נגישות
נגישות

המעשנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

35 ביקורות וחוות דעת על המעשנה

Avraham - תמונה
Avraham מבקר מתחיל
אכזבה גדולה
3.5
11/01/17

ישבתי עם חברים בארוחת צהריים המחיר יקר לתמורה מסעדות בשר רבות מגישות ארוחות טובות יותר במחיר זול יותר. אכזבה גדולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
15/01/2017
מאכזב לשמוע שהתאכזבתם וברצוני להודות לכם שבחרתם להתארח אצלנו מבין מדבריך שאין לך טענות לטעם אלא רק לתמחור . אז ברשותך אחדד מס' עובדות על מנת שהביקורת שלך לא תטעה אורחים אחרים... בצהריים אנו מציעים 2 אופציות : מנה איכרית בה מציעים לכם לבחור אחד מהנתחים הזמינים בזמן אמת , אנו מגישים מנה של 200-250 גר' (זה שווה ערך ל250-300ג' גולמי כמקובל בכל מסעדה) את המנה אנו מגישים לצד תוספות חמות וסלט אישי . המחירים הם 75-95ש"ח (תלוי בנתח הנבחר) , האופציה השניה היא "סעודה חמישית" בהנחה של 15% (130 ש"ח) וסעודה כוללת "טעימות" מ5 נתחים שונים והדגש הוא על המגוון והאיכות. לא על כמות למרות שאנו מגישים משקל כולל של 400-500 ג' וזה נדיב לכל הדעות. הנתחים מוגשים באופן מדורג לשולחן, לצדם 5 תוספות (התוספות ללא הגבלה) ולסיום הארוחה אנו מגישים חליטת צמחים . יקר? ראוי? שווה את המחיר? יש הרבה מעריכים שכן ויש כאלו שלא... ניפגש בשמחות
מאיר עיניים - תמונה
מאיר עיניים מבקר מתחיל
מאכזב
1.0
18/08/16

טרחנו לשווא בערב עד למושב ינוב. ממליץ מאד לברר היטב, טלפונית, את סגנון הארוחה. אנו הזמנו טלפונית, אך אתר המסעדה הטעה אותנו. קמנו מייד לאחר ההסבר של המלצרית ולא טעמנו דבר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 2 ביקורות
אחת חוויות הבשר הטובות שהיו לי
4.3
26/04/16

הגענו למסעדה 8 חברים והזמנו את משתה האבירים( אם אני זוכר נכון) במתכונת זו חולקו לנו 7 נתחים מעושנים שאי אפשר היה להחליט מי יותר טוב מהשני. פשוט טעם מדהים. בנוסף היין שם נמזג ללא תחתית... וזיו - בעל המקום שירת אותנו בעצמו ונתן לנו הרגשה של מלכים. הקינוח לדעתי היה מדהים - שוקולד מומס עם סוג של קרם מדהים ופיסטוקים וכל זה על תפוחים מבושלים ואגסים שבושלו ביין אדום. היה מדהים

עוד פרטים
הוספת תגובה
soofgi - תמונה
soofgi 2 ביקורות
חוות דעת על המעשנה
4.5
22/12/15

למעשנה הגעתי בפעם השלישית לפני כמה ימים בערב, והפעם גררתי איתי גם חברים חדשים שיבינו על מה אני חופר כבר תקופה ארוכה. כשאתה מגיע למעשנה ישר אתה מרגיש שהגעת הביתה, יש כניסה ביתית, יש... גינה, תאורה נעימה, אויירה משחררת התיישבנו הגיעה מלצרית מתוקה עם חיוך והסבירה בסבלנות על המעשנה ועל האופציות שלנו הערב בחרנו ב"סעודה החמישית" 5 סוגי בשרים, עם תוספות וקפה לקינוח במשפט אחד קצר - אני לא מכיר עוד מקום שנותן כלכך הרבה אוכל איכותי וטוב במחיר כזה. שווה כל שקל, שווה להגיע ! ציטוט של אחד החברים שלי בסוף הארוחה "אחי אני מאושר אני מרגיש שהגעתי לגן עדן" בקיצור, תלכו !

עוד פרטים
הוספת תגובה
tomer - תמונה
tomer 2 ביקורות
חוויה בטעם של פעם
5.0
08/10/15

הגענו למסעדת המעשנה במושב ינוב ונהננו מכל רגע. החל מהחמוצים תוצרת הבית כולל אבטיח מוחמץ שלא טעמתי דבר כזה מימיי. הזמנו סעודה שביעית ושכוללת 7 מנות בשר עם תוספת לכל מנהו היה פשוט מעולה !... השירות מצויין עם יחס אישי . המלבי היה פשוט קינוח מושלם. אין לי ספק שאחזור למעשנה שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
annagl11 - תמונה
annagl11 4 ביקורות
ארוחת ערב בהמעשנה
4.8
04/09/15

היה מצוין שירות מעולה, אוכל טעים, אווירה נהדרת. הגענו זוג קרניבורים, לקחנו את סעודת ה7 מנות, וחשבתי בהתחלה שזה לא ישביע את שנינו. נגמר בכך שאת המנות ה5-7 ביקשנו שיארזו. מבחינת מחירים... טיפה גבוה, מצד שני התמורה איכותית. כמה דברים שאולי היתי משנה- להגדיל את כוסות התה והשתיה החמה, הן מאוד יפות אבל קטנות קטנות (לפחות אלה של התה) לגבי קינוח הבננה המעושנת- יצא טעים, אבל ההתעסקות עם הקליפה קצת הורסת, ואולי גם להגדיל את הבננות עצמן, היו קטנות למדי. ודבר אחר, הכסאות בחוץ קצת לא נוחים, הם הכאיבו לי בישיבה וביקשנו לעבור פנימה. מצטערת אם זה נשמע מטרחן, למרות כל ההערות אנחנו בוודאות נחזור לשם ונביא את המשפחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ora - תמונה
ora 2 ביקורות
מסעדה מצוינת!
4.5
06/07/15

הגענו 4 לכבוד יומהולדת 40 ואציין ששניים מאיתנו לא אוהבים בשר מעושן! או כך חשבנו... היה לכולנו מדהים- האוכל, התוספות, המלצרית המקסימה, השף וממש הרגשנו שמושקעים במקום הרבה רצון טוב ואהבה... וזה הורגש בכל ביס. החצר בחוץ היתה סופר נעימה וכפרית ובקיצור מומלץ מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Kobi - תמונה
Kobi מבקר מתחיל
ביקור יום הולדת במעשנה
5.0
19/05/15

נתקלתי ב"מעשנה" במקרה דרך אתר פייסבוק. החלטנו לנסוע 6 חברים מהמרכז לחגוג יום הולדת במקום. המקום מעוצב בצורה נעימה ומתאימה לקונספט של המסעדה. האירוח מצד המלצריות והאיש עם הכובע בוקר היה... מעולה! כמובן שהבשר היה עשוי באופן מקצועי וייחודי מאוד. לסיכום מסוג המקומות שאתה מאוד רוצה לפרגן להם מצד אחד אבל מצד שני רוצה לשמור עליהם בסוד..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaniv - תמונה
Yaniv מבקר מתחיל
ביקור ספונטני
4.5
06/05/15

במקרה עברתי בכביש וראיתי את השלט של המסעדה בו מופיע פרה דבר שיצר אצלי סקרנות ועניין. בקיצור נכנסתי למקום הכי לא פלצני, פשוט ומיוחד עם סגנון שמתאים לגברים אוהבי בשר. הסלטים והחמוצים היו... מרעננים הבשר היה טעים במיוחד הנקניקיות והאסדו. מן הסתם באתי בזמן הכנות לערב ולא כל הבשרים היו כבר מוכנים לאכילה...לסיכום נהנתי מאוד, אשמח לחזור לשם בהמשך לארוחת שחיתות עם חברים

עוד פרטים
הוספת תגובה
sbz - תמונה
sbz 4 ביקורות
אוכל מעולה, חוויה טובה מאוד.
5.0
20/04/15

היינו זוג בארוחת צהריים,הזמנו ספייסלים - בריסקיט וצלעות טלה, לפתיחה הגיע סלט טרי בתוספת צלוחית חמוצים. המנות היו פשוט מעולות. הבשר היה נימוח וטעים ביותר, המקום מעוצב בצורה נעימה.... לסיכום אוכל מעולה, בטוח נחזור לאכול שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה