נגישות
נגישות

מפגש ובשר - MEET&MEAT, מודיעין והסביבה

טלפון ראשי 053-9415771 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

הסיכום של לוקץ' מיט אנד מיט היא אחת ממסעדות הבשר הטובות ביותר בישראל, לא נופלת ממסעדות עילית כמו הדסון ומיט בר אבל בניגוד לרוב המסעדות היא שומרת על אוירה משפחתית, יחס מאוד אישי והערכה רבה לכל לקוח. כשדיברתי עם אלמוג המקסים והמצחיק, הבעלים של המסעדה,... הוא הכיר לי את אחיו שהוא השף ואפילו ההורים שלהם היו שם, אנשים מקסימים שמספרים בגאווה שהם עשו עבודה טובה עם הילדים שלהם (והם בהחלט עשו!). מיט אנד מיט גרמה לי להבין למה אנשים נכנסים לתחום הקשה והכמעט בלתי אפשרי של המסעדנות בארץ, כשיש בך אהבה אמיתית למטבח ולשירות וכשאתה מוצא עונג עצום בלראות לקוח מרוצה, גם עשר מגפות לא יעצרו אותך. עד לפעם הבאה, אני הייתי לוקץ׳, שיהיה בתאבון עוד

מאפיינים נוספים

  • נגישות לנכים
  • מסעדה עם חניה מוסדרת
  • ישיבות
  • ימי כיף
  • ימי גיבוש
  • מסעדה לאירועים וכנסים
עוד פרטים

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

19 ביקורות וחוות דעת על מפגש ובשר

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
לקוח - תמונה
לקוח מבקר מתחיל
אוכל טוב בתוספת זבובים מעופפים
1.0
11/12/23

פעם ראשונה שהגעתי למסעדה. איני אנין טעם של בשר, ומבחינתי האוכל היה סביר ויקר מאוד. הבעיה שלא הזמנתי זבובים שיסתובבו לי על האוכל. בעל המקום אמר שאכן יש בעיה והוא צריך לסגור חלונות ולפתוח... מזגן. לא היה שום פיצוי. העיב על כל הארוחה. לא מתקרב שוב למקום הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
roei.hasidi - תמונה
roei.hasidi 2 ביקורות
שירות מזעזע ויחס משפיל
1.0
09/08/21

כבר עם כניסתינו למקום ראינו שרמת ההגינה ירודה, שולחנות שאינם פונו וריח עשן מחניק. על כל המקום שהיה מלא היו 2 מלצרים. כעבור דקות ארוכות הגישו לנו תפריט ואז עבר נצח עד שמלצר הגיע לקחת... הזמנה ואז המתנו והמתנו קרוב לארבעים דקות ואפילו המנות הראשונות לא יצאו. ניגשנו למלצר ואמרנו לא לבטל את ההזמנה ושאנו עוזבים, הוא אפילו לא אמר מילה, הלך לבעלים וישר ניגשו למחשב לבטל את ההזמה. בלי להתנצל ובלי טיפת כבוד בסיסי ללקוח. בקיצור חבל שהגענו למקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noycha - תמונה
Noycha 65 ביקורות
באמצע השבוע המקום די שומם
4.0
04/03/20

הגענו זוג רעב לאחר מסלול ורק רצינו לשבת להמבורגרים טובים. אז התיישבנו והמקום היה די שומם בסוף של יום רביעי (היינו היחידים שישבו שם עד שהגיעה עוד קבוצה) והזמנו את ההמבורגרים המיוחלים. הם... היו טעימים, משביעים וסגרו בדיוק את הפינה. הצוות היה נחמד, השירותים נקיים והכל היה בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
c - תמונה
c מבקר מתחיל
להגיע רעב ומוכן לחוויה קרניבורית משובחת.
4.8
24/01/17

היינו זוג שהגיע רעב ועם חשק לבשר; המקום בעל אווירה ראשונית מטעה מעט לטובה - נראה בתחילה פשוט יחסית אבל מהרגע שמתיישבים ומקבלים שירות - מבינים שהוא ממש לא פשוט ולמעשה מדובר במסעדה המשרה... אינטימיות ואווירה נינוחה מאוד. השירות אדיב ומחויך, המנות מפתיעות וגדולות, והבשר - מהמעלה הראשונה. הפתיע במיוחד השף שעבר בסוף הערב שולחן שולחן ושאל את הסועדים האם נהנו ואף פיתח סמול טוק - טאץ' אישי וכיפי! אחזור לאכול כאן ואף אמליץ לכל חבריי. להגיע רעבים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעקב  - תמונה
יעקב 2 ביקורות
ממליץ בחום לאוהבי בשר
4.8
22/11/16

אוכל מצוין. קרפצ'יו נימוח בפה, מתובל כראוי. (בלי פרמז'ן - כי כשר :-) ) סטיק אנטריקוט נמס בפה, שומני במידה. שירות מצוין. מבחר בירות מצומצם, אבל סביר. צייסרים ב 10 ש"ח - כיף עוגת... שוקולד חמה טעימה מאד (קצת חמה מידי...) מוזיקה ישראלית/פופ ישראלי מוכר ונעים לאוזן. בעל המסעדה בא להתעניין. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

11
מנות נדיבות
5
מומלץ לארוחה משפחתית
5
תפריט מגוון
4
מומלץ לארוחה עם חברים
3
אווירה רומנטית
3
אווירה יוקרתית
הצג עוד חוויות

כתבות וסרטונים

 
טיול חורפי ומואר לחג החנוכה - מסעדות במודיעין

מתכננים אירוע?

מפגש ובשר MEET&MEAT הוא לוקיישן מושלם לאירועים אינטימיים בסדר גודל של עד 50 איש. בואו לחגוג איתנו ימי הולדת, ימי נישואין,... לגבש את הצוות או המחלקה, או כל אירוע משמעותי בחייכם – בואו עם כל המשפחה והחברים, ונשמח לחגוג אתכם ולפנק אתכם במלא בשר איכותי, בתפריט מיוחד שיותאם במיוחד בשבילכם. עוד

שם לא תקין
כתובת דוא״לֹ לא תקינה
מס' טלפון לא תקין
מס' אורחים לא תקין
  • יום המשפחה,מסעדה לאירועים וכנסים
  • * השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה
  • **השירות חינם ומתאים לאירועים עם 10 משתתפים ומעלה

מספר נוסף: 050-6855949

מצאתם טעות?

תעזרו לנו ולגולשי רסט לשפר את המאגר