נגישות
נגישות

פיצ'ונקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

143 ביקורות וחוות דעת על פיצ'ונקה

 - תמונה
4 ביקורות
1.0
09/08/10

התאכזבנו מאוד מאוד מהשירות! כל רגע מלצרית אחרת. כל מה שביקשנו לא הגיע כמו שביקשנו. המנות יקרות נורא קיבלנו צלחת גדולה שכמעט ריקה! הזמנו פרגיות 80 ש"ח למנה בערך ואורז. פרגיות חריפות, רק... 3 ומצומקות, בחתונות פשוטות האוכל יותר טעים! התאכזבנו נורא!בערך 2 כפות אורז. היינו בהלם. לא חוזרים וממליצים בחום לא ללכת עד שישתנה היחס והטעם של האוכל וכמובן הכמות של המנות.יצאנו רעבים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/08/10

במוצאי שבת שעברה הגעתי עם קבוצת חברים לערב שירה בציבור עם גבי ברלין, היה ערב מושלם, אוכל שתייה ויינות כיד המלך ובמחיר מצחיק. החלטתי לבוא שוב עם בן זוגי לארוחת ערב רומנטית השבוע וכך... עשינו. חברים, פנינה אמיתית! הנוף, הטעמים, היחס החם של המלצרים ובעיקר בעיקר האווירה, פשוט גן עדן. מומלץ מומלץ מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
02/08/10

במילה אחת וווואווו! ישבנו קבוצת בנות חגגנו לחברה יומולדת 30 קיבלנו יחס מדהים ומפנק! הפוקצ'ות מהטאבון השאירו לנו טעם של עוד וההמבורגר בתוספת ביצת עין מעווולה! המבורגר אמיתי שנעשה במקום... ועם אהבה ללא ספק! מקום פשוט יפייפה לא להאמין שזה בארץ! תודה על הזיקוקים והפינוקים!!! אין ספק שנחזור!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
27/07/10

שלוםאשתי ואתמול חגגנו את טו' באב בפיצ'ונקה לאור ההמלצות באתר ומחברים.אני, הגבר גבר, הזמנתי סטייק 350 גר (קיבלתי פחות), שהיה סביר ומטה.הוא הוגש סה"כ יפה, אך היה מלא שומן ויבש. איתו הגיע... גם סלט שעבר תאונה, ונדמה היה שהעלים עמדו בחוץ לפחות כשבוע.כשהתלוננו בפני המלצרית היא לא טרחה להחליף את הסלט וטענה שהסלט טרי מהיום. חשבתי שהלקוח תמיד צודק, לא?!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
15/07/10

לאחר המלצות חמות מבני משפחה וחברים, הגעתי למסעדת פיצ'ונקה על מנת לחגוג את יום ההולדת של אשתי. השרות היה נהדר, מרגע הזמנת השולחן בטלפון, דרך קבלת הפנים החמה והשולחן הרומנטי ועד לסיום... הארוחה.פשוט תענוג צרוף, האוכל, האווירה השרות וכמובן הנוף...אז... גם אני ממליץ בחום על מסעדת פיצ'ונקה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.7
22/06/10

מקום נפלא. נוף מדהים!!! מהמרפסת. בפנים טיפה רועש. האוכל גן עדן, שירות אדיב ונעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
19/06/10

בתאריך 7.6.10 חגגנו לבננו בר-מצווה. הגענו למסעדה אחרי הביקור בכותל. האירוע היה בחוץ והובטח לנו שידאגו לנו לשמשיות ומאווררים. היינו 85 אנשים וכמובן ש-3 מאווררים לא הספיקו. השמשיות לא... הצלו מספיק. היה חם מאד ומייגע. האוכל היה מאכזב. השרות היה איטי ולא היו מספיק מלצרים. מסעדה שמכבדת את עצמה צריכה לדאוג לשירות זמין תמיד ולא לזלזל באורחיה. לא מומלץ ומאכזב חוץ מהיופי של המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
16/06/10

חגגנו במסעדה בת מצווה . גל וכפיר היו פתוחים לכל רצונותינו. כפיר ניהל את הארוע בהקפדה ובתשומת לב מלאה ובחיוך. מקום מקסים, נוף מהמם. האוכל זכה לשבחים רבים של אורחינו, הן בטעם והן... באסטטיות של המזנון. תודות ליפעת משיאן ארועים על העיצוב - מקצועית ושירותית. לצוות "בשניים",הנגנים שהוסיפו עוד מימד של הנאה, לחברת "נס הפקות" - הפעלות לילדים ולגלעד קבלרצ'יק הצלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/06/10

התארחנו במסגרת יום כיף מהעבודה, האווירה נעימה, האוכל מצוין וטעים, והשירות ממש ממש מעולה. תודה לכפיר שהיה מעל ומעבר ועשה מאמצים עילאיים לענות על כל צרכינו המיוחדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
07/06/10

וואלה בדרך כלל אני מתאכזב ממסעדות שכולם ממליצים לי ללכת, אבל אמרתי נבדוק. לקחתי את החברה ונסענו - תאמינו לי חובה ללכת - אוכל פצצה, המבורגר חבל על הזמן הסטייק סינטה גם מעולה, שירות... מצויין ובכלל איזה נוף - חובה לשבת בחוץ אתה מרגיש באיזה מסעדת יוקרה במונטה קרלו....תענוג של מקום!אאהה וגם לא כזה יקר - גם לא זול אבל לא יקר

עוד פרטים
הוספת תגובה