נגישות
נגישות

מיט ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

289 ביקורות וחוות דעת על מיט

Omri - תמונה
Omri מבקר מתחיל
מעולה
4.0
20/05/17

שרות טוב , אוכל מעולה בעיקר הבשר. נהנינו מאוד. המחירים סבירים מאוד ההגשה יפה מאוד, הבשר מגיע על פלטת גחלים ששומרת עליו חם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
פוטנציאל גבוה, מקצועיות נמוכה
3.0
18/03/17

הגענו עם שובר ארוחה זוגית בחמישי בערב. אף כי המסעדה הייתה ריקה לחלוטין ושתי מלצריות עמדו ממש מולנו, לקח זמן עד שניגשו אלינו עם תפריטים. אף שהמלצרית שטיפלה בנו הייתה חביבה, התחושה הכללית... מהצוות הייתה של חוסר עניין. למרות שככל הנראה היינו הלקוחות היחידים באותו זמן, איש לא טרח לפנות את צלחות המנות הראשונות לפני שהובאו העיקריות לשולחן, וכך נוצר מצב מסורבל למדי. הקבב כמנה ראשונה מומלץ- מוגש בדרך טעימה ומיוחדת ונדיב בגודלו. הסטייקים היו עשויים בדיוק במידה הנכונה והבשר לא רע, אבל נצלו עם כמויות מוגזמות של מלח ופלפל. אופן ההגשה היה יפה ונדיב, כשלפלטת הבשר נוספו גם ירקות מהגריל. הקינוחים תעשייתיים למראה, ועוגת הגבינה שבחרנו אינה מומלצת גם לחובבי הז'אנר. לדעתנו, קיימות אופציות טובות יותר בחיפה לארוחות מסוג זה. ללא שובר, המחיר אינו זול. אנו מקווים כי המקום ישתפר בעתיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sivan - תמונה
Sivan 2 ביקורות
חוויה לא נעימה
1.0
18/03/17

חוויה מאכזבת מאוד. חתולים מסתובבים בין הרגליים. שירות נוראי, לא מקצועי, לא אדיב ורמת ניקיון ירודה! לא אחזור לשם ולא ממליצה

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיפאית - תמונה
חיפאית מבקר מתחיל
מסעדה מעולה
5.0
12/03/17

היינו בשבוע האחרון פעמיים במסעדה ונהנינו מאד. האוכל טעים מאד , המנות נדיבות והשרות מצוין . האמת שהלכנו בפעם השנייה כי בתחילת השבוע בעלי ואני אכלנו צהרים ונהנינו מאד , ולכן החלטנו ללכת... שוב עם המשפחה בסוף השבוע ושוב נהנינו מאד. אכלנו סטייקים והם היו פשוט מעולים ! גם המחיר מאד הגיוני כך שמקבלים תמורה טובה ביותר למחיר . מומלץ ביותר !

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסתי - תמונה
אסתי מבקר מתחיל
אכזבה 😞
2.0
17/12/16

היינו במסעדה זו "פעמיים" - פעם ראשונה ואחרונה. לצערי, לא היינו מספיק חדי אבחנה כדי להבין שמשהו לא תקין מבחינת השירות כבר מרגע ההזמנה הטלפונית. התקשרנו בצהרי היום להזמין שולחן לערב.... המענה שקיבלנו היה מבולבל, השיחה הועברה לכמה אנשי המקום אשר נשמעו "קצת" מופתעים מעצם הרצון שלנו להזמין מקום. ככל הנראה, הם ידעו למה.... הגענו, שני זוגות, בשעה היעודה, התרשמנו מהמסעדה הנאה וספונת העץ ו...קיווינו שהרושם שקיבלנו מהשירות הטלפוני יתפוגג עד מהרה ויתחלף בבילוי ערב נעים וטעים. וכאן היכתה בנו האכזבה פעם נוספת: התפריטים הוגשו לשולחן במהירות אך נאלצנו לחכות זמן רב עד אשר מלצרית בלונדינית וחיננית ניגשה אלינו. כשביקשנו להתייעץ עימה לגבי התפריט היא הודיעה לנו נחרצות ובקול כועס שגבל בצעקה(!!) אצלי מזמינים, אם תרצו להייעץ אקרא למישהו אחר. בעודנו המומים מעצם אמירה זו החלה לצעוק (כן... לצעוק) לעבר הדלפק :"תום! תום!....." ונעלמה. אינני יודעת מי זה או זו תום אולם חיש מהר הגיעה בחורה שחרחורת אשר קצת התבלבלה וחשבה שאף היא נמנית עם הסועדים בשולחננו - הסבה לשולחננו והתיישבה בכסא הפנוי.... והחלה לקבל את הזמנותינו. בעוד אנו מופתעים מהאורחת בשולחננו ומנסים לשתף אותה בהזמנתינו, קמה לפתע ה..."אורחת" והכריזה הנה המלצרית xx תמשיך לקחת מכם את ההזמנה. הזמנו 2 מנות ראשונות, 4 מנות עיקריות, שתייה קלה וביקשנו את תפריט היינות. וכאן פילוסופיית החיים של הבדואים הגורסת ש"החיפזון הוא מן השטן" באה לידי ביטוי... תפריט היינות - לא הגיע... שתייה - לא הגיעה... עצלים מדי בכדי לקום ולעזוב המתנו לארוחה. הסלטים שנלוו ללחם הבית היו.... עייפים... ללא טעם וריח. הטחינה המיימית היתה מביישת גם דוכן פלאפל בעיירה נידחת. הכרובית המטוג

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michael - תמונה
Michael 19 ביקורות
מעולה
4.0
06/10/16

המסעדה ממוקמת במרכז הכרמל. בימי חול בזמני ארוחת צהריים שקט ונעים כאן ואיכות האוכל מעולה. גם המחירים סבירים מאד; ב 45 שקל קבלתי פסטה עם שרימפים טעימים, סלטים, וסודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lior - תמונה
Lior מבקר מתחיל
לא נחזור
2.0
13/09/16

הגענו לארוחה עיסקית כשמונה אנשים. היינו לגמרי לבד במסעדה. למרות שלא היה עומס השירות שקיבלנו היה מתחת לכל ביקורת. לדוגמא: - היה צורך לבקש מים בערך שלוש פעמים על מנת לקבל אותם. - צלחות... עם אוכל שנלקחו לפני שהאוכל הסתיים. - הזמנו בקבוק יין מסוג מסויים וקיבלנו אחר. לאחר הטעימה הבקבוק פשוט הושם על השולחן ולא נמזג לכוסות - הסטייקים הגיעו בערימה על מנגל קטן ולא הוגשו לסועדים. גם הטמפרטורה של הבשר הייתה נמוכה מהרצוי מבחינת המקום עצמו: המוזיקה הייתה רועשת מידי עד שלא ביקשנו להנמיך. הטמפרטורה הייתה גבוהה מידי וחלקנו הזענו עד שלא ביקשנו לטפל בדבר והופנו אלינו מאוררים. האוכל עצמו היה בסדר אך לא יותר מכך. סטייק הדגל של המסעדה, אנטריקוט מרמת הגולן, היה בינוני. יש לציין שהמנות היו גדולות. כמו כן קיבלנו קינוח נוסף בחינם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אהוד - תמונה
אהוד 3 ביקורות
יש מסעדות בשר טובות יותר בחיפה והסביבה
1.5
28/08/16

בדרך כלל איני כותב ביקורת על מסעדות, אבל הפעם-מכיוון שהביקורות היו מפרגנות-התפתיתי ללכת עם המשפחה. שעת צהריים, לקוחות ספורים. מתוך עיון בתפריט ראינו שהמחירים גבוהים יחסית, אז הזמנו שני... המבורגרים וסטייק פרגית. ההמבורגרים היו בינוניים מינוס, טפלים, ויבשים. ללא השוואה לרשתות ההמבורגר האיכותיות. גם את הפרגית, מנה שקשה לקלקל, הצליחו ע"י תיבול יתר להסתיר את הטעם המקורי הטוב של הפרגית. חבל. אבל לפחות לא ייבשו אותה. הצ'יפס היה סטנדרטי. שום דבר קסום מכל הסופרלטיבים שקראנו על המסעדה לא התקיים. "בשר מעולם אחר..." נו באמת....לא ברור לי איזה יחצ"ן כתב את זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Micky - תמונה
Micky מבקר מתחיל
לדעתי חלק מהמחירים לא הוגנים ומוגזמים
2.5
02/08/16

שלום אכלתי היום ארוחת צהרים עסקית עם חבר . הזמנו מנות יחסית יקרות (79-99 שח ) האוכל היה טוב והשרות לא רע . בנוסף למנות הזמנו עוד לחם וארבעה בקבוקי פפסי. אני חושב שקצת הגזימו במחיר הלחם... והשתייה שעלה בלי קשר לאוכל 70!!! שח נוספים כלומר ארוחה עסקית עלתה לשני אנשים 250 שח. המחירים האלה מאד שינו את דעתי על המסעדה אני לא אבקר שם שוב ולא אמליץ לאחרים לבקר שם תודה מיקי

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rula - תמונה
Rula 2 ביקורות
אחת המסעדות הכי טובות
4.5
16/07/16

באתי עם בן זוגי לחגוג לו יום הולדת אחרי שחשבתי וחיפשתי הרבה מקומות ובסוף בחרתי בהכי טוב! השירות היה מצוין ומהיר, המלצרית מאוד חמודה ואדיבה, האוכל טעים, המחירים טובים יחסית, והאווירה... מיוחדת חבל על הזמן!! ממליצה בחום במיוחד לבני זוג או למשפחה

עוד פרטים
הוספת תגובה