נגישות
נגישות

מפגש ובשר - MEET&MEAT ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

19 ביקורות וחוות דעת על מפגש ובשר

Liron - תמונה
Liron 2 ביקורות
פשוט טעים
4.5
03/11/16

הגענו לחגוג יומהולדת משפחתית. ארוחה פשוטה ולא מתחכמת אבל טעימה להפליא, תענוג לאכול אוכל טעים, טרי ובנסיבות. שירות ללבי ומשפחתי. מנות נדיבות ואווירה נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dan - תמונה
Dan 4 ביקורות
פשוט מדהים. מזמן שלא אכלתי במקום ויצאתי כל כך מרוצה
5.0
16/06/16

חוויה מדהימה. נכנסנו בספונטניות ויצאנו הכי מרוצים שאפשר. האוכל היה טעים מאוד. המקום נקי ומסודר ומעוצב באופן יפיפה. הצוות מקסים ואדיב. אני ואשתי ישבנו לאכול והמקום נרשם אצלנו בתור מקום... שנחזור אליו עוד המון פעמים יחד ועם חברים. לכל מי שמחפש חווית אוכל טעימה, כיפית ומלאה בשר - זה המקום בשבילכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי 5 ביקורות
חוויה לקרניבורים
4.3
11/06/14

היינו אתמול במסעדה עם זוג חברים נוסף. הזמנו ארוחה ל"מטיבי לסת" הכוללת 6 מנות בשר: אסאדו, חזה עוף, אנטרקוט, מולרד, נתח קצבים ופילה + כבד אוז. כל המנות נעשו והוגשו במידת עשייה מושלמת.... אלמוג המארח והמלצר שלנו שירת אותנו בחביבות רבה והנעים את זמננו בסיפורים ובדיחות. בסוף הארוחה זכינו לראות גם את אחיו שממונה על המטבח ולהודות לו על החווייה באופן אישי. בקיצור - אם אתם אוהבים בשר - רוצו לשם. ד.א הארוחה כוללת גם סלט ירוק, צ'ימיצ'ורי וירקות בפויקה המלווים את כל הארוחה וקינוח ושתיה חמה וכל זה ב-170 ₪ בלבד. (יש ארוחות זולות יותר הכוללת פחות מנות) רק העיצוב לא משהו.....

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 2 ביקורות
אכלנו שם, ולא נחזור
1.3
26/05/14

הגענו למסעדה בעקבות המלצות, על אף שהיא ממוקמת במודיעין הגענו מאשדוד נסצינה והסביבה במיוחד בשבילה, ולצערנו מדובר פשוט באכזבה. היינו 6 גברים, הזמנו את התפריט הבסיסי שעלה 130 ש"ח לאדם,... המלצר הבטיח ארוחות טעימות ובשרים, לשולחן הגיעו 2 צלוחיות של כרוב חמוץ וזהו, לשאלתנו מה עם סלטים, פיתות חומוס וכו', נענינו כי אין, וכי המטרה שנשבע מהבשר, בהמשך קיבלנו 2 צלוחיות קטנות של גזר מאודה, הגיעו 2 סטייקין קטנים לכל השישה, לאחר מכן 4 חתיכות חזה עוף, ולבסוף 2 חתיכות חזה אווז, ללא כל תוספת. פשוט אכזבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
sagit - תמונה
sagit 3 ביקורות
חוות דעת
4.8
09/10/13

ביקרנו בחודש מאי האחרון במסעדת meet&meat, האוכל נהדר, השירות אדיב ומקצועי. מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elad - תמונה
Elad 14 ביקורות
מעולה
4.5
26/09/13

הגעתי עם אשתי לחגוג יום נישואין, על סמך המלצה שלא לגמרי ידענו אם לסמוך עליה. המקום פשוט מאוד (חולק את היום עם חומוסיה ...) אבל הבשר - תענוג אמיתי. לקחנו ארוחת טעימות ונהנינו מכל ביס.... פשוט כיף לגלות מקומות כאלו, ובמחיר שפוי לגמרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אור - תמונה
אור 3 ביקורות
אור ועדי
4.8
14/06/13

הגעתי עם אשתי לחגוג יום נישואין, לא אכלנו במסעדה לפני ולא ידענו למה לצפות. המקום היה משפחתי וכיפי, הבעלים אנשים חברותיים וחמים ונהנינו לדבר איתם. האוכל היה מעולה ועשוי טוב. האסאדו בכלל... הפתיע אותנו לטובה. הבשר היה רך ונימוח בפה. עוד לא נהניתי כך מאסאדו. באמת אין דברים כאלו. גם החזה מולארד היה מצויין. ממליצים בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי מבקר מתחיל
מומלץ בחום בשר איכותי וטעים מאוד עשוי בטוב טעם !!!!
5.0
05/06/13

מסעדה אינטימית , הבשרים איכותיים ועשויים מעולה . השירות היה אישי , אדיב ומעולה . ממש כייף שיש מסעדה כל כך איכותית לתושבי מודיעין והסביבה . במחירים סבירים לחלוטין. בהחלט תענוג מושלם .... שווה מאוד ללכת . ברגע שמגיעים מתמכרים !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chen - תמונה
Chen 6 ביקורות
אין דברים כאלה !!!
4.8
06/05/13

היינו 4 במסעדה. בתחילה חשבנו שהגענו למקום פשוט, אך לאחר שהתחלנו לאכול הבנו עד כמה שפר עלינו מזלנו. כמי שיכולים לשמש כמבקרי מסעדות ניתן לומר באופן הברור ביותר שמדובר במסעדת הבשרים הטובה... ביותר שיש. מנות הבשר שהגיעו לשולחננו אחת לאחר השניה גרמה לנו להשמיע קולות הנאה הולכים וגוברים. חובה ללכת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רעות - תמונה
רעות 4 ביקורות
מומלץ בחום!!!
4.8
05/05/13

הגענו למסעדה במקרה לאחר שיטוט ב rest. הבשר היה פשוט מצוין, הארוחה מוגשת בשלבים וכל מנה שמגיעה מהמעשנת יותר טעימה מקודמתה. הקינוחים בסוף היו גם כן מאוד טעימים ויחד עם השירות החם והלבבי... הארוחה הייתה פשוט מושלמת. המקום משמש כמסעדת פועלים ביום ולכן השלט בכניסה קצת מתעתע, אבל בערב אין ספק שהרמה של הבשר היא של מסעדת גורמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה