נגישות
נגישות

המעשנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

35 ביקורות וחוות דעת על המעשנה

Rotem Didi - תמונה
Rotem Didi מבקר מתחיל
מאכזב
2.5
08/01/20

הגענו משפחה גדולה לחגוג יום הולדת (הזמנו מראש והודענו על כמות אנשים וילדים ) לקחו מאיתנו מקדמה על מנת להכין את הבשר - עד כאן בסדר גמור הגענו עם ילדים קטנים 5 ומטה - אחרי מספר דקות הגיע... האחראי משמרת וביקש שניהיה בשקט כי אנחנו לא לבד במסעדה! (אי אפשר להגיד לילדים בגיל הזה להיות בשקט !!) ואז הכיע האוכל - כולם ציפו לנתחי בשר שווים ובעשיה מיוחדת - תכלס קיבלנו נקניקים (שהגיעו קרים ממש !!! - מזל שהיו פתיליות ) המון שומן בנקניק לא מבושל התוספות היו חמודות וטעימות אך הגענו למסעדת בשרים !!! הגענו בעקבות כתבה שעשו למקום ומה שמוצג ומפורסם במסעדה רחוק מהמציאות המלצרית הייתה מקסימה וסבלנית - אחראי משמרת גרוע !!! חבל על המקום בנוסף היה אצלנו 1 שלא הגיע ( הגיע באיחור - אמרו שיכינו לו את הבשר שלו בצד ) ארזו לו מנה בזיון !!!!!!!!!! תפוח אדמה אכול חתיכה קטנה של בטטה ומספר נתכי בשר שמביישים את המקום יותר מנת ילדים בקיצור - לא מומלץ !!! חבל על הכסף

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
12/01/2020
הי דליה מבאס לראות שגם פה רשמת ביקורת שלילית אני מבין שהתאכזבתם אבל באותו הערב כשהסתובבתי בין האורחים בעלך בכבודו אמר שממש טעים, וכיף לו והיה שווה את הנסיעה כמו כן לא יכולנו לנחש שאתם לא נהנים אם לי לאחמש ולמלצריץ שידרתם שהכל בסדר למעט נתח אחד שלא אהבתם ודאגנו להוציא כמות נדיבה בנתח שאחריי... לגבי ההערה של האחמ"ש על רעש הילדים כמו שאמרתי לך בטלפון לא שכרתם את המקום לאירוע פרטי ולהביא 6 ילדים לאירוע זה בסדר ולגיטימי אך לא לגיטימי לפגוע באווירת המסעדה וכל שהוא ביקש זה שישארו בכיסא או בסביבת השולחן ואם אפשר לבקש שלא יציקו כי יש אורחים אחרים במסעדה ואנו מבקשים שתכבדו את זה ולא תפגעו בשאר האורחים לא היה לטעמכם אני מבין גם בעקבות השיחה מסתבר שציפית לאירוע של משתה אבירים שראית בטלויזה עם לולי ים ומופע אש הסברתי שאני מתנצל באופן אישי מאחר וככל הנראה לא נהנתן אך אין פה משהו לא בסדר מצידינו או לפחות אני לא מרגיש כך שיש לי מה ללמוד ולהשתפר מהביקורת הזו ובכל זאת בשביל הרוח הטובה רשמתי במערכת על שמך לשלוח פינוקים בארוח הבא שלכם במידה ותגיעו... את בכל זאת מנסה בכל מקום אפשרי לכתוב ביקורת שלילית ולהוריד את הדירוג צר לי על כך ואת ממשיכה לכתוב ביקורות שליליות בכל מקום
Shay - תמונה
Shay 7 ביקורות
בשר מעושן, הם יודעים להכין
3.5
26/11/19

את הקונספט השיתופי פחות אהבתי. אקוסטיקה נוראית, לא שומעים דבר מלבד רעש. צריך למצוא טמפרטורה נורמלית . אלו הערות לשיפור. ולעיקר: בשר מעושן יודעים להכין כאן, נותנים בנדיבות. היו חלקי בשר... פחות טובים ויותר מוצלחים. מנות אחרונות, להפתעתי היו מקוריות וטעימות. עם כל זאת, מחיר יקר 275 שח לסועד + בירה+ תשר, עברנו 300 ש"ח לסועד. מוגזם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Or - תמונה
Or מבקר מתחיל
אכזבה גדולה מאוד
1.0
18/11/19

קיים הבדל גדול בין מה שמפרסמים למה שמקבלים בפועל. כשהגענו ביקשנו תפריט, המלצרית חייכה ואמרה "אני התפריט" יש מסלולים של נתחים שמגיעים לשולחן כל פעם בחלקים 279 שח לאדם,במקביל מקבלים... תוספות וסלטים, שתיה בתוספת 50 שח לקנקן (בקבוק של ליטר לימונדה בצבע ורוד) שבכלל לא היה לטעמי. המלצרית הבטיחה שנקבל סוגים שונים של נתחים, כמעט כולם היו יבשים מאוד וחסרי טעם. כשנשאלה איזה חלקים הגישה, אמרה חלק אחורי של טלה, לאחר מכן חלק מחזה , כל נתח היה יותר יבש מהקודם. אין צ'יפס אין לחמים, אין סלטים פרט לחסה בקערית קטנה שקיבלנו וכמה תפוחי אדמה שרופים, ואפשר לסכם זאת בכך שהקולה זירו שהזמנתי בנוסף היה הדבר הטעים ביותר במקום הזה. כמובן שלא נחזור לשם לעולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
26/11/2019
היי אני מקבל את הביקורת שלך בהבנה אני מבין שלא התחברתם לקונספט, שחיפשתם מקום עם צ'יפס וסלטים ולחם שזה אחלה וגם אני נהנה ללכת לשיפודיות שונות אך המסעדה שלנו מסעדת בשרים מעושנים עם קונספט קצת אחר אני רוצה לדייק את דברייך כי המלצרית הציעה 3 מסלולים 275 הכולל קינוח שתיה ויין ללא הגבלה ויש אפשרות גם ב200 וגם ב175... לגבי זה שלא היה לטעמך אני לא יכול לשכנע אחרת רק לציין שכל יום מאותם נתחים מוגשים לכל הסועדים ולא זכור לי יום שלכולם היה יבש/לא אכיל וכו וכלקוח משתף אותנו שלא טעים לו או שומני לו אנו מנסים בהמשך הארוחה לספק את טעמו נשמע שהגעתם לערב רגיל עם ציפיות למשהו שראיתם ברשת המדובר על ערב אבירים וזה אכן קצת אחרת
yehezkt - תמונה
yehezkt מבקר מתחיל
תענוג אמיתי לאוהבי בשר.
5.0
24/10/19

הייתי עם המשפחה כולל אשתי ועוד ארבעה מילדי. כולם נהנו מאוד. נתי אביב שעל המעשנת מסביר פנים ומסביר על הבשר ורואים שהוא איש מקצוע גאה. בחישוב קר, כמות הבשר שאכלנו היתה עולה לי בבית כמעט... אותו דבר ולכן העלות סבירה מאוד מאוד. השירות סבבה, אוירה מצויינת ושונה. מאוד מומלץ ואחזור בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ravid - תמונה
Ravid 2 ביקורות
היה טעים ומגניב!
5.0
23/10/19

היינו אתמול בערב ונהננו מאוד! היה רגוע יחסית אבל הצוות של המקום דאג לאוירה נעימה! התחלנו עם בריסקט שהיה בעניי הכי טעים מבין הנתחים שהוגשו, חבר שלי אהב יותר את הפקאניה שהגיע... חמישית.. היה מעניין לקבל הסבר על המעשנה, השיטה שלהם והסיפור של המקום. עפנו על הצ'ייסר אשכוליות שמחלקים במהלך הארוחה כדי לרענן בין לבין.. בסוף הומלצו לנו הקיחונים שהזמנו.. המוס שוקולד היה קצת מריר מידי האמת, אבל הפאי לימון היה מעולה ובדיוק במקום! ממליץ לגמרי ובטוח נחזור בהרכב גדול יותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
asscobara - תמונה
asscobara 2 ביקורות
יש יותר טובים
2.0
26/07/19

הגענו שישה רעבים ושמנים. לקחנו את ארוחת המלכים וחלק מהחבר'ה נשארו רעבים ונאלצנו ללכת לפאב לעשות השלמות. 500 גרם בשר לגבר זה קצת מביך במחיר הזה. כמות התוספות פשוט מספיקה למנות ילדים. לא... שווה את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
29/07/2019
היי, זה זיו הבעלים של המסעדה, מספר נקודות חשובות בעיניי... סעודת המלכים כוללת 7 נתחים שונים במשקל מינימום 70 גרם כשבפועל הממוצע הוא מעל 80 כך שאתה צודק ומדובר על כחצי קילו לאדם ושקילה נעשית אחריי העישון (בשונה מתמחור של המבורגר בסטייק או שיפוד ... המנה מכובדת מאוד הארוחה כוללת תוספות ללא הגבלה ואם לא היה ברור מהמלצר אז פה כנראה הטעות שלנו הארוחה כוללת גם כוס חליטה קינוח ויין ללא הגבלה ועוד... לדבריך אתם אנשים גדולים עם תיאבון בריא ויש אפשרות להעשיר את הארוחה כל תוספת נתח היתה עולה כ 10₪ לכל אחד מכם... אם תבחרו להתארח שוב אנא עדכן אותי ונדאג לאיזה נתח פינוק מאיתנו ככה בשביל להמתיק את הטעם המר שנוצר לכם שלא בצדק
Hadas - תמונה
Hadas 2 ביקורות
אווירה נהדרת, פשוטה וטבעית עם אוכל מצויין
5.0
05/05/19

התחתנו במעשנה והיום מושלם! קודם כל - זיו והוד היו כאלה רגועים שזה כבר היה שווה הכל. לא נתנו הרגשה שהם תחת עומס או לחץ, וככה גם כל המלצרים. כולם אמרו כמה המלצרים היו נחמדים, חיוניים,... עוזרים ושכל מה שביקשו הגיע מהר ובשמחה. הייתה הרגשה של מקצועיות וקלילות וזה היה מדהים. חוץ מזה המקום היה יפייפה וקסום, הסידור היה מצויין והשולחנות שהם עיצבו נראו נהדר ובדיוק כמו שדמיינו! והאוכל... אנשים נפלו מהרגליים. הרבה הצהירו כבר שהם יחזרו גם לא באירוע כדי להנות מהנתחים הטובים והתוספות המפנקות. חלק התבאסו שהם היו כבר מלאים בנתח השני והשפע רק המשיך עוד ועוד ולא היה להם מקום להנות מזה. גם הקינוח היה מושלם ולא היה אחד שלא התלהב משיטת ההגשה ומהטעם. הנתחים שהומלץ לנו ללכת עליהם היו הצלחה והם באמת מבינים במה שהם עושים! נראה שחשבו על כל הפרטים והיו מאורגנים ויעילים. בזכות שיתוף הפעולה והיצירתיות הצלחנו להרים את האירוע בדיוק כמו שדמיינו, וכולם נהנו כל כך מהאוכל והאווירה והשירות - גם הצמחונים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
סביר
3.3
21/04/19

המחיר יקר יחסית מאוד . שילמנו על עסקית 150 שח לאדם. הבשרי בקר טעימים אם כי נתח אחד היה די יבש. לכבש לא התחברתי. המקום יפה ויזואלית והשירות בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sergey - תמונה
Sergey 5 ביקורות
הבשר פנטסטי !
3.8
15/04/19

המקום פצצה! היינו 8 חברה מעבודה, לארוחת צהריים ביום כיף. האוירה מגניבה, השירות מצויין, והבשר וואו! מומלץ מחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tina - תמונה
Tina 37 ביקורות
לא שווה את המחיר וממש ממש לא מתאים לכולם (גם לא לאוהבי בשר) - אנחנו לא ממליצים!
1.0
06/01/19

הגענו למקום לחגוג יום נישואים ולאחר המלצות רבות ששמענו על המקום החלטנו לנסות. לא הקרנו את הקונספט של המסעדה והמלצר לא פירט מספיק על מנת להכין אותנו לקצב הארוחה שמונהג במקום. המסעדה... מיצגת ומתמחרת את עצמה כמסעדת גורמה (המחיר בשמיים!) אך האוכל סביר ולא יותר מבינוני ובהחלט לא שווה את המחיר המופקע שלו! להערכתנו כמות הבשר שבפועל הוגשה וכמויות התוספות ויתר המנות בשום צורה לא מתאים לערך התשלום הנדרש לסועד. בסופו של דבר לא נהנינו ואף יצאנו לא מעט רעבים ! אנחנו בוודאות לא נחזור למקום ואף חבל לנו על החוויה שקיבלנו במקום ועל יום החגיגה שיצא באווירה חמוצה ולא נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
10/01/2019
אני זיו הבעלים של מסעדת המעשנה. הצטערתי לקרוא שזו החוויה שלכם וחבל לי שלא עדכנתם בזמן אמת על תחושתכם על מנת שנוכל לנסות לרצות אתכם למרות שלא כלכך התחברתם לקונספט... יחד עם זאת חשוב לי לציין כי אין המסעדה מציגה את עצמה כמסעדת גורמה, לא במחירים לא בשרות לא בעיצוב ולא בשום פרמטר אחר. אנו מסעדת בשרים מעושנים ואנו מציעים חוויה הנמשכת לאורך שעתיים בהם אנו מגישים מגוון בשרים (לא פחות מ5 נתחים שונים) מדובר בבקר ישראלי משובח וטרי העובר טיפול מסור ומוקפד. נפרס נשקל ורק אז מוגש לשולחן... אני מכבד את דעתך שזה לא היה לטעמך ועל כך לא נתווכח. יחד עם זאת במנגנון ההגשה שלנו לא ייתכן שהוגשו לכם פחות בשר ממה שהובטח. לא ציינת מתי התארחתם אז קשה לי לבדוק. אך עובדתית בזמן שהתארחתם שאר הסועדים קיבלו מאותם נתחים שהוגשו לכם. וטרם קרה במסעדה שכולם באופן גורף טענו שהבשר לא איכותי. נשמח אם תפנה אלינו באימייל או בטלפון על מנת שנוכל לבדוק את המקרה לעומקו.