נגישות
נגישות

פיצ'ונקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

143 ביקורות וחוות דעת על פיצ'ונקה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
31/12/10

חגגנו בר מצווה לילד חיפשנו הרבה מסעדות בירושלים עד שהגענו במקרה למסעדת פצונקה אחרי התפילה בכותל - שווה הנסיעה (15 ד') מירושלים כדי ליהנות מאוכל טעים שרות אדיב אוירה רגוע ושלווה. מומלץ... ביותר אנחנו עוד נשוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
28/12/10

גם הפעם, כמו בכל ביקור במסעדה שלכם, יצאתי נפעם! האוכל, השירות וכמובן הנוף פשוט עוצרים נשימה, הרמוניה של שלושת הדברים האלו פשוט גורמת למקום להיות מוצלח יותר מרוב המסעדות שאני מכיר (בטח... ובטח ממסעדות כשרות), ממליץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
oshrat ויוסי - תמונה
oshrat ויוסי מבקר מתחיל
4.7
16/12/10

טעם של עוד.... מומלץ לזוג, לקבוצה, למשפחה, פשוט לכולם!! גן עדן אמיתי, פינוק ויחס חם. אווירה של שלווה ורוגע, של אחדות ורומנטיקה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
morlen.ela - תמונה
morlen.ela מבקר מתחיל
4.3
26/11/10

חגגנו מסיבת ברית לבנינו במסעדת פיצ'ונקה בצהרי יום שישי. אורחינו נהנו מאוירה קסומה, נוף מרהיב, מוזיקה נעימה, אוכל מפנק ושרות אדיב ומקצועי. זכינו ליחס אישי ומתחשב מבעלי המקום, גל וכפיר,... שנענו לכל בקשותינו במהלך הארוע.  כיום אנו לקוחות קבועים ומרוצים!מומלץ בחום !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/11/10

הגענו לפיצ'ונקה, חבורה של 15 סועדים - כולם נהנו מהכל ואמרו שחוזרים עם בת\בן זוגם, וכמה שיותר מהר! משלב הארגון השירות מקצועי ואדיב. בהמשך היו גמישים עם שינויים שהתפתחו והוסיפו פינוקים.... כשהגענו, וראינו את הנוף המקסים ואת האירוח שהכינו עבורינו, שכחנו שאנחנו ממהרים, ומצאנו את עצמינו יושבים כמה שעות אוכלים, שותים ונהנים. כל מנה שהוגשה היתה יפה וטעימה. במיוחד - פטה כבד בטעם "גן עדן" והסלמון סוף הדרך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
20/11/10

לפני כמה ימים הגענו קבוצה גדולה של חברים בשעה עשר בלילה למסעדה. האוכל הגיע ממש לאט, המלצרית לא היתה סגורה על התפריט למרות שהייתה ממש נחמדה. ההמבורגר היה סביר וכף גם מנת הדגל של המסעדה... - פיצ'ונקה. לקינוחים לקח ממש הרבה זמן להגיע והסופלה שוקולד היה אחד הפחות טובים שיצא לי לאכול, פשוט היה נזלי מידיי ולא מוכן עם טעם מוזר- לא טעם של סופלה! לא בטוח שאחזור למסעדה זו שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/11/10

הנוף מקסים [חינם]. האוירה כבר נותנת מקום לתיאבון. השירות נעים מאוד ולא טרחני. מאוד אמיתי. המקום נקי ונעים. השרותים בקטגוריה של נקי ונעים עם פרחים מוחלפים בשתי הפעמים שהגענו. מתאים... לפינוק זוגי במאורע שמח.[תדאגו להרבה]. שבוע הבא כבר מגיעים שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
08/11/10

זכות נעימה לנו להודות לגל, כפיר וצוות המלצרים על האירוח במסעדה בתאריך 04/11/10 במסגרת יציאת עובדי חברת "פקר מתכות איכות" חיפה, לנופש בים המלח. נהנינו מארוחת הבראנץ' הטעימה והפוקצ'ות... המיוחדות. תודה על הכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
AVI - תמונה
AVI מבקר מתחיל
4.3
07/11/10

רציתי להמליץ על אתגר ההמבורגר הגדול של המסעדה אמנם אני לא הצלחתי לעמוד במשימה אך נהנתי מהמבורגר עסיסי וטעים חוויה בלתי נשכחת . מומלץ!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
16/10/10

דניאלה ואני בחרנו לערוך את טקס הנישואין שלנו בפיצ'ונקה ולא התאכזבנו. השירות של הצוות בראשות גל וכפיר, פשוט מצויין, מקצועי ולבבי, המחירים שווים לכל נפש והנוף באמת הכי יפה בארץ!  לגבי... האוכל, אז גם כאן לא מדובר בקונוונציה הרגילה, האוכל מגוון וברמה מאוד גבוהה ובעל נגיעה אישית, וכל אורחינו ציינו את זה במפורש. בקיצור, מאוד מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה