נגישות
נגישות

טפאו - TAPEO ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

112 ביקורות וחוות דעת על טפאו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/09/06

מ ע ו ל ה! וכל מילה נוספת מיותרת...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.6
06/09/06

האוכל נ ה ד ר :-)השירות מ צ ו י ן :-)אבל האווירה רועשת, מסריחה מסיגריות ומלחיצה.קיבלנו שולחן קרוב לכניסה ולקראת הסוף נתנו לנו הרגשה שהגיע הזמן ללכת...שווה לבוא לפחות פעם אחת בשביל... האוכל.אבל לא בשביל האווירה.וכמובן ח ו ב ה להזמין מקום מראש אחרת חבל"ז.

עוד פרטים
הוספת תגובה
reut - תמונה
reut 4 ביקורות
2.0
11/08/06

המקום היה יכול להיות בסדר אלמלא מספר דברים: מוזיקה רועשת וקולנית שלא יכולתי לשמוע את עצמי, לא כל שכן את חברי לשולחן, פנייה לאחת עובדות נענתה בתשובה "אני לא אחראית לזה, אל תיפני... אלי"...האוכל לא רע, אבל מוגש בצורה פלצנית להחריד והמנות קטנות בצורה שערורייתית, בעיקר לעומת המחיר שבכלל לא קטן. גם ההגשה קטנונית וחסרת התחשבות.בקיצור, אני לא ממליצה. אני, לפחות, לא אחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
10/08/06

אני חייבת לציין שבעבר הייתי לקוחה קבועה של טפאו. חזרתי לארץ לפני חודש אחרי שליחות של שנה בארה"ב ורציתי לשחזר את הטעם הטוב שהיה זכור לי אך הופתעתי לרעה.האוכל ירד ברמתו וחבל מאוד והמנה... שממש היתה אפילו גרועה לטעמי היא מנת השקדי עגל.חבל, שפרו את עצמכם ואולי נשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
05/06/06

טעים מאוד!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
20/05/06

מסעדה מעוצבת יפה. מוזיקה שקטה כך שאפשר לדבר. הכי שווה לשבת על הבר - ללא ספק. השירות מצויין וכל טאפאס דיליקטס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גילי - תמונה
גילי מבקר מתחיל
4.0
30/04/06

מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירז - תמונה
לירז 2 ביקורות
4.3
05/04/06

אין לי מה לרשום מעבר למעולה! זו מסעדה שאני תמיד שמחה לחזור אליה! רק לא לשכוח להזמין מקום מראש כי אחרת אין מצב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
07/12/05

מהברים המקצועיים בעיר- מומלץ לכל אירוע עם הרבה אלכוהול וחברים כיפיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
27/08/05

אתמול אני ובן זוגי יצאנו לאכול בטפאו. התחלנו עם ספר ריבס ומנת חצילים ביוגורט ומנת זיתים שהיו מצוינים. הברמנית נתנה לנו לטעום מרגריטה פסיפלורה. היא היתה מאד טעימה והזמנתי אותה. המשכנו עם... טונה צרובה מעולה וסלט שרימפס עם אבוקדו שהיה לא רע למרות שחתיכות השרימפס היו מעטות מדי לטעמי. הזמנו טאטפאס דיונונים שהיה מלוח עד בלתי אכיל והדיונונים היו קשים נורא, צמיגיים ובכלל לא הרגישו טריים, החזרנו את המנה. הזמנתי מרגריטה ליצי'י שהיתה לא טעימה והחזרתי גם אותה וביקשתי את אותו קוקטייל מרגריטה פספלורה שהכינו לי קודם רק שהפעם היה ממש ממש לא טעים. חמוץ ומר. החזרתי גם אותו. בן זוגי החליט להזמין קלמרי עם שעועית שחורה מנה שהוא בדרך כלל מאד אוהב ושוב היא היתה מלוחה עד בחילה. כשביקשנו להחזיר אותה הברמן האדיב בעל המבטא הספרדי משהו נכנס לאמוק התנפל עלינו ואמר לנו שאי אפשר להחזיר כל כך הרבה שזה בחיים לא קרה ושהוא יקרא למנהל ונדבר איתו. אמרנו לא צריך תודה. וחשבון. המנהל הגיע עם החשבון, אמר שהוא ביטל את המנה, הוא טעם אותה ושהוא מתנצל. כשבאנו לשלם הברמן אמר לנו שהוא ישמח אם לא נשאיר שירות. היינו המומים, הרי לא אמרנו מילה אחת רעה לאף אחד מהברמנים, לא טרטרנו אף אחד, היינו אדיבים וכל החזרה נשעתה בנימוס ולוותה בסליחה. לא הבנו מדוע הוא מתנהג כאילו פגענו בו אישית מיותר לציין שזה העכיר את כל האווירה הטובה שנהנו ממנה. בסוף השארנו בכל זאת טיפ ויצאנו. למרות שהאוכל הוא בדרך כלל מצוין למקום הזה לא נחזור עוד הרבה מאד זמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה