נגישות
נגישות

ני שי - ni shi ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

17 ביקורות וחוות דעת על ני שי

קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
מפתיע לטובה
4.5
19/02/20

הגענו ברביעי ערב והמקום היה מפוצץ, ישבנו על הבר והברמנית עודדה אותנו לטעום קוקטלים שהיו נהדרים (אחד על בסיס ויסקי והשני ג'ין עם בזיליקום ומלפפון שהיה מאוד מפתיע ומרענן....בהמשך לקחנו... אחד נוסף עם פסיפךורה ואננס שהיה טיפה מתוק יותר אבל גם אחלה - חבל שכמות האלכוהול היתה נמוכה כי אחרי 3 קוקטלים לא הרגשנו ששתינו אלכוהול). לראשונות הזמנו את מנת הפאני פורי סלמון, פנקייק סיני עם חזה אווז וסלט פאפייה עם דג - כולן נהדרות כשפאני פורי בראש המשכנו עם שני רולים של סושי מעולים - המנה נדיבה בכמות הדג, כמות האורז תואמת את גודל הרול ולא משתלטת לא היה לנו מקום לקינוחים וגם הכל היה כ"כ טעים שהיה חבל להרוס

עוד פרטים
הוספת תגובה
חוה - תמונה
חוה 14 ביקורות
טעים
4.3
11/08/19

מסעדה מעולה . רולים ממש טעימים . לראשונה לקחנו באן עם קריספי ציקן מאטד טעים רק שהקטינו את העוף ממש והרגשנו שאכלנו הרבה מהלחמניה עצמה . סהכ היה טעים מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חוה - תמונה
חוה 14 ביקורות
מבאס שירות גרוע
3.5
11/07/19

הייתי בנישי מספר רב של פעמים אתמול בערב ישבתי עם 2 חברות הזמנו מנות ראשונות שהיו טובות והזמנו לעיקרית 5 רולים של סושי 3 מהרולים היו ממש לא טעימים וזה פעם ראשונה שזה קורה לי בנישי .... אמרנו למלצרית ולהפתעתנו לא הציעו לנו רול חדש חשבנו שיורידו מהחשבון שזאת לא הייתה המטרה . אחרי ששילמנו סכום לא מבוטל הוצע לנו קינוח . מסעדה שמכבדת את עצמה לא עושה את זה כמובן שלא לקחנו קינוח ויצאנו בהרגשה לא נעימה וחבל שככה מתנהגים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noycha - תמונה
Noycha 65 ביקורות
בכל פעם מחדש אני נגלית כמה מדהים לבוא לכאן!
4.3
21/05/19

הגענו לחגוג לחברה מתוך ארבע חברות יום-הולדת והזמנו שולחן ללילה. ישר קיבלנו ארבעה צ'ייסרים על חשבון המקום שהיה בו שיכר יין שזיפים יפני שהיה מעולה. הוזמנו: האגרולים המטוגנים עם החסה,... פאד-תאי, באנים עם פטריות ונודלס קארי אדום. הכל היה מצוין, יחד עם השירות שלא היה פחות ממעולה <כולל תקרית של הכתמת מכנסיים בכיסא. וכשזה קרה, האחמ"ש הגיע ישר והזמין את החברה להעביר את המכנסיים לניקוי יבש>. גם הקינוח היה טוב אבל יכול להיות פחות מתוק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noycha - תמונה
Noycha 65 ביקורות
מסעדה אסיאתית מקסימה במיקום מרשים ליד הטיילת בנתניה
4.5
15/04/19

אווירה נהדרת ורגועה, המוזיקה יחסית רגועה ויש הרבה מלצרים שנעים במסעדה. ישבנו ארבע חברות והזמנו את ארבעת האגרולים למנה הראשונה <הם היו מטוגנים יותר מדי לטעמי אך זו הייתה מנת חלוקה כיפית>... ואז כל אחת הזמינה מנות שונות והן היו מצוינות; קומיבנציית סושי, טרטר סלמון, נודלס עם קארי טופו ונודלס עם בקר. התמחור שלהן שווה לעומת גודל המנות. בקינוח הייתה די נפילה עם כדורי קרם הברולה שפחות התחברנו אליהם. בהחלט נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
aya - תמונה
aya 8 ביקורות
אהבתי וממליצה
5.0
27/02/19

המקום מאוד יפה, מעוצב ונעים. האוכל מעולה, הגשה בצורה מעולה, שרות מעולה. קינוחים מדהימים. מאוד נהנינו. מאוד ממליצה. המחירים לא זולים

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוהבת מסעדות - תמונה
אוהבת מסעדות 5 ביקורות
ממש אכזבה!
2.5
20/02/19

אתמול בערב ( שעה 18 ) שמחתי מאד הגעתי למסעדה ולא נאלצתי לחכות בתור ! ביקרתי במסעדה זו 3-4 פעמים מאז שנפתחה בקיץ 18 . מאד אהבתי את העצוב , מסעדה מאד מושקעת וגם האוכל היה טעים ומיוחד... ובמחירים סבירים לכן בביקורים הקודמים חיכיתי אפילו 30 דקות כדי לשבת על הבר והיה שווה , כל זה עד אתמול !!! כאמור הושיבו אותי מיד והזמנתי 2 מנות "פופקורן שרימפס" וצ'יקן באן . אלו מנות שאני מכירה ואכלתי אותם בעבר , הפופקורן זה שרימפס בבלילה טעימה מטוגן שזו הייתה מנה ממש טעימה בביקורים הקודמים,אתמול היא הייתה מלאה בשמן ללא כל טעם , ממש גרמה לי לבחילה שעות אחר הארוחה ,גם הצ'יקן באן ( חזה עוף בבלילה מטוגן ) היה באותה רמה נוטף שמן ולא טעים. לא החזרתי את המנות כי אני אף פעם לא מחזירה מנה בנוסף לא היה לי מה להגיד ,שזה לא אותו טעם כמו פעם קודמת !! הרגשתי את השמן שעות לאחר סיום הארוחה . משהו רע קרה למסעדה !!! חבל השקיעו המון בהקמת המסעדה אבל אם האוכל לא יהיה טעים סועדים לא יחזרו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Benny - תמונה
Benny 8 ביקורות
מסעדה אסייתית מדהימה ומהטובות בארץ!
5.0
24/12/18

ההפתעה מדהימה.ביקרנו עם חברים ונהננו מחווויה קולינרית נדירה. כל המנות שהוזמנו היו מעולות ומיוחדות.לא להחמיץ ולהזמין לסופש מספיק סזמן מראש!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Osnat Efrati - תמונה
Osnat Efrati 8 ביקורות
יופי של מסעדה
5.0
22/12/18

היינו משפחה של 8 וחגגנו יום הולדת. יופי של מקום ויופי של תפריט.כל מה שהזמנו בהמלצת המלצרית האדיבה היה מעולה. היו בינינו גם 3 מתבגרים שמאוד אהבו את המנות שהיו נדיבות. המחיר היה סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hedva - תמונה
Hedva 28 ביקורות
שילוב מעולה בין אווירת פאב ואוכל טעים
5.0
04/12/18

נפגשנו 6 חברות במסעדה לחגוג יום הולדת לאחת מבנות החבורה. הזמנו מגוון מנות- אטריות פאד-סיו, גיוזה, מרק תירס, צ'יפס בטטה, סושי. הכל היה מעולה! האוכל הגיע מהר, השירות היה חינני... ונעים. מחירים סבירים לחלוטין, ואווירת פאב כייפית!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה