל הענין לחוויה כייפית,תודה... לכם,קרן ואוסי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
12/01/08

אוירה נעימה ונינוחה אוכל טעים ומעודן מומלץ במיוחד מנת פיטריות פורטובלו שירות מפנק מומלץ בחום נחזור שנית

עוד פרטים
הוספת תגובה