נגישות
נגישות

מיט ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

289 ביקורות וחוות דעת על מיט

יובל - תמונה
יובל מבקר מתחיל
לא מומלץ
1.3
09/09/17

היינו בשישי בערב שני הלקוחות היחידים במסעדה.. למרות זאת השירות לא היה טוב בכלל והיינו צריכים לחכות המון עד שיפנו אלינו.. לאוכל היה טעם רע. התאכזבנו מהמקום מכל הבחינות. לא מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Olga - תמונה
Olga מבקר מתחיל
משובח!
5.0
06/09/17

מסעדה מצויינת . בשר משובח . מזון טרי ורענן . שמוליק מלומד אדיב ומקצועי . מקום מעוצב נקי ומטופח . מוזיקה שקטה אך מעולה אווירה נעימה ורכה . ברור שנוב והמליץ לחברים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alexander - תמונה
Alexander מבקר מתחיל
ממליץ
4.5
04/09/17

אווירה טובה. בשר מאוד טעים. אהבתי את המקום.מישהו אוהב בשר זה המקום שכדאי לבקר. דבר אחד מפריע שבאולם אין מיזוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Benny - תמונה
Benny 2 ביקורות
בזיון. מאוד (!) לא מומלץ.
1.0
02/09/17

אם אפשר היה לתת אפס כוכבים - זה מה שהיה מגיע להם על ה״ארוחה״ שקיבלנו אתמול. היינו 11 אנשים כולל 5 בני נוער וילדים. מכל מה שהוזמן, לא היתה מנה אחת טובה. הקרפצ׳יו היה יבש ולא טעים,... ההמבורגרים היו יבשים ובלתי אכילים אפילו עבור הילדים שבד״כ אוכלים הכל. ״פוטטוס״ הגיעו בצורת פחמים שאינם ראויים למאכל אדם. הזמננו פלטת בשר לשני סועדים: נתח קצבים היה גיד אחד גדול שאפילו לא היה ניתן לחתוך אותו, אנטריקוט שהכיל יותר שומן מבשר ונקניקיות צ׳וריסו שרופות. עם המנה אמורות להגיע 2 תוספות שלא הגיעו עד סוף הארוחה. כשהתחלנו להתלונן, הבעלים תירץ את הבעיות בכך שהטבחים הרגילים לא היו בנמצא עקב חג. אז אם אין לך טבחים, תסגור את המסעדה! זו פעם שניה שאנחנו נופלים במסעדה הזו, וזו הפעם האחרונה שאנחנו שם. פשוט בזיון. אפילו לא הציעו פיצוי או הנחה. חוצפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועה - תמונה
נועה 3 ביקורות
חוויה נהדרת
4.8
30/08/17

הגענו למסעדה אחרי שקנינו מראש שובר לארוחה זוגית ב220 שקלים. הארוחה כללה לחם עם מטבלים, מנת פתיחה, שתי מנות עיקריות עם תוספות וקינוח. האוכל הגיע מאוד מהר והשירות היה ממש טוב. המלצר שלנו,... שמוליק, דאג שנהנה מהארוחה והביא לנו את כל מה שביקשנו. ללא ספק נחזור למסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רנה - תמונה
רנה 4 ביקורות
אכזבה
2.0
30/08/17

שירות גרוע. לא מקצועי. לא אדיב. לא אכפתי. האוכל הגיע בחלקו קר. הפרש של כחצי שעה בהוצאת המנות בין הסועדים וזה למרות שהיו סועדים בודדים במסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביטל פסטרנק - תמונה
אביטל פסטרנק 5 ביקורות
תודה רבה היה מעולה ! :)
4.5
13/08/17

שמחנו לשמוע שהמסעדה פתוחה בשבת, והזמנו מקום יום לפני ל7 אנשים. את המקום מצאנו באינטרנט כי מאוד רצינו מקום שמגיש גם שרימפס וגם בשר, אך הצטערנו לשמוע שדווקא באותו יום נגמר השרימפס, לכן... להבא כדאי לוודא מראש. למרות זאת מאוד מאוד נהננו ! הזמנו הרבה מנות שונות של בשרים, סלטים. המנות היו גדולות, טעימות ומומלצות בחום. מה שמאוד הוסיף היה השירות, אנחנו דוברי רוסית לכן התקשנו לקרוא מהתפריט, גם זה לא הפריע כי קיבלנו תשובה בכל שאלה שלנו לגבי התפריט. המחיר אכן יקר אך היה שווה את זה. תודה רבה וכמובן שנחזור בעתיד (:

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eli - תמונה
Eli מבקר מתחיל
טעים נחמד ומשביע
3.8
12/08/17

מנות נדיבות, הבשר מעולה וטעים, תוספות ראויות לשיפור בטעים, מחיר לסועד ממוצע לשוק. בסה"כ מקום נחמד וטעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורנה - תמונה
אורנה מבקר מתחיל
מדהים.
4.8
07/08/17

הייתי במסעדה בעקבות המלצה בגוגל. הופתעתי לטובה השירות היה טוב, המלצר (שמוליק) נתן לנו יחס מדהים, האוכל היה טעים וכמות נדיבה. אהבתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Inna - תמונה
Inna 3 ביקורות
מומלץ לחבורה גדולה, ארוחה משפחתית וכד׳
4.8
03/06/17

עשינו אירוע משפחתי - יום הולדת ל-30 סועדים. המקום יפה, באווירה כפרית מאוד נעימה . האוכל היה טעים ובשפע. השירות היה טוב וידידותי. המחיר לסועד היה סביר בהחלט. גם אנחנו וגם אורחים נהננו... מאד ובהחלט ממליצים על המקום!

עוד פרטים
הוספת תגובה