נגישות
נגישות

רג'ינה בתחנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

70 ביקורות וחוות דעת על רג'ינה בתחנה

jacksarfatinyc - תמונה
jacksarfatinyc מבקר מתחיל
Great restaurant
5.0
31/12/19

This place was great. Food, service, atmosphere, everything. Special shout out to Emma who was excellent. Went above and beyond with service and conversation! Thank you!

עוד פרטים
הוספת תגובה
lybqwbyzlnh - תמונה
lybqwbyzlnh מבקר מתחיל
טעים מאוד וכשר
5.0
21/12/19

במתחם התחנה מסעדת בשרים מצוינת וכשרה למהדרין. המנות הראשונות היו מצוינות ציון לשבח לכבד קצוץ איקרה וחציל על האש. הדגים היו נפלאים טרי וטעים מאוד. אכלנו לברק וסלמון שהוכנו במדויק.... השירות היה לבבי, חייכני ומהיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
bilhakalmnovich - תמונה
bilhakalmnovich מבקר מתחיל
סביצ׳ה, כבד קצוץ, וקישואים
5.0
30/11/19

חיפשנו מסעדה כשרה ומצאנו מסעדה מצוינת וכשרה למהדרין. הסלט קינואה היה מצויין בליווי של כבד קצוץ וסינייה טבעונית שהיו מצוינות. המנות העיקריות היו מבית סבתא וטעימות מאוד קיבלנו פילה דניס... עם קישואים ממולאים. אוכל משובח, ביתי ובמנות גדושות עם שירות מהיר וחייכני למרות שהמסעדה הייתה מלאה. רג׳ינה במתחם התחנה, רומנטית וטעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
qlnbl1205 - תמונה
qlnbl1205 מבקר מתחיל
רג׳ינה, כשרה וטעימה
5.0
29/11/19

אתמול בערב זוגתי החליטה לקחת אותי למסעדה בה נפגשנו וחזרנו למסעדת רג׳ינה. מתחם התחנה מצידה האחד נווה צדק ומחלונות המסעדה נשקפים יפו וחוף הים. המסעדה הייתה מלאה עד אפס מקום וקיבלנו... בדיוק את אותו החדר הפרטי בו היינו בפעם הקודמת. דבר לא השתנה ברגינה השירות והאוכל עדין מצוינים. הקהל היה משולב בין היפסטרים תל אביבים לתיירים ולחובשי כיפות, האוכל כשר למהדרין. קיבלנו לפתיחה שורה של סלטים ואת לחם הבית שהיה נהדר. אם אתם רוצים לטעום את הסביצה והכבד קצוץ הכי טעים בגוש דן זה המקום. מחזיר אותך לטעמים מבית אמא. הבורקס בשר והסיניה הצימחונית היו מעולים. אבל גולת הכותרת של המקום הם ללא ספק האסאדו והדג סלומון פשוט חוויה מכל ביס. הכל טרי ובמנות גדולות וטעימות. כמו בבית. צוות המלצרים טיפל בנו בהרבה אהבה. קחו לכם ערב חופשי מומלץ בשעת השקיעה ותקפצו לרג׳ינה להינות משקיעה מופלאה ואוכל מצוין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
iritlevyhifa - תמונה
iritlevyhifa מבקר מתחיל
נוסטלגיה מצוינת
5.0
22/11/19

נכנסים למתחם התחנה ומייד בצד ליד מסילת הרכבת שוכנת לה פינה קסומה של המסעדות של פעם עם גינה מקסימה וחדריים פרטים. ישבנו בגינה האחורית עם שקיעה מרהיבה לגגות יפו. המנות הראשונות היו פשוט... מצוינות והמרקים עם הבריזה מהים היו פשוט נפלאים. התמוגגנו מהמנות מבית סבתא של בורקס בשר, ממולאים וכבד קצוץ. הדגים היו עשויים בשלמות. חגיגה של טעמים באוירה רומנטית. אוכל יהודי טרי עם טעם נוסטלגי של פעם מוגש בצורה אסתטית ובטוב טעם שרות טוב מומלץ מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
oritkarpel - תמונה
oritkarpel מבקר מתחיל
עיסקית מצוינת במתחם התחנה
5.0
22/11/19

האוכל מאוד טעים, המקום ביתי ונעים. לקחנו ארוחת צהריים עיסקית. שכוללת במחיר המנה העקרית מנה ראשונה חינם. המנות הראשונות סלטים מצוינים, כבד קצוץ, וכרוב ממולא היו מעולים. כך גם העיקריות... שלקחנו שניצל ואסאדו. ממליצה בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
amitsarfatiamitsarfati - תמונה
amitsarfatiamitsarfati מבקר מתחיל
We loved Regina
5.0
22/11/19

Fantastic! The food, service, energy, vibe are great at this spot. If you haven't already, make sure you stop and check it out!

עוד פרטים
הוספת תגובה
amitsarfarti2709100441 - תמונה
amitsarfarti2709100441 מבקר מתחיל
רג׳ינה מצוינת, טעים מאוד..,
5.0
21/11/19

כבד קצוץ ומרק של אמא במתחם התחנה, הנאה צרופה. מסעדה מקסימה, אוכל כשר למהדרין שמבושל עם המון אהבה. מנות גדולות ושירות מהיר. Taste like grandma's food, the original recipes.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amitsarfatinewyork - תמונה
amitsarfatinewyork מבקר מתחיל
Excellent vibe and food
5.0
20/11/19

Had a wonderful meal. Highly reccomended and the location is stunning. an amazing view

עוד פרטים
הוספת תגובה
orenshindler - תמונה
orenshindler 2 ביקורות
simple and great
5.0
15/11/19

The food was just divine, I was in food heaven. I had chopped liver followed by fillet and enjoyed every mouthful. Not only the food was great, the service was exceptional, thank you... for an excellent evening and your wine suggestion. warmed the body and soul. Don't miss the desserts.

עוד פרטים
הוספת תגובה