נגישות
נגישות

לחם בשר ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

60 ביקורות וחוות דעת על לחם בשר

noa - תמונה
noa 23 ביקורות
מסעדה מומלצת מאד
4.8
20/08/19

מסעדה מצוינת! על המרינה בהרצליה ככה שיש מקומות ממש מול הים. יש להם תפריט מיוחד ואיכותי. העסקיות שלהם מומלצות מאד ומכילות מרחב מנות במחירים אטרקטיביים. מנות גדולות ומשביעות מאד. מומלץ... מאד לארוחה משפחתית או עם חברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
odelya31536 - תמונה
odelya31536 מבקר מתחיל
לא שווה את המחיר.
2.8
16/08/19

הגעו בטו באב יום האהבה והיה קצת עמוס חיכינו חצי שעה בחוץ ועוד חצי שעה 40 דקות לאוכל בסוף הגישו דג פילה על הפנים יבש והמבורגר כמעט שרוףף אז לא שווה את המחיר 300 שקלים לזוג פשוט לא שווה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
mashiahsivan - תמונה
mashiahsivan 2 ביקורות
מסעדה טובה, שירות מעולה
3.8
15/08/19

הייתי עם משפחתי שלשום, כדי לחגוג אירוע אישי לאבי. כשהגענו למסעדה, זיהינו לחץ אדיר והאמת שזה קצת הרתיע אותנו אבל בעקבות המלצות ששמענו, החלטנו לתת הזדמנות. התיישבנו במסעדה ובאופן מפתיע... ביותר, לא עברו 2 דק וכבר ניגש אלינו מלצר בשם דניאל, עם חיוך מסביר פנים והציג את עצמו ואת המסעדה . אני חייבת לומר, שאני מגיעה להרבה מסעדות, ובדכ המלצרים טכניים נורא עד כדי כך שלי באופן אישי זה יוצר אנטי.... בכל אופן, היה משהו מיוחד במלצר שלנו שפשוט יצר אווירה טובה וזה למרות שהיה נראה שהמסעדה תחת לחץ רב... לגבי האוכל... האמת שהאוכל די טוב, אבל אם להיות כנה, נראה שהלחץ נתן את אותותיו ואני בטוחה שבימים פחות לחוצים האוכל לא פחות ממעולה. בכל אופן, זה לא הפריע לנו כי האווירה, היחס הנעים והמכבד שקיבלנו מהמלצר שלנו פשוט הפך את הכל לחוויה מהנה, ואם יש משהו שיגרום לי לחזור לשם זה היחס הזה, כי הכי כיף לאכול באווירה נעימה ומכניסת אורחים כזאת (זה עוד יותר קריטי כשבאים עם הורים מבוגרים שהיחס שהם מקבלים יכול להרוס או למקסם להם את החוויה). ממליצה על המסעדה בימים פחות לחוצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ilanitzvi23 - תמונה
ilanitzvi23 מבקר מתחיל
בר מצווה מוצלח ברקע נוף המרינה המהממת
5.0
06/06/19

חגגנו ארוע בר מצווה מוצלח, המנות היו מגוונות , מבחר סלטים , בשר ודגים טרי עשוי היטב, נוף למרינה משגע ,שרות מצויין. תודה לולאד שליווה אותנו בתהליך בחור ישר והוגן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
lipaz1003 - תמונה
lipaz1003 מבקר מתחיל
ממליצה בחום! אוכל ברמה גבוהה, אווירה נעימה ואחלה שירות🙂
4.8
26/05/19

הגענו למסעדה בפעם השנייה ובאמת יצאנו מאוד מרוצים האוכל היה מאוד טעים השירות מהמלצרים היה אדיב מאוד אנחנו בהחלט ממליצים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
tehilaez305 - תמונה
tehilaez305 מבקר מתחיל
מיוחד במינו
5.0
02/05/19

נכנסנו לשם בספירת העומר בסוף חודש ניסן ובקשנו לכבות שירים וממש התיחסו יפה אלינו וממש יחס טוב ואף לא ביקשו טיפים כמו בכל מקום מומלץ ביותר לכולם ובמיוחד לחרדים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roni - תמונה
Roni מבקר מתחיל
מסעדה טובה מאוד
4.5
25/04/19

מסעדה מעולה, שירות מדהים ע״י יהונתן המלצר. מנות נדיבות וטעימות להפליא. המחיר קצת יקר ולא מצדיק ביחס למנות

עוד פרטים
הוספת תגובה
רון - תמונה
רון 2 ביקורות
לחם בלי בשר
1.5
04/02/19

הזמנו פלטה זוגית. ההבשר לא עשוי כמו שצריך ולא כמו שביקשנו.. ביקשנו מדיום וול, תחילה הביאו סוליה ואז ביקשנו להחליף, אז הביאו בשר אדום, בסוף בפען השלישית איכשהו הצליחו להגיע למדיום וול.... הנתחים של סינטה ואנטריקוט לא מרגישים כאלו. בתמונות נראה שנקבל קבב טלה בצורה עגולה, הביאו קבב ארוך ופשוט וחסר טעם. הפרגית היתה סבירה. הוסבר שנקבל תפוח אדמה אפוי כמו מדורה, הגיעו תפודים שנעשו במיקרו ובלי טעם. התוספת השניה היתה פירה שהיה מאוד מלוח. המנה הראשונה פוקצה ראגו היתה טעימה וכמו כן לחם הבית עם מטבלים..אבל מקום שאמור להתמחות בבשר לא צריך להגיש ככה בשר.. יאמר לזכותם שהשירות היה טוב, המטבח הרבה פחות. בשביל מחירים כאלו אפשר להשיג אוכל ברמה הרבה יותר גבוהה. יצאנו מאוד מאוכזבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Angella - תמונה
Angella מבקר מתחיל
לא מומלץ בכלל!!
3.3
27/01/19

שלום ביקרנו במסעדה ב מוצאי שבת באנו כל המשפחה השירות היה מהיר , המלצרים מאוד חביבים , צריך לציין השירות אווירה הייתה מאוד נחמדה! אבל המחיר ביחס לאיכות של האוכל היה מוגזם ברמות!!! שלמנו... כמעט 600 ש"ח , אבל הבשר לא שווה גם חצי מזה באים למסעדה בשרית רוצים ומצפים לבשר ההרבה יותר איכותי!!! לא ממליצה על המקום !!! אנו לא חוזרים יותר לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
אתי - תמונה
אתי 3 ביקורות
אוכל מצוין, טעים ואסתטי! נהנינו מכל רגע!! ממליצים בחום!
4.5
17/01/19

מקום מעולה לארוחות משפחתיות / עם חברים! מחירים סבירים, שווים את התמורה! קבלנו שירות אישי ומפנק מיוסי המלצר :)

עוד פרטים
הוספת תגובה