נגישות
נגישות

מפגש ובשר - MEET&MEAT ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

19 ביקורות וחוות דעת על מפגש ובשר

Avi - תמונה
Avi 2 ביקורות
חוויה נהדרת!
4.8
19/03/13

אכלנו שם עם דודה שלי מארה"ב שכל הזמן חושבת שלאכול כשר זה להתפשר על איכות. מפגש ובשר הוכיח לה שזה לא נכון. המסעדה מציעה טפריט מעוד פשוט. כמה סוגים של בשר, תפוח אדמה במדורה, ופויקה של... ירקות שורש. בזכות הפשטות הזאת, כל מנה יוצאת יוצא דופן ותענוג לאכול. אפילו החזה עוף, שבדרך כלל חזה עוף נמצא על תפריט לאנשים שלא מבינים בבשר, היה חלומי! מלא טעם ועם הרבה מיצים! המולרד, שהוא בשר מעוד קל לקלקל, יצא פשוט מושלם. וורדרד ועסיס ולא יבש ולא חי. הקינוחים גם מדהימים. הקינוח נותנים בכוסות קטנות והם נותנים טעם מתוק קטן בסוף הארוחה, שזאת המטרה של קינוח. בקיצור, צמחונים וטבעונים, אין לכם מה לחפש כאן. כל השאר, מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמוץ הררי - תמונה
אמוץ הררי מבקר מתחיל
חוויה נהדרת
4.5
19/02/13

הגענו לחגוג יומולדת 50 לאבא שלי, והתקבלנו בצורה נהדרת ולבבית שנמשכה כל הערב. האוכל היה טעים, משביע, ומיוחד- איכות ללא יומרנות. מקום נהדר לבלות בו ערב עם המשפחה ולהכיר משפחה נהדרת... שבבעלותה מקום שפשוט כיף להיות בו ולאכול, ועושה חשק לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yossi - תמונה
Yossi מבקר מתחיל
בשר כשר מעולה...
4.5
07/02/13

הגיענו למסעדה בהמלצת חברים הזמנו את מנת הטעימות.. מזמן לא אכלנו בשרים כאלו.. בת זוגי שאיננה מחובבות הבשר.. התענגה מנתח המולארד ומחזה העוף שהיו עשויים בצורה מושלמת. לא להאמין שחזה עוף... יכול להיות כל כך טעים ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hany - תמונה
hany מבקר מתחיל
Meet&meat - תענוג צרוף
4.3
23/01/13

ערב הבחירות התארחנו במסעדה. האווירה המקבלת את פני האורחים נעימה ומזכירה חו"ל. השירות מעל ומעבר ונעשה הכל ברמה גבוהה לריצוי הלקוח. האוכל טעים, מיוחד ומשביע. בשר ברמה גבוהה. פשוט תענוג... צרוף ומומלץ ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה