נגישות
נגישות

המעשנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

35 ביקורות וחוות דעת על המעשנה

mayo - תמונה
mayo 2 ביקורות
בקיצור, שאפו לקונספט המיוחד הזה.. לא עוד מסעדה רגילה אלא חוויה אמיתית.
5.0
01/11/18

המסעדה הזאת ללא ספק הכי שווה שיש! יש כאן הכל. גם אוכל טעים, שירות מדהים ומחוייך, אווירה שלווה וכייפית, מוזיקה מדוייקת. אז ככה, מרגע שהתיישבנו קיבלו אותנו ממש יפה (היינו 4 אנשים), המנות... הוזרמו לשולחן בקצב נכון, כל הבשרים היו טעימים להפליא והתוספות מעולות במיוחד האורז. תוך כדי גם פינקו אותנו בערק עם טעמים מיוחדים. הגענו לקינוחים ולא האמנו שהם פרווה. פשוט היו טעימים במיוחד המלבי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Asi - תמונה
Asi מבקר מתחיל
חוויה הכרחית לכל אדם שאוהב את עצמו
5.0
26/10/18

מסעדה באווירה פסטורלית עם עיצוב ייחודי מגוון נתחים איכותיים הפונה לכלל היעדים לאוכלי בקר איכותי שוק טלה, שוקי אווז עסיסיים ועוד לאחר סיום ארוחה נהנינו עם חליטת צמחים וקינוח מרהיב נשימה... העונה לשם פוייקה הפתעות ואכן כל ביס הפתעה אחרת בקיצור ממליץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dvir - תמונה
Dvir מבקר מתחיל
לא שווה את המחיר המופקע.
2.5
01/10/17

היינו ארבעה . האמת אי אפשר להגיד שהמקום לא טעים , האוכל טוב אחלה בשר . אבל האבל הוא גדול , התמורה לכסף היא אפס !! יצאנו עם חשבון של 285 ש"ח לסועד . מחיר של מסעדת גורמה והמקום הוא לא .

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
03/10/2017
ראשית אין לי פרטים מדויקים על איזה שולחן אתם ומתי התארחתם אך מאחר והמסעדה מציעה מסלולים במחירים קבועים אני יכול להמר שהלכתם על מסלול "סעודת המלכים" הכולל את כל בסיס הארוח של התוספות והכוס תה כבסיס. מבחינת בשרים קיבלתם 6 סוגים שונים של נתחים( שהיו לטעמכם ) והחלק המשתלם במסלול הזה שהיין והבירה ללא הגבלה. כשמדובר בבירת בוטיק או יין בוטיק של יקב ויתקין. עכשיו כאמור אני לא יודע להגיד כמה יין/בירה שתיתם וגם לא בטוח לגבי יום הארוח אך אם הטענה שלך היא לתמחור לא ראוי תסלח לי אבל אני לא מסכים. ואם הציפיות היא למסעדת גורמה אז דע לך שמעולם לא הצגנו עצמנו כמסעדת גורמה לא מתיימרים להיות גורמה וזו טעות של הבנה וציפיות שלך או של המזמין של השולחן. בכל זאת מרגיש צורך להתנצל על כך שלא עמדנו בציפיות שלכם
אבי - תמונה
אבי 2 ביקורות
שווה ביותר.
4.8
01/07/17

שלום. אינני משפחה ולא ספק בשר ולא חבר של בעל הבית ולא מנסה להחמיא בחינם. הילד (29) ואנוכי (62) הגענו רעבים. לקחנו את המנה ב200 ש.ח. לאחד. קיבלנו 7 מנות בשר טעימות, שלשמן באנו במיוחד,... כוס יין טעים ובירה אדמונית כלשהיא שלא מצאה חן בעיני ה"ילד". הישיבה בחצר כייפית ונעימה. סיימנו מנה פלוס תוספות, מיד הגיעה המנה הבאה. בקשנו שוב ושוב מהתוספות וקיבלנו ברוחב לב. בנוסף קיבלנו 2 צ'ייסרים, תה ומלבי לקינוח. לא הצלחנו לסיים והשארית נארזה ונלקחה. מנהל המשמרת והמלצריות מקצועיים. נהננו ונשוב. אבי ארד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא מבקר מתחיל
ממש לא שווה את המחיר ושירות גרוע
2.3
27/06/17

אכזבה.כגודל הציפיות גודל האכזבה.הגענו לאחר נסיעה של שעה וחצי מהצפון . שירות שפשוט עצבן אותנו!! לא מתייחסים וגם שמתייחסים שוכחים להביא כמעט כל דבר שביקשנו. כן מלצרים חייכנים וגם פינקו לא... פעם בצייסרים מצויינים תוצרת הבית אבל להביא מה שמבקשים,להסתכל מסביב וקצת יחס זה א' ב'.המלצרית שלנו שכחה כל דבר שביקשנו,ולפחות היא שכחה. שאר המלצרים שביקשנו מהם פשוט אמרו בסדר ולא הגיע כלום . זה לא השולחן שלהם אז לא צריך להתייחס להביא או להגיד למלצרית שתביא לנו?? תדאגו לשירות היה פשוט מקומם ולא מתאים למסעדה שמתיימרת ודורשת מחיר כזה. בנוסף ממש לא שווה את המחיר . היו כמה מנות טעימות מאוד כמו הפיקנייה והאווז, השאר אכזבו. מנה של חזה עוף סתמית, חלק מהנתחים יבשים או מסטיק, ממש מרגיש שבחירת הבשר והאיכות לא רצינית. לא נחזור זה בטוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal Hahmon - תמונה
Gal Hahmon 18 ביקורות
בשר מיוחד וטעים. מומלץ.
4.8
02/05/17

ישבנו במסעדה, זוג עם ילד. אכלנו את הארוחה המורכבת מ- 7 סוגי בשרים (200 ש"ח, כולל כוס בירה או יין). כל הבשרים מאוד מיוחדים ושונים מהסטייקים הרגילים שיש במסעדות אחרות. מאוד טעים ומאוד... מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ogadol - תמונה
ogadol 2 ביקורות
מאכזב מאוד גם הבשר וגם השירות.
1.0
01/05/17

התאכזבתי מאוד גם מהבשר וגם מהשירות. בחרנו ארוחה טעימות ב 200 ₪, שתי המנות הראשונות היו אחלה כל השאר נפילה. הייתה הרגשה של בשר לא איכותי. הצוות לא אדיב ולא קשוב. בקיצור ביאסו לנו תערב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
07/05/2017
היי , מבאס לראות שהתבאסתם מהחוויה בחגיגה שלכם , זה מאוד לא אופייני לנו אך מקבלים בהבנה שהחוויה שלנו לא מתאימה לכולם . מה שאני מציע זה בפעם הבאה לעדכן את האחמ"ש כדי שידאג לחוויה טובה יותר . בכל מקרה תודה על שבאתם לבלות אצלנו וסליחה שלא עמדנו בציפיות . התלונה שלכם בהחלט מקבלת התיחסות ואנו למדים ממנה
oromer1 - תמונה
oromer1 3 ביקורות
אוכל טוב במחיר טוב וחוויה מדהימה
5.0
18/03/17

מסעדת המעשנה אינה מסעדה רגילה,מי שמצפה לקבל תפריט ולבחור מנות אולי זה לא המקום בשבילו אבל מי שרוצה להנות מחוויה מדהימה של אוכל טוב,שירות מעולה ואווירה נעימה כדאי לו להגיע לכאן.יש פה 3... אופציות של בחירה אנחנו בחרנו בשבע מנות בשר וכוס בירה או יין לבחירה ב-200₪ לסועד.הושיבו אותנו במרפסת נעימה עם קמין דולק המלצר אבירן היה מקסים.מיד התחילו להגיש את מנת הבשר הראשונה בתוספת סלט,חמוצים,רוטב צ'ימיצ'ורי,שאותם ממלאים ברגע שנגמר, ותפוחי אדמה במעשנה.בין מנה למנה לא המתנו.המלצר מיד שם לב שסיימנו והגיש את ההמשך.כל מנת בשר מלווה בתוספות שונות כמו אורז שום,שעועית חומה,ירקות אפויים.את מנות הבשר מגישים במרכז השולחן על פלנצ'ה מחוממת וכל אחד לוקח כמה שהוא רוצה.באמצע הארוחה הגישו לנו משקה מרענן בכוסות צ'ייסר על חשבון המקום ובסוף הארוחה הגישו תה מעשבי תיבול שמייצרים במקום גם הוא ללא תשלום.כל החוויה היתה קסומה,השירות מעל ומעבר.בסוף היינו ממש מלאים ואפילו לא סיימנו את מנת הבשר האחרונה.תודה על חוויה נעימה ואנחנו בטוח עוד נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבירם - תמונה
אבירם 2 ביקורות
יקר ולא מצדיק את התמורה.
1.3
18/01/17

הלכנו לנסות בראש פתוח. ראשית אין תפריט!!! לא משנה זורמים. ההצעה של המלצרית ללכת על ארוחת טעימות ב 200 ש"ח לסועד כולל גם כוס משקה ראשון. יש גם ב 150 ה ללא שתיה וגם ב 250 שתיה ללא הגבלה.... הלכנו על האמצע להבין במה מדובר. רוב הנתחים שהוגשו לא הוכנו כהלכה והיו יבשים ולא איכותיים.אנחנו מדברים על פסטרמה סתמית , כבש שהיה נחמד , שייטל יבש ולא אכיל , צ'וריסו יבש ממש, חזה ברווז עם רוטב לא טעים. ולבסוף נתח קצבים שהיה סביר הוגשו גם תוספות כמו אורז שהיה טעים מאוד וסלט קטן ממש בפתיחה . לדעתי המסעדה אינה נותנת תמורה הולמת או משהו קרוב לסכום הלא מבוטל אותו היא דורשת. ללא ספק לא יודעים את מלאכת הכנת הבשר ולא לבחור נתחים. מדובר בפספוס ענק... הרגשנו טיפה'לה מרומים ולא נחזור, לדעתי אין בעיה וזה בסדר לקחת כסף מסועדים אבל חייבים לתת בחזרה את התמורה וזה כאמור לא קרה. ממש חבל דווקא קיווינו/רצינו שיהיה טוב. מקווה שישתפר שם בהמשך...

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
19/01/2017
לא נעים לשמוע שהתאכזבתם או שהכל היה בינוני ומטה או לא שווה את המחיר... בעניין הברווז אכן אני מודה שהוא נכנס לתפריט למספר ימים לניסיון ולא נשאר בו מאחר והוא לא מוצלח כמו האווז (שבימים אלו יש איזה משבר בשוק ואין להשיג אווזים, חיפשנו תחליף ומסתבר לא מספיק טוב) לגבי שאר הנתחים שלטענתך סתמיים או יצאו יבשים קשה לי להתווכח אכן היו לנו מספר ימים עם משבר בכ"א ואני יוצא מנק' הנחה שככל הנראה התארחתם בימים ההם(גם הגיוני בגלל הברווזים) אתה יכול ליצור קשר עם המסעדה ולבקש לדבר עם זיו במידה ותרצו לנסות שוב להתארח אצלנו אני אדאג לחוויה מתקנת...
האכלןןןן - תמונה
האכלןןןן מבקר מתחיל
לא שווה את הכסף
1.0
18/01/17

כשקראתי על המסעדה באינטרנט ציפיתי להגיע ולאכול בשר, בסוף הגעתי ואכלתי בעיקר תפוחי אדמה וסלטים כי הבשר שהגיע לשולחן היה בכמויות ממש קטנות ובתדירות מאוד נמוכה. חד משמעית לא שווה את ה200... ומשהו שקל שכל אחד מאיתנו שילם. באנו לחגוג יום הולדת לחברים ובסוף הערב הרגשתי שהמקום עושה עליי קופה בכך שאני בטוח שאני אתפנק על מגוון סוגי בשרים ובסוף המלצרית רק דחפה לנו יותר ויותר תפוחי אדמה. מקווה שתשתפרו מכאן ולהבא.

עוד פרטים
הוספת תגובה