נגישות
נגישות

פיצ'ונקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

143 ביקורות וחוות דעת על פיצ'ונקה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
08/07/11

לא יכולנו לבחור במקום יפה יותר וטוב יותר להתחתן בו! הנוף מדהים , האוכל היה נהדר- כל כך פשוט וכל כך טעים , האורחים לא הפסיקו לשבח. והכי חשוב האנשים- ישרים , הגונים ,חייכנים פשוט מקסימים!... תודה ענקית לגל וכפיר שתמיד נתנו מענה לכל בקשה בחיוך ושדאגו שהערב יהיה מושלם מכל הבחינות. אז למי שרוצה חתונה קצת קצת אחרת , במקום מאד מאד מיוחד וגם רק לארוחה רומנטית על מרפסת קסומה בהרי ירושלים- זה בהחלט המקום לכך. שוב תודה לכפיר וגל - בזכותכם היה לנו ערב מושלם ובלתי נשכח ! מבטיחים לבוא בכל ביקור בארץ ולהנות שוב מהפוקצ'ה החלומית שלכם :)אורית ואמיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
שבתאי - תמונה
שבתאי מבקר מתחיל
4.7
29/06/11

ביום חמישי בערב 23/06/2011 חגגנו לבננו אהד בר-מצווה במרפסת המסעדה. האווירה הייתה קסומה, האוכל מדהים (שמענו גם מחברים ומשפחה שלא הפסיקן להלל ולשבח) השרות היה אדיב ומקצועי. בחרנו במקום... בזכות הנוף המדהים והאוכל המדהים ונחזור בזכות האנשים. תודה מיוחדת לגל וכפיר שליוו אותנו לאורך כל הדרך ונענו לכל בקשה קטנה כגדולה. ממליצים בחום אלונה ושבתאי מרק

עוד פרטים
הוספת תגובה
צרכנית - תמונה
צרכנית מבקר מתחיל
4.7
25/06/11

התחתנו לפני שבועיים (10.6) בפיצ'ונקה, בצהריי יום שישי. מהרגע שראינו את המקום בחיפושינו הבנו כי שם אנחנו רוצים להתחתן. אכן, לא טעינו. עיצוב ואוירה: מיקומה של המסעדה ובעיקר מיקומה של... החופה, בתוך הנוף המדהים של הרי ירושלים עשו את העבודה. הגורם האנושי:גל וכפיר עזרו לנו לאורך כל הדרך היו זמינים, המליצו ועשו עבורינו מעל ומעבר. האוכל : מ-ד-ה-י-ם, התגובות מהאורחים לא מפסיקות להגיע , עצה-קחו לכם כמה דקות בארוע ושבו לאכול. שירות: האורחים מספרים לנו , מיוזמתם, כי השרות היה מעולה. המלצרים היו אדיבים, יעילים ומקצוענים. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
25/06/11

ערכנו את בר המצווה אתמול ורצינו לתת הרבה מילים טובות למקום ולמנהלים אותו. היה פשוט מעולה, אוכל מעולה שניתן ברוחב יד , אוירה יוצאת דופן בנוף הקסום, אירוח למופת של בעלי המקום שהיו שם בכל... רגע נתון. אורחנו שהיו כבר במספר רב של אירועים ומקומות התפעלו הן מהאוכל, הן מהארוע והן מהמקום הקסום. מילה מיוחדת לכפיר וגל המשלימים אחד את השני ושהחזירו לי את האמונה ביכולת השירות .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/06/11

חגגנו בת-מצוה ב-2.6.11 ויצא לנו אירוע שלא יישכח. זכינו לשיתוף פעולה ויחס נעים מגל וכפיר וכנראה גם משאר הצוות (לפי משוב שהגיע מהאורחים). לא הספקתי לאכול בעצמי אבל לפי התגובות של כולם,... האוכל היה מצוין. התמורה למחיר הוגנת, וגם המיקום אסטרטגי - מול הנוף היפה ובסופה של דרך פסטורלית. אבל הכי קובעת האוירה. במקרה שלנו, לפחות, היא היתה חמימה להפליא - אם בזכות העיצוב ואם בזכות משהו טוב שעבר בין האנשים. בשורה התחתונה: כלת השמחה היתה מבסוטה, אנחנו נהנינו מאוד וכל השבוע ממשיכים לשמוע קריאות התפעלות מהאורחים. נבוא שוב בכיף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/06/11

ביום חמישי ה- 2.6.11 חגגתי בת מצווה בפיצ'ונקה. האירוע היה מדהים, האוכל מצויין, (במיוחד הסופלה), השירות מעולה ומפנק והאווירה טובה ומפרגנת, ובנוסף המלצרים בפיצ'ונקה כתבו לי ברכה. תודה... לצוות פיצ'ונקה על הכל! זאת מסעדה מצוינת ואני אבוא אליה עוד הרבה פעמים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
16/05/11

ב-26.4 ערכנו את חגיגת הבת מצוה של בתנו במסעדת פיצונקה. בחרנו במקום בגלל שילוב של נוף מרהיב ואוכל איכותי וטעים . אכן לא התאכזבנו-גל וכפיר ניהלו את הארוע באופן מקצועי היחס נעים ולבבי,... קבלנו תשבחות רבות מהאורחים ושמחנו על הבחירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/05/11

ביום שישי 13/5/2011 חגגנו לבתנו מסיבת בת מצווה במסעדת פיצ'ונקה הקסומה. חשוב לנו לציין ולהודות לכפיר וגל בעלי המקום, על האירוח היוקרתי, המסעדה היפה, הסגנון העשיר והמפנק והמיקום בעל הנוף... העוצר נשימה. כמו כן, זכינו ביחס חם, קשוב, מרגיע הגון ומקצועי. המקום מנוהל ביד רמה! במהלך הארוע כפיר וגל, ליוו אותנו ואת אורחינו, היו מאוד קשובים לצורכי האורחים, ונענו לדרישותיהם. עזרו לנו בארגון, הורידו את הלחץ וניהלו אותנו כשהיינו קצת אבודים. המלצרים מתוקים, זריזים, אדיבים ויעילים. במהלך האירוע ועד עכשיו אנו מקבלים תגובות חמות על המקום, הדרך היפה, הנוף וכמובן על האוכל, האוכל שהיה טעים מאוד! ומפתיע לטובה. צורת ההגשה יפה, מכובדת ואסתטית, מלאי שהתחדש במהרה. אנו כתושבי צור הדסה, גאים שיש באזורנו פינת חמד כזו, הראנו לאורחינו את סגנון חיינו בבחירה לגור באזור יפה זה. "במקום שנמצא ליבך, שם יהיה גם האוצר שלך" (פאולו קואלו, "האלכימאי") ממליצים בחום, משפחת שרון

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי ודיויד - תמונה
טלי ודיויד מבקר מתחיל
4.7
17/04/11

ב15/4/2001 ערכנו את חתונתינו במסעדת פיצ'ונקה הנפלאה. פרט לתגובות המדהימות שקיבלנו על האוכל המעולה ועל הנוף המרהיב, זכינו ביחס חם, מבין ומרגיע, ובמחיר הגיוני. הרגשנו שמנהלי האירוע, גל... וכפיר, פנויים לכל בקשה ומשאלה, ובאמת מנסים לעזור. אנחנו ממליצים מכל הלב לכל זוג המעוניין בחתונה אלגנטית עם אוירה מיוחדת ונוף טבעי ... תודה, תודה, תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/04/11

הגענו למסעדת פיצ'ונקה, לאחר חיפושים של מסעדה באיזור ירושלים כדי לחגוג בר מצווה. הנוף במקום מדהים וזוהי הסיבה שמסעדה זו נבחרה על-ידנו. כפיר וגל בעלי המסעדה פינקו את אורחנו... ונתנו לנו הרגשה מדהימה - איכפתיות דאגה ופינוק - כאילו וזה היה אירוע שלהם. האוכל היה טעים מאוד לכל הדעות, השירות היה חייכני ואדיב - פשוט מושלם. מומלץ בחום ואהבה....

עוד פרטים
הוספת תגובה