נגישות
נגישות

טפאו - TAPEO ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

112 ביקורות וחוות דעת על טפאו

 - תמונה
9 ביקורות
4.7
09/03/08

היינו ביום שישי בערב ורצינו להודות לצוות על האירוח המושלם. האוכל (איזה מנות!!!) , האלכוהול והשירות היו מצויינים ועל הכול ניצחה מנהלת משמרת מקסימה שעשתה שמח במסעדה ודאגה להכל. תודה... לכולכם על חוויה מדהימה, אתם עושים שם עבודה נהדרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/02/08

מסעדה מ-ע-ו-לה!!! האוכל מדהים, פשוט תענוג. זה הבילוי המיוחד שלי ושל בן זוגי.. כשאנחנו מחליטים להתפנק בארוחה טובה ואלכוהול טוב. שאפו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
17/01/08

היינו, כמובן אחרי המלצות רבות... נהנינו מאוד מאוד!! אוכל מעולה, קוקטיילים ברמה (ואני לא מאוהבי הקוקטיילים אלא אלכוהול נורמאלי). אפילו המלצרית הייתה בסדר גמור וההמלצות שלה עבדו... נהדר. בקיצור אנחנו חוזרים מה זה מהר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
keren - תמונה
keren מבקר מתחיל
4.0
12/01/08

היינו ביום שישי ב- 19:00 ומצאתי שזו שעה שממש כייף לאכול בה, לא צפוף, מרווח, מלצרים לא לחוצים. האוכל - מגוון ומפתיע. יש מנות שהיה אפשר להגדיל מעט, כמו השרמיפס העטוף קדאיף (אפילו אם נחשב... כטאפס) אבל איכות האוכל מעולה !! הסנגרייה היתה משובחת ! הקינוחים - חביבים, כבר נאמר קודם, פה יש עוד מקום לשיפור. סה"כ מסעדה ברמה טובה + ! עוד נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
29/12/07

היינו ביום שישי בשבע בערב. אוכל מעולה. הבעיה היחידה הייתה,כנראה בגלל השעה... שבאיזה שהוא שלב התיישבו ממש לידינו משפחה. הסבא לא הפסיק לקפצץ עם תינוק וילדה כבת 4, ההורים אכלו בנחת יחד עם... הסבתא והסבא המסכן קפצץ ברחביי המסעדה עם הילדים שברור שסוג כזה של מסעדה לא מתאים להם. נהננו מאוד מהאוכל והקוקטיילים,בטוח נחזור,נשתדל בשעה יותר מאוחרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
15/12/07

היינו גם בתל אביב וגם בהרצליה, השירות בהרצליה היה טוב יותר לעומת מלצרית עם פרצוף תשעה באב בתל אביב, אך זה לא הפריע לרמת ההנאה שלנו. האוכל היה מעולה, העיצוב יפה בשני הסניפים, הסנגריה... מעולה ועושה חיוך מיידי, התפו"א עם הרטבים-מעולה, הקרפצ'יו מעולה, על הקינוחים יש להם עוד עבודה. אבל בגדול-אוכל מעולה, חזרתי לשם ועוד אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.3
27/10/07

הופתעתי לטובה. מגוון טפסים מדהימים וטעימים. שירות אדיב ומהיר (עד כדי כך שלעיתים היתה לי הרגשה שרוצים שאסיים ואפנה את השולחן במהרה...). מחירים סבירים ביותר. שורה תחתונה - עוד אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניק - תמונה
ניק מבקר מתחיל
4.0
25/10/07

אחת המסעדות המקסימות בתל אביב! אוכל מדהים ויפה, מבחר מגוון לכל טעם, אלכוהול מהמשובחים שראיתי ומכל הסוגים וכמובן, לא פחות חשוב, המקום מעצב בסיגנון גאודי, מאוד אוטנטי. מומלץ בחום, לא... תתאכזבו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דן - תמונה
דן 13 ביקורות
4.3
19/10/07

המנות הראשונות מצויינות אם כי קטנות.המנות העיקריות מיוחדות בטעמן. השרות חביב ביותר סוג של ביסטרו נחמד וטעים עם נגיעות ספרדיות באוכל

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 2 ביקורות
4.7
18/10/07

מקום מעולה עם אוכל מעולה - כל פעם שאני הולכת לשם אני נהנית. מבחינת האוירה - הסניף בת"א יותר טוב מהסניף בהרצליה.

עוד פרטים
הוספת תגובה