נגישות
נגישות

לחם בשר ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

60 ביקורות וחוות דעת על לחם בשר

אפרת - תמונה
אפרת 73 ביקורות
מסעדה יוקרתית
3.8
28/08/20

מסעדה שהכל שם דיי טעים השירות צריך שיפור אבל האוכל ברמה והמקום כיפי

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסנת - תמונה
אסנת מבקר מתחיל
אכזבה
1.0
26/08/20

הגענו למסעדה קיבלה אותנו מארחת לא אדיבה הושיבה אותנו תחת איומים שאנחנו חייבית נהיה להתפנות תוך שעה ורבע כדי לאפשר תחלופה בגלל הקורונה התיישבנו הזמנו סטייק המבורגר ופרגית הגיע אוכל ברמה... נמוכה בשר תפל חסר טעם קבב קשה הפרגית היתה בסדר. השירות היה מהיר אבל מאוד טכני. התאכזבנו מאוד מאוד. אנחנו לקוחות קבועים של לחם בשר בנמל תא ובראשון לציון ונהנים שם מאוד אבל הסניף הזה ממש אכזבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
talyameg - תמונה
talyameg מבקר מתחיל
מאוד נחמד וטעים
4.5
23/08/20

קיבלנו שירות טוב, סשה המלצרית מקסימה. לקח לאוכל קצת זמן לצאת, אוכל טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
זהבית - תמונה
זהבית 2 ביקורות
אווירה ושרות מעולה
5.0
19/08/20

שרות מעולה אווירה נעימה אוכלם טעים מה צריך יותר מזה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noga - תמונה
Noga מבקר מתחיל
טעון שיפור
1.3
16/08/20

הסטייק היה בלתי אכיל, המלצר טען שזה סטייק איכותי מאוד ושבגלל זה אי אפשר לחתוך אותו?! שירות בינוני, לא כ"כ שמו לב אלינו, יאמר לזכותם שניסו לפצות בסוף ושסה"כ היו נחמדים, אבל עדיין חוויה... מאכזבת ומחיר יקר בלי שום הצדקה. כנראה שבגלל שיש להם קהל שבוי של שומרי כשרות הרמה כ"כ נמוכה. יש מצב שמנות אחרות מוצלחות יותר, ספיציפית הסטייק היה פשוט בלתי אכיל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shimrit.meko - תמונה
shimrit.meko 2 ביקורות
חגגנו יום נישואים. מקום מקסים
4.3
12/08/20

אוכל מעולה, הגיע מהר, תודה מיוחדת ללידור המלצר המפנק שלנו, המליץ בחיוך ונתן שירות מכל הלב! בהחלט הנעמתם לנו את ארוחת הערב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yariv - תמונה
Yariv מבקר מתחיל
אכזבה גדולה ללא תמורה למחיר !
2.0
16/06/20

טוב, אני בדרך כלל לא כותב ביקורות, אך הפעם אני חייב. הגענו זוג למסעדת לחם בשר הרצליה עם תקוות גדולות לסעודה זוגית של 1 ק"ג בשר שנרכשה בגרופון. ברגע שהגענו למסעדה הרגשנו בקרירות... מסויימת... אף אחד לא קיבל אותנו... אין מארחת.... פנינו לבחור נחמד שכנראה הוא הבעלים/ מנהל והסברנו לו שאנו מצויידים בקופון מגרופון והוא מיד ביקש שנשב ויביאו לנו תפריטים. כבר מאותו הרכע, הרגשנו שקופון הופך אותך לסוג ב'... הסיבה... אחרינו נכנסו סועדים נוספים שמיד המלצרים שירתו אותנו ואילו אנחנו עם ה... גרופון חיכינו משהו כמו 10 דקות ליחס ! הסברנו שוב... שיש לנו.... המלצרים לא יודעים מה מרכיב הקופון... שוב המתנה לאחראי... הזמנה שאגב הגיעה דיי מהר, אך עם טעויות... כי שוב לא יודעים מה פורסם.... שתייה הכלולה לא קיבלנו ורק אחרי בקשה חוזרת הואילו בטובם להביא לנו.... האוכל סביר ולא מצדיק את המחיר חד משמעית.... בסטקייה טובה משלמים פחות ונהנים יותר.... כל דבר היינו צריכים לבקש וניתנה הרגשה שהם לא רוצים לתת מה שרשום בגרופון.... צריך היה לדרוש כל פעם את הזכות למה ששילמנו אנו לא חסידים של שתייה חמה שגם היא כלולה ולכן לא עשינו עניין. המרגיז הוא שאפילו המלצרים לא ציינו זאת... התילות טוטאלית מהלקוח... קופון אמרתי כבר.... לסיכום בשר טוב תשקיעו בסטקייה טובה אין תמורה ביוחד שבאים עם גרופון.... זו ההרגשה והמלצרים

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירית - תמונה
מירית 3 ביקורות
ארוחה משפחתית מצויינת בלחם בשר
5.0
24/02/20

הגענו לארוחה זוג+ילד עם קופון לארוחת קילו בשרים, ממש נהננו! האוכל היה טעים ברמות! טרי, הוגש באסטטיות ובשפע, הבשר היה במידת עשייה שביקשנו(מדיום)וטעים מאד!הייחס והשירות של הצוות היה... מדהים, הכל הגיע מהר ובחיוך, ןהתייחסו לכל השאלות והבקשות בסבלנות, בקינוח ביקשנו לשים זיקוקים ליום ההולדת של הילד, ובגלל שהמלצרית ששירתה אותנו הייתה עסוקה עם שולחן אחר, מלצר אחר הביא את הקינוח ללא זיקוק, אחרי כמה רגעים המלצרית הביאה לילד כדור גלידה עם שוקולד וקישוטים וזיקוק על חשבון המסעדה! חייבת לציין שממש התלבטנו אם להגיע בגלל הביקורות הלא מחמיאות בלשון המעטה, אבל מה שנקרא התאכזבנו לטובה😉. בקיצור מומלץ ממש! ואנחנו מבינים באוכל ומסעדות... רוצו לשם בתיאבון! נ.ב למלצרית המהממת והחמודה ששירתה אותנו ושכחנו לשאול לשמה..תודה רבה עשית לנו את הערב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ochayonyosef - תמונה
ochayonyosef מבקר מתחיל
שרות על הפנים
2.5
12/09/19

היינו היום במסעדה . לקח 10 דקות עד שניגש אלינו מלצר . הייתה לנו בעיה עם הגרופון , המלצר לא ניסה לעזור . פעמיים קמתי בכדי לקרוא למלצר כדי שיגיש את המנה הבאה . מוזיקה רעשנית , לא הסכימו... להנמיך . דרך אגב , מי שצמא ורוצה לשתות זירו , שיכין 16 ש"ח . אנחנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
SHARON - תמונה
SHARON 3 ביקורות
ממש מאוכזב
2.5
10/09/19

יצאנו ביום ראשון לרגל יום הנישואים 10 שנים ,קיבלתי הרבה המלצות ,לכן הלכו אני חייב לציין שלא הייתה מארחת בחוץ ,נכנסו ישר לתוך המסעדה, ולאחר שבקשתי לשבת אז קיבלתי יחס אשתי הזמינה דג ,... ואני אנטריקוט .לדג היה ריח מוזר וממש לא אכיל ,אני מציין שאשתי בקשה לברר לפני ההזמנה עם הדגים טריים ואמרו לה שכן. אשתי בקשה לברר שוב לגבי הטעם המוזר של הדג (היא בנוסף בהיריון) ואמרו לה שהדג טרי. לבסוף אשתי לא הסכימה לאכול את הדג והוצע לה להחליף מנה. הוזמן פרגית עם סלט אך הפעם התיבול היה ממש לא טעים. אחד המלצרים פנה אלי בצורה ישירה ושואל אם הכל בסדר ושעניתי כן אז הוא פונה אלי ברוב חוצפתו ואומר למה אני לא מחייך!!! כאילו אני חבר שלו, הייתי בהלם מהשירות של המלצר לגבי צורת דיבורו, ממש לא לעניין !!! בסוף אשתי אכלה רק חצי מנה ,המלצר הלא נחמד ניגש שוב לברר אם הכל בסדר ושאל למה אשתי לא אוכלת. הסברנו לו התיבול ממש לא טעים ואנחנו לא מעוניינים להמשיך לאכול ,והוא ברוב חוצפה אומר לארוז לכם!! פה מאוד התקוממתי ואמרתי לו שאם זה לא טעים אז לא צריך לארוז. ואז הוא אומר לאשתך זה לא טעים ,אולי לך זה טעים!! הסברתי לו שאם זה לא טעים אז גם אני לא אוכל. בנוסף שאל אם אנחנו מעוניינים בקינוח? כמובן שלא רצינו אחרי התנהגות כזו וטיב האוכל, והמלצר אמר יאלללה היינו בשוק. זה עדין לא נגמר, רצינו רק לשלם וללכת משם חיכו לשלם ואף אחד לא ניגש אלינו, אני מציין שישבנו בחוץ, אחרי המתנה של כ 10 דקות קמנו וניגשנו ישירות לשלם בעמדת תשלום. ממש התאכזבנו לאור כל המלצות שקיבלנו, חיפשו מסעדה כשרה למהדרין וזה מה שקיבלנו. לסיכום : לא ממליץ בכלל !!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה