נגישות
נגישות

לחם בשר ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

60 ביקורות וחוות דעת על לחם בשר

Anastasia - תמונה
Anastasia מבקר מתחיל
ממליצה בחום ואהבה 🖤
4.5
19/11/17

הייתי שם המון פעמים , גם עם משפחה , גם עם בן זוג , גם חגגנו יום הולדת שם , והיה מושלם . השירות טוב , המלצר היה כמו שצריך , תמיר היה באיזור , שאל האם הכול טוב, היה זמין ו לא ישב עלינו כל... הזמן , היה כמו שצריך . האוכל הגיע בזמן , לא חיכינו יותר מידי , ומאוד חשוב שהיה נורא טעים!! מנות ראשונות יצאו מאוד מהר יחד עם השתיה , שזה טוב , כי יש מסעדות שאתה מחכה שם שעות למנות פתיחה . פה הכול היה מתקתק. האווירה מאוד נעימה, כיפית כזאת , נעים לשבת , לדבר. וגם המחיר הוא סבבה , מתאים למקום . הקיצור , נורא אוהבת את המקום , הולכת לשם די הרבה , ממליצה בחום 🖤

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshe - תמונה
Moshe מבקר מתחיל
אוכל טרי טעים ושרות מהדרין. והנוף....חניה צמודה
5.0
19/11/17

מקום יוקרתי ברמה אחת מעל כולם. יושבים מול המרינה וכיף לבוא עם חברים או עם בת זוג ולהנות מהנוף. אוכל טעים אני במיוחד מאוד אוהב את האנטריקוט המדהים 250 גרם. אכלתיבהמון מסעדות בניו יורק... וזו מסעדה ממש טובה. הצוות תמיד עם חיוך ושרות מעולה. מנות פיצוץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
MICKAEL - תמונה
MICKAEL מבקר מתחיל
ממליץ בחום על המסעדה
5.0
19/11/17

אני ומשפחתי הגענו לסעוד בלחם בשר הרצליה . חייב לציין שהשירות היה מדהים מלצרים אדיבים ומהירים האוכל כמובן היה מטורף ממש תענוג . קיבלנו גם פינוק מהמנהלת היה חוויה טובה אני אישית אמליץ לכל... מי שאכיר לאכול שם פשוט תענוג תודה רבה !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרית - תמונה
שרית 4 ביקורות
לא מצדיק את המחיר- טעון שיפור משמעותי
3.3
17/11/17

הגענו 2 זוגות (זוג הורים + זוג צעירים) חגגו את שחרור החיל מהצבא - זה זמן רב שרצינו להגיע למוקם וסוף סוף מצאנו הזדמנות טובה. המארחת הייתה מאוד לא אדיבה ולא שירותית (חמוצה) בעיקר לאחר... שבקשנו להחזיר את המוחיטו. המלצר היה מצויין! חבל שאנחנו לא יודעים את שמו מנת ה "סנייה טלה" הייתה טובה מאוד ומעניינת! מחיר מוגזם למנה קטנה מנת ההמבוגר לא הגיעה בדרגת העשייה שבקשנו (עשויה מידי) - גם כאן לא שווה את המחיר המוגזם הקטע המוזר היה השתיה - החזרנו את המוחיטו (לא חויבנו) שהיה מאכזב, בסיידר חם ,שגם לו היה טעם מוזר ,פשוט לא נגענו (כבר לא היה נעים לנו להחזיר).

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
20/11/2017
מתנצלים מהאי נעימות שחוויתם, המחירים הם בהתאם לרשת שרשומים מראש בכל אתר ובתפריט בהגעה למסעדה. (המחירים כמובן לפי הכשרות המהוטרת ובשרים ישראליים טריים ברמה הכי גבוהה). נשמח שתצרו אימנו קשר להתאמת חוויה מתקנת. 098866144
Noa - תמונה
Noa 4 ביקורות
אכזבה גדולה ביותר
1.5
01/11/17

חזרנו כרגע מ"בילוי" במסעדה שלא אגזים אם אקרא לה המסעדה הגרועה ביותר שיצא לי להיות בה. איך יתכן שבמסעדה שחורטת על דגלה "מסעדת בשרים" 20 דקות אחרי ההזמנה ניגשת המלצרית ומודיעה שנגמר... הפילה בקר? (שבעלי הזמין). הוא ביקש במקום זה סינטה שהגיעה אחרי המתנה ארוכה אבל לא ניתן היה לחתוך אותה.... לא רק בגלל שהיתה יבשה אלא גם בגלל שלא טרחו לסדר לנו סכו"ם!!! עברו עוד כמה דקות שהסינטה מחכה בצלחת אבל סכו"ם אין. אני הזמנתי דג מוסר שהגיע כמעט חצי שעה אחרי הסינטה. כן כן. ולמרבה הצער גם המנה הזאת היתה עשויה רע מאוד כשבמרכז הדג היה חלק לגמרי לא אפוי ומה שכן היה אפוי היה תפל לגמרי. ניסיתי למצא נחמה בירקות המוקפצים שהיו מתחת לדג אך אלו היו ירקות עייפים ולא רעננים. לא קשורים אחד לשני. כל ירק חתוך אחרת ונראה היה שמישהו חיבר בינהם מתוך שאריות של מנות אחרות. לא היתה לי ברירה ופשוט הודעתי שהמנה הזאת בלתי אכילה. חוץ מזה ישבנו ליד קיר שהוא מעין מעקה הפרדה ואת חלק מהדברים העבירו לנו לשולחן מעל הקיר הזה ולא באו ישירות לשולחן להגיש לנו. היינו צריכים ממש לעזור לאחת המלצריות לקחת ממנה את הדברים מעל הקיר ולשים לעצמנו על השולחן. הדבר היחיד שהיה לטובה זה המלצר ג'ון שהיה מאוד נחמד ואדיב וניסה לעזור אבל בכל מקרה לשם לא נחזור וגם לא נמליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ישראל - תמונה
ישראל 2 ביקורות
טוב מאוד
4.5
10/08/17

אוכל טעים המקום נעים "מחיר לא זול אבל גם לא יקר גם בשעות לחץ המנות הגיעו די בזמן נשמח למוזיקה קצת יותר נעימה ופחות מוזיקת מעליות"

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלי - תמונה
רחלי 175 ביקורות
היה טעים אך גם מאכזב.
4.3
03/08/17

הזמנתי שולחן לפני שיצאנו מהבית ועד עכשו לא אושרה ההזמנה. הגענו למסעדה והיה מקום ישיבה. הוצע לנו מקום בתוך המסעדה או בחוץ עם בריזה מהים. התישבנו בחוץ. לאחר התיעצות עם המלצר הזמנו פוקצ'ה... עם מטבלים, את מנת היום אסדו עם תוספת של תפו"א אפויים וסלט פרגיות עם ירקות. המלצר ברק עדכן אותנו כי יש עומס ויקח זמן עד שהמנות יוגשו. חוץ מקנקן מים לא הוגש לנו דבר במשך 45 ד', לדעתי קצת מוגזם להמתין זמן כה ארוך כשמסביב ראינו כי אנשים שהתישבו אחרינו הוגשו להם המנות לפנינו. כסוף סוף הוגשו המנות בהדרגה, היה צריך להזכיר למלצר כי שכח להביא את התוספת, מיונז שביקשנו. כפיצויעל ההמתנה קיבלנו קינוח אחד לשנינו. יש לציין כי המנות היו נדיבות וטעימות, אך חבל על כל מה שהיה. לדעתי היה צריך להעניק לנו הנחה כלשהי בתשלום שנצא לפחות עם הרגשה טובה. המחירים קצת גבוהים, אבל מקבלים תמורה עבורם. כנראה בפעם הבאה אם תהיה, אדבר בשפה זרה ואז אולי השירות יהיה מהיר יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Joe - תמונה
Joe מבקר מתחיל
very bad!
2.5
27/04/17

Our experience was terrible. We waited and waited much too long for our food. Everyone was unhappy and complaining also. It was not the waiters fault as they took our order. The... problem was clearly the kitchen staff. Hoiw awful and embarrassing! Joe

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן מבקר מתחיל
מסעדה מושלמת באווירה רומנטית ויוקרתית
5.0
22/03/17

חגגנו יום נישואין של 10 שנים .המקום רומנטי ומושלם ברמות. מנות יפות ונדיבות.שירות מקצועי וקבלת פנים מהממת .ישר קיבלו אותנו. ובמיוחד ראוי לציין לשבח את שוקי המלצר המדהים שניגש כל פעם... לבדוק שהכל בסדר ואנו מרוצים..אין עליכם וברור שנחזור שוב בע"ה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שושי ונח - תמונה
שושי ונח מבקר מתחיל
חוויה, נהנו מאוד
5.0
16/03/17

מסעדה בכמה רמות מעל האחרות. אני ובעלי אוכלים בשר רק בכשרות מהודרת וכבר התאכזבנו מכמה מסעדות באזור, אבל למסעדה הזאת איך שנכנסנו נהנו מהאווירה רומנטית ויוקרתית האוכל טעים ברמות והשרות... אדיב ונעים. ממליצה בחוםםםם

עוד פרטים
הוספת תגובה