נגישות
נגישות

מיט ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

289 ביקורות וחוות דעת על מיט

סעיד - תמונה
סעיד מבקר מתחיל
מקום טוב לאכול בשר
4.0
12/06/16

יחס ושירות אדיבים . אווירה כפרית ושקטה. הבשרים באיכות טובה .מרק הגולש היה טעים . המחירים סבירים ביחס לאיכות הבשר. המחיר מעט גבוה ביחס לגודל המנה . הסלטים טעונים שיפור .

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסף - תמונה
אסף 9 ביקורות
טעים נעים והוגן
4.8
05/06/16

הגענו 13 אנשים לחגוג אירוע ישבנו בחדר vip הממוזג (החלל הגדול יפה ומעוצב אבל לא ממוזג). תיאמנו מראש מחיר פיקס של 150 שח לאדם כולל ראשונות שתיה 400 גרם בשר לאדם קינוח ושתיה חמה. המסעדה... היתה קשובה לבקשותינו כולל החלפה של 2 מנות בשר לדגים ומנה אחת להמבורגר. הבאנו את היין שלנו מהבית ולא לקחו מס חליצה. המנות היו טעימות. נדיבות בצורה יוצאת דופן. האסאדו מדהים ומומלץ ביותר. הקינוחים מפתיעים טעימים ומגוונים. השירות היה מצוין. התמורה למחיר ללא תחרות. לקחנו הביתה ארוחה לשבוע בערך. בקיצור מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alona - תמונה
Alona 24 ביקורות
מומלץ ביותר
4.8
20/03/16

ביקרתי במסעדה עם בעלי בצהריים ומאוד נהנינו. אכלנו המבורגר שהיה מאוד טעים ויותר מיוחד ממקומות שונים שאכלתי בהם המבורגר. האווירה הייתה רומנטית במסעדה למרות שהיה רק צהריים, המסעדה יפה... ומיוחדת מבפנים. השירות היה אדיב ונחמד ומהיר והמחיר לא היה יקר. מאוד נהנינו

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליב - תמונה
ליב 28 ביקורות
מסעדה יפה במרכז הכרמל
4.3
21/02/16

מסעדה יפה, מושקעת, נראית יפה מבפנים והשירות היה מצויין. התפריט כולל בשר, דגים וסלטים בגדול. האוכל היה בינוני, לא רע אבל גם לא מצטיין, בכל זאת הייתי חוזר הודות לאווירה הכללית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
David Shaulov - תמונה
David Shaulov 9 ביקורות
טעים אך יקר
4.3
17/02/16

קניתי גרופון להמבורגר שלהם. הזמנתי עם חבר ההמבוגר הבשר שלו ממש טעים רך עסיסי אחד הטעימים שאכלתי ממש תוך חמש דקות חסלתי אותו גם הציפס שלהם ממש טעים זה יותר פחות ציפס אלה כמו ציפס שמן כזה... אבל ממש טעים.השרות גם היה מצויין. החסרון היחיד של המסעדה זה המחירים.. עיינו בתפריט מאוד יקר. אם היו מוזילים את כל התפריט העיקרי ב 30 שח למנה המסעדה הייתה הופכת למאוד אטרקטיבית עבורי וחבריי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Katya - תמונה
Katya מבקר מתחיל
טעים וחוויתי
5.0
24/12/15

פעמים רבות ישבתי במסעדה וכל פעם נהנתי מחדש.ראות המקום מיוחד מאוד וגורמת לך להרגיש לא במסעדה פשוטה אלא במקום עם אווירה טובה יפה וטעימה לאכול בה.קבלת הפנים תמיד חמימה ונעימה.בנוסף מה... שהפתיעה אותי לטובה הפעם שמגישים מבחר רחב של סלטים מיוחדים לכל סועד והאוכל היה נהדר נהנתי מאוד.הם שומרים על אותה רמה גבוהה כל הזמן.אני ובן זוגי נהננו מאוד אחזור עוד פעמים רבות.גם בזכות הבחורה המקסימה ששירת אותנו.תודה לכם היה נפלא

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tom - תמונה
Tom 2 ביקורות
מסעדה מדהימה!
5.0
21/12/15

תודה לכל צוות מיט על ערב מקסים, היינו כל המשפחה בשישי שעבר והיה פשוט מעולה!! אכלנו מנות ראשונות מגוונות וטעימות, הבשר היה מצויין, הדגים מעולים, והשירות היה אדיב, חייכני ולא מציק מידי... :) אין ספק שנחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor מבקר מתחיל
אחלה של מסעדה
4.8
01/12/15

חגגתי עם חברה שלי 4 שנות זוגיות במסעדה חוץ מזה שהאוכל היה מעולה והשירות היה לבבי מאוד הם גם החליטו לפנק אותנו בקינוח חינם על חשבונם! אני ממש נהנתי. ממליץ בחום !

עוד פרטים
הוספת תגובה
zipi - תמונה
zipi 2 ביקורות
אכזבה
1.0
06/11/15

הגענו 2 זוגות ב-4.11.2015 לחגוג את יום הולדתי. סעדנו פעמים רבות ב=MEAT וכל פעם ההנאה הייתה מרובה. מה רבה הייתה אכזבתי הפעם כבר בכניסה שהייתה מלוכלכת מלצרית לא אדיבה הושיבה אותנו לשולחן... ויש שמה תפריטים ביקשתי ממנה לנקות את השולחן שהיה מלוכלך תוך כדי ניגוב תשובתה הייתה זה יתלכלך שוב התפריט היה דל רובו עוף ופסטה באתי לאכול בשרים החלטנו לקום וללכת איש לא שאל למה מה קרבה חוסר אכפתיות וחבל עבורנו המסעדה הזו היא בעבר כבר לא בעתיד וחבל התאכזבנו קשות

עוד פרטים
הוספת תגובה
זינה - תמונה
זינה מבקר מתחיל
תושבי חיפה
5.0
11/10/15

היינו פעם ראשונה ביום שישיבצהריים .אכלנו מנות עסקיות היה טעים הכל . השירות היה מקצועי התרשמנו כל כך שאחרי מעט זמן החלטתי לעשות אירוע משפחתי לכבוד יום הולדת שלבעלי. ממנו מחדש בגלל... שירות מקצועי ואווירה ואינטימית אוכל טעים ויחס מעולה המלצה חמה גם אנחנו נחזור לשם עוד פעם

עוד פרטים
הוספת תגובה