נגישות
נגישות

מיט ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

289 ביקורות וחוות דעת על מיט

מרינה - תמונה
מרינה 2 ביקורות
חוויה לא נעימה
1.8
25/06/15

עשינו במקום אירוע של כ-30 איש,ויש רשימה של כשלים בהתנהלות המקום: 1. כאשר בקשנו מים לקח המון זמן עד שלבסוף אחד מהאנשים בשולחן פשוט קם והביא מים במקום לחכות למלצריות. 2. בסוף האירוע... שילמנו על המנות ונזכרנו (לאחר התשלום) שיש לנו חבר מועדון אשר אמור להקנות 10% הנחה משוווי החשבון . הבן אדם מולו ביצענו את התשלום (אני חושבת שזה המנהל) התנגד ולא היה מעוניין להעביר את הכרטיס (אמר שמדובר במשהו מסובך כאשר היה מדובר רק בביטול עסקה ותשלום חדש) לאחר שהתעקשנו הוא "הועיל בטובו" והעביר את הכרטיס רק על ארוחה אחת ולא על יותר כפי שבקשנו ונהוג במקומות אחרים(ושוב כשהערנו על כך טען שזה מה שאמרנו לו לעשות). אני פשוט בהלם שמקום שדורש מחיר כל כך גבוה על המנות שלו מתקטנן על 10% הטבה (אשר הוא בעצמו בחר להעניק). בסך הכל המנות מאוד יקרות יחסית לתמורה שמקבלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
שירות פשוט לא טוב
1.8
13/06/15

היינו אמש בפעם הראשונה במסעדת MEAT. המסעדה הייתה יחסית ריקה כשהגענו. השירות היה חובבני החל מהרגע הראשון בו ביקשנו צלחות, עד לשלב שהגיעו הבשרים ובו לא טרחו להביא סכינים מתאימות והכי גרוע... גם כאשר סיימנו לאכול נשארנו עד לרגע שעזבנו עם כל האוכל מונח על השולחן. שלא לדבר על זה שלא שאלו אותנו אם הכל בסדר ושקינוח כלל וכלל לא הוצע לנו לקחת. בקיצור, שירות חובבני מהמדרגה הראשונה. מנת הפתיחה לחם הבית עם קונפי שום וטחינה הייתה בגדר בדיחה! זה לא היה שום קונפי שום אלא מעין ממרח חריף. כך לא נראה קונפי שום. הטחינה הייתה סבירה ולחם הבית היה לחמניה שלהערכתי לא נעשית בכלל במקום. 25 שקל למנת פתיחה כזו כלל לא מוצדקים. מנת הבשרים הזוגית הייתה סבירה. נתח הקצבים היה בלתי לעיס ובלתי ניתן לחתיכה באמצעות סכין. שאר הדברים היו בסדר. לסיכום, מקום נחמד שאילולא רמת השירות שלו היה בהחלט יכול להיות מקום הרבה יותר טוב והרבה יותר נחמד אולם רמת שירות יכולה להעיב על הכל. גם האוכל צריך שיפור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
14/06/2015
שלום רב לך .צר לי מאוד על החוויה הלא נעימה שעברת במסעדה עם השירות הלוקה בחסר והלא מקצועי שקיבלת ברצוני לדעת מתיי זה קרה בכדיי שאוכל לדעת מי עבד ומדוע כך פעל . לא מקובל עליי שהשירות שיקבלו הלקוחות יהיה חובבני אני עושה מאמצים רבים בכדיי שקהל הלקוחות שלנו יצא מהמסעדה מרוצה ובכך להגדיל את מעגל הלקוחות שלנו מודה אני לך על כך שאתה מסב את תשומת לבי על כך ומקווה לראותך שוב במסעדה ולתקן את החוויה שעברת תודה ושבוע טוב
זוג  - תמונה
זוג מבקר מתחיל
ארוחת צהריים באמצע שבוע
2.5
27/04/15

ישבנו במסעדה בשעת צהריים ביום ראשון. המסעדה הייתה ריקה. הזמנו פילה 250 גרם ו-לומו א-לה פיאמנטה. שתי המנות הגיעו תחילה ללא התוספות, כאשר היינו צריכים להזכיר למלצרית להביא אותן (צ'יפס... ופירה), כעבור מס' דקות הגיע צ'יפס נוטף שמן וכלל לא מוכן ופירה סביר (שהוכן רק מתפו"א, למרות שבתפריט רשום פירה שורשים). מנת הפילה הגיעה כ-4 חתיכות קטנות של בשר, כשלעצמו היה בסדר, ועל הצלחת הגיע עוד חתיכת תירס קטנה וחתיכת גמבה שלא ניסינו מרוב שלא הייתה מעוררת תיאבון (אלו היו כנראה הירקות מהגריל שהיו רשומים בתפריט). במקום רוטב פטריות ופלפל הגיע איזה רוטב בטעם לא מזוהה ותעשייתי. המנה השנייה הוגשה גם כ-4 חתיכות בשר עטופות בחזה אווז מעושן שהיה לא רע, והוגש עם אותו רוטב לא מזוהה רבע קלח תירס וחתיכת גמבה. בסה"כ הבשר היה בסדר, אבל המנות ממש ממש לא הצדיקו את המחיר מאוד יקר: 156 עבור ה-לומו א-לה פיאמנטה, ו-144 עבור הפילה. השירות היה מאוד חובבני, ולמרות האיחור הגדול בהגשת התוספות והגשת הצ'יפס הלא עשוי לא הוצע לנו שום פיצוי. בקיצור לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ויקי - תמונה
ויקי מבקר מתחיל
הטעם הטוב עוד נשאר לנו בפה ......
4.3
18/04/15

אתמול חגגנו יום נישואים להוריי במסעדת meat בכרמל. היינו סך הכל 12 איש. ראשית, נהנינו מהאווירה המיוחדת השוררת במקום, המעוצב בצורה מיוחדת ויפה, המשלבת בין קירות אבן, לבין קורות עץ,... המקנות למקום אווירה חמימה ומשפחתית. צוות המסעדה קיבל אותנו בסבר פנים יפות והשירות לכל אורך הארוחה היה לעילא ולעילא !!! זכינו אף ליחס אישי מאיציק, בעל המקום, אשר דאג באופן אישי לכל אשר ביקשנו ואף סיפק לנו עוגת פרווה כקינוח, שכן אכלנו ארוחה בשרית ואיננו מערבבים בשר וחלב. גם שי, אחמ"ש המשמרת בסופי השבוע, העניק לנו יחס לבבי וסייע לנו בכל שאלה או בקשה וליווה אותנו לכל אורך הארוחה. המגוון של המנות המוצעות בתפריט התאים לטעמו של כל אחד מאיתנו – גם לילדות הקטנות, גם לגיסי שהוא צמחוני וגם ובעיקר לאוהבי הבשר שבינינו. מנת האסאדו הייתה כל כך מושלמת וגדולה, כך שכל בני המשפחה יכלו ליהנות ממנה ואף נשאר לנו לקחת הביתה. המנות הראשונות והעיקריות הוגשו בצורה נקייה ואסתטית, והיו טעימות מאוד וערבות לחיך !!! נהנינו מכל רגע !!!! אין ספק שנחזור למסעדה זו גם בעתיד ואף נמליץ עליה לכל חברינו !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליטל ועומרי - תמונה
ליטל ועומרי מבקר מתחיל
מסעדה מומלצת מאוד!!!
5.0
08/04/15

מנות מעולות ומפנקות, אוירה נהדרת, הצוות מסביר פנים ובעל שירותיות מאוד גבוהה, מתייחסים באופן מקסים לילדים. המחיר שווה לכל כיס וישנן מנות במחירים אטרקטיביים ללובשי מדים וסטודנטים- דבר... מקסים בפני עצמו. המלצרית דריה היתה מתוקה אמיתית ומאוד מקצועית. ללא ספק נהננו מאוד ומקווים לחזור בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 6 ביקורות
הבשר טוב, כל השאר מאכזב מאוד
2.5
14/03/15

נסענו שלוש חברות מהמרכז לחופשה בעין הוד. קראנו המלצות וחשבנו לנסות את הmeat בחיפה. הזמנו לראשונות פטריות ממולאות וקרפציו סינטה. הפטריות היו חיות לגמרי ושוחות ברוטב מוקרם נוסח שנות... התשעים...הקרפציו היה טעים. לעיקריות הזמנו סינטה וסלמון. את הסלמון החזרנו וקיבלנו במקומו כבד טוב. התוספות היו ברמה נמוכה ביותר-הפירה,השעועית הירוקה ואפילו הסלט ירוק שהתברר כקצוץ עם מעט חסה. הסינטה הייתה טובה. חבל שהמלצרית לא הסבה את תשומת ליבינו שמתחת למגש הלוהט מתחבא רוטב צ'ימיצ'ורי שגילינו רק כשסיימנו. האחראי היה נחמד וקשוב וכפיצוי שלח קינוח שהיה ברמה נמוכה ביותר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
odedhers - תמונה
odedhers 5 ביקורות
אוכל, אוירה ושירות טוב. נופלים בפינות ...
3.5
09/03/15

היינו 9 לארוחת צהריים בשבת. הזמנה התקבלה דרך האינטרנט ואושרה ללא בעיות. השולחן המתין ערוך ומוכן. שעה עמוסה ודי צפוף אבל בסה"כ היה בסדר. המנות (ראשונות, ילדים ועיקריות) יצאו בזמן סביר... ובגדול היו בסדר. חלק מהבשר הגיע עשוי למרות שביקשנו מדיום. במסגרת ההזמנה ציינתי שאנחנו חוגגים את הגיוס של הבן - חבל שלא הופתענו עם זיקוק :( או משהו כזה... והמבין

עוד פרטים
הוספת תגובה
Bar - תמונה
Bar מבקר מתחיל
שילוב מנצח של אוירה, צוות וכמובן בשר איכותי
5.0
02/03/15

מקום המעוצב בצורה אותנטית ונותן הרגשה חמימה וכפרית כבר בכניסה למסעדה, הצוות שירותי אדיב וחייכן ויעשה הכל על מנת לתת הרגשה שהם חיכו רק לך. ואיך לא, הבשר, כל מילה או תיאור לא ישרתו בצורה... ראויה את האיכות וטיב הבשר שהגיע בדיוק בזמן ובמידת העשייה הנכונה. בקיצור חוויה של ארוחה. ממליצה בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaara - תמונה
Yaara מבקר מתחיל
אחלה ארוחה. אחלה מקום. אחלה אנשים. (!)
4.3
18/02/15

מקרום גדול ומרווך, מעוצף יפהפה מבפנים (עצים ותאורה חמה כמו יער), צוות מלצרים/ אחמ"ש נהדרים, שירותיים ואדיבים (וחייכנים). אוכל מוגש בצורה אסטטית ומקצועית. הזמנו מנות ראשונות לחם הבית... (שנאפה במקום), גלילת חציל עם גבינת עזים, כנפי באפלו ברוטב מושלם ולעיקרית נתח קצבים שסגר לנו פינה בול. אגבף יש בירה מהחבית - פאולנר - לאוהבי החיטה (!!) נחזור שוב בהחלט. תודה ! (:

עוד פרטים
הוספת תגובה
יואב - תמונה
יואב מבקר מתחיל
מדהים
4.8
10/02/15

חגגנו יום הולדת ולרגל האירוע החלטנו לנסות את MEAT ,היינו 12 איש הבשר היה מעולה טעים עשוי בקפידה כל אחד לפי מידת הצלייה שהזמין,השירות מקצועי ומהיר. המנות האחרונות לא אכזבו והיו מעולות. ... לסיכום אם מחפשים מסעדת סטיקים טובה זה המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה