נגישות
נגישות

רג'ינה בתחנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

70 ביקורות וחוות דעת על רג'ינה בתחנה

shiramadmon - תמונה
shiramadmon מבקר מתחיל
האוכל היה פשוט מאוד
2.0
18/09/21

האוכל לא היה טעים במיוחד, חגגנו יום הולדת לחברה ורצינו מקום מיוחד באזור נווה צדק ולצערי לא נהננו מהאווירה או מהאוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל מבקר מתחיל
איזו נפילה!!!
1.0
18/09/21

הגענו לרג'ינה כדי לחגוג ימי הולדת עם המשפחה (12 איש), ומאחר שחיפשנו מסעדה כשרה שאפשר לשבת בה בחוץ (מסתבר שלא קל למצוא בתל אביב). הדבר הטוב היחיד שיש לנו לומר זה שהחצר נחמדה. זהו! האוכל... נע בין סתמי ותפל לבסדר. השירות היה קטסטרופה: המלצרים פה הוכשאו לא להסתכל ולא לשמוע את האורחים, המנות העיקריות הוגשו ברווחי זמן כאלה שהאחרון קיבל את המנה כשהראשון סיים לאכול והיה מוכן לקינוח... המוזיקה מרעישת אוזניים כל כך שלא יכולנו לברך את החוגגים במסעדה, ונאלצנו לעשות זאת במרחב הציבורי על איזו גדר במתחם לאחר שיצאנו. המלצרים שנשאלו אם אפשר להנמיך מעט פשוט סירבו!!! מזל שהקינוחים נגמרו כולם, ולא המשכנו לשבת פה עוד... והמחירים - יקרים באופן מאוד מאוד לא מוצדק. במילה אחת: לא! בשתי מילים: לא ולא!

עוד פרטים
הוספת תגובה
lookforyourfriends - תמונה
lookforyourfriends מבקר מתחיל
תכסכו לכם את הזמן והכסף
2.0
08/07/21

קבענו שולחן לשבע וחצי, ל7 אנשים, לחגיגה של יומולדת של אמא. הושיבו אותנו בפנים, בחדר קטן וממוזג עם 2 שולחנות נוספים לזוג. הזמנו ראשונות, בירות וטקילה שהמלצרים לא שמעו עליה מעולם (קוורבו!... היחידה בתפריט!), שהגיעה בכוסות של וויסקי במקום שוטים. בשעה שמונה וחצי המלצרים נעלמו כלא היו. תפסנו מלצר והזמנו כמה עיקריות ושתיה. אחרי עשרים דקות, מגיעה מלצרית עם בקבוק אחד של מים, ללא כוסות. כעבור חמש דקות, מגיע מלצר עם בקבוק מים נוסף ושתי כוסות. עושה רושם שהשולחות המפלצתיים מחוץ למסעדה מקבלים את כל השירות. הגיעה מנה עיקרית, ביחד עם חשבון! המלצר טוען שאזל לנו הזמן בשולחן. לא הודיעו לנו בעת ההזמנה על הגבלת זמן, מה גם שלפחות 45 דקות אנחנו מחכים למנות, או בכלל ליחס. המלצר נעלב כשנודע לו שהזמנו תה, אחרי שהוא הגיש את החשבון. אכלנו מהר, היה לא מעים. באף שלב לא שאלו התעניינו לשלומנו. לעולם לא נחזור למסעדה. חבל. המקום מקסים, האוכל טוב, יש המון פוטנציאל. תשקיעו בחמישה מלצרים נוספים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעקב - תמונה
יעקב 3 ביקורות
לא מומלץ
1.3
02/07/21

נאלצנו לחכות שלושת רבעי שעה עד שקיבלנו את המנה העיקרית. המנות הראשונות היו סבירות לא מעבר לכך. הסטייק היה שרוף, חזה העוף היה קשה וללא טעם. מנות אחרונות לא טעימות. מחיר יקר. ממש לא... ממומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ryngwldsy - תמונה
ryngwldsy מבקר מתחיל
טעים מאוד למהדרין
5.0
13/03/20

מסעדת רג'ינה במתחם התחנה בתל אביב, היא מסעדת בשרים כשרה למהדרין, המציע גם מנות דגים בתנור, מנות טבעוניות ומנות ילדים. טעמי המטבח הם יהודים מסורתים . על המטבח מנצח שף איציק אסולין שהגיע... ממסעדת טוטו. המקום מתאים לארח קבוצות, תיירים, אירועי חברה, אירועים משפחתיים ועוד. במנות הראשונות טעמנו: חציל שרוף עם טחינה, אריסה ולימון כבוש ומעדן כבד-ממרח כבדי עוף לצד ריבת עגבניות שרי, ופוקצ'ה שהוגשה עם סלסת עגבניות ושמן זית בלסמי. במנות השניות טעמנו: פילה סלמון צלוי לצד שעועית ירוקה חלוטה, וסטייק אנטריקוט בגריל, לצד תפוחי אדמה אפוי. את הארוחה סיימנו בקינוח (הסתפקנו באחד) פאדג' שוקולד עם כדורי גלידה בטעם כרמל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
kt182888 - תמונה
kt182888 מבקר מתחיל
רגינה בתחנה מסעדה מצוינת
5.0
02/03/20

תפריט חדש עם אוכל ביתי ובשרים מצוינים. מסתבר שגם אוכל כשר יכול להיות טעים מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
debbieargaman - תמונה
debbieargaman מבקר מתחיל
ירידה דרסטית ברמה
1.3
20/02/20

ביקרתי בעבר מספר פעמים במסעדה, שהיתה נעימה וטעימה. שבוע שעבר הגענו עם משפחה מחו"ל, התביישתי שלמקום כזה לקחתי אורחים. בכניסה אין מארחת לך תחפש אותה,תפריט נייר פשוט,חצי מהתפריט לא... קיים,מה שקיים מגיע שעה וחצי אחרי ההזמנה,ואז מגלים טעות בהזמנה,פשוט סיוט של מקום. לא טעים ולא נעים פשוט חבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shay - תמונה
Shay מבקר מתחיל
חוויה מדהימה! עוד נחזור!
5.0
19/02/20

אווירה מהממת במתחם ההיסטורי של התחנה בתל אביב. אכלנו ונהנינו מאד, מלצרים חייכנים, דג מדהים, סטייק עסיסי והכל מפנק ביותר. ממש חוויה לחך ולעין!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sapir - תמונה
Sapir מבקר מתחיל
מסעדה מרהיבה
5.0
21/01/20

אוכל יוצא מהכלל ואין מילים לתאר כמה האווירה מיוחדת והולמת את המקום ואת סגנונו. ממליצה בחום למי שמחפש מסעדה לא מתחנפת אבל מיוחדת במינה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ericalancher - תמונה
ericalancher מבקר מתחיל
Fantastic location great food
5.0
01/01/20

Beautiful restaurant next to the sea, The food was amazing, and the presentation was beautiful. Our waiter was attentive and even offered us a complementary desert for my fiancee's... birthday. Thank you.

עוד פרטים
הוספת תגובה