נגישות
נגישות

גרינפילד - greenfield ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

46 ביקורות וחוות דעת על גרינפילד

טלי - תמונה
טלי 2 ביקורות
אכזבה גדולה
2.0
24/08/12

התאכזבנו מאוד מהמקום והמיקום בו הושיבו אותנו. הושיבו אותנו במעבר מול חנות הגולף וצמוד למטבח ולשירותים בטענה שכל השולחנות במרפסת ובחלק הפנימי מוזמנים. אך בפועל שולחנות רבים היו פנויים.... ארוחת בוקר הייתה טובה אך במהלך הארוחה נאלצנו לבקש צלחת וקפה מהברמן כי המלצריות שרתו את האנשים בחוץ. לכאן לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
estia - תמונה
estia 3 ביקורות
אירוע יום הולדת 50 אייל אסא
4.5
08/03/12

אתמול חגגנו יום הולדת, מסעדת גרינפלד נתנה שרות מצוין, האוכל היה מעולה, השרות נהדר. ההרגשה הייתה ללא דאגות, הכל תיק טק. ישר כח למיכל שליוותה אותנו עד האירוע, תודה מכל משפחת אסא

עוד פרטים
הוספת תגובה
Miri - תמונה
Miri 17 ביקורות
מומלץ !
4.5
21/01/12

הגענו בשבת במהרים למקום בעקבות "שף תאכל". המקום מדהים, אוכל מוקד ושירות מיקצועי. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל - תמונה
יעל מבקר מתחיל
מקום ואנשים מדהימים!
4.5
30/11/11

חגגתי את הולדת ביתי לפני כמה ימים. עוד בשיחת טלפון הראשונה לנגה, הנציגה שלהם, כבר הרגשתי שאני בידיים טובות. יום למחרת כבר נפגשנו לסגור את התפריט. הכל התנהל בצורה נעימה ומקצועית. המקום... מאוד מיוחד עם נוף נהדר למגרשי הגולף. העובדים מקצועיים ביותר במיוחד נגה ונופר. המלצרים היו אדיבים, האוכל נפלא. הסידור של המקום היה מקסים. במהלך הארוע יכולתי פשוט להנות ולא להיות מוטרדת באיך הדברים מתנהלים. כל האורחים ללא יוצא מן הכלל שיבחו את הארוע מכל הבחינות. אין לי ספק שאני עוד אחגוג שם בעתיד... תודה ענקית לגרינפילד...

עוד פרטים
הוספת תגובה
omerravi - תמונה
omerravi 9 ביקורות
4.6
14/10/11

הלכנו לארוחת בוקר והופתענו לטובה. הזמנו ארוחת בוקר ו"בוקר גלילי", שתי המנות היו מאוד נדיבות, טעימות ומושקעות. הארוחה כללה המון גבינות מוצלחות. סלסלת הלחמים מפנקת ומוצלחת. כיף למצוא מקום... שבו ארוחות בוקר עדיין במחיר שפוי ומפנקות עד הסוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא 4 ביקורות
4.0
30/09/11

המקום והנוף הירוק המטופח משרים אוירה רגועה ויוקרתית עם קורטוב של רומנטיקה, (מיקום המסעדה גבוהה יחסית למשטחי הגולף ומאפשר צפיה במשחקים) , השירות חייכני ומפורט, והמנות מגיעות בזמן. האוכל... עשוי בקפידה תוך שמירה על תחכום - שבחלק מהמנות נוטה למתיקות קלה ומדוייקת. לסיכום : מאד נהניתי מהארוחה והאוירה. מומלץ מאד !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
27/03/11

היינו אתמול 8 אנשים במסגרת המבצע של לאומי קארד. נהננו מאוד מראשונות נהדרות ועיקריות מעולות. הריזוטו שהתלווה למנת הסלמון היה פשוט מושלם. הדבר היחידי שהיה פושר (תרתי משמע) היה השטרודל... תפוחים. יופי של מסעדה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Itzik - תמונה
Itzik מבקר מתחיל
4.3
24/02/11

הגענו לגרינפילד לאכול ארוחת בוקר במסגרת המבצע של תנובה, הזמנו שקשוקה וארוחת בוקר המנות היו עשירות, טעימות, עשויות עם רכיבי מזון טריים, ומפנקות. השירות היה אדיב ונעים, ממליצה בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/02/11

תודה רבה על אירוע מושלם! הצוות, האוכל, המקום, האווירה פשוט מדהימים ומקצוענים. יחס שעולה והקפדה על כל הפרטים הקטנים! המון תודה על התחושה האדירה שהותרתם בי ובאורחים שלי. אני ממליץ בחום על... הגרינפילד לאירוע עד 250 איש, אין מקומות כאלה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
debz1001 - תמונה
debz1001 מבקר מתחיל
4.3
01/02/11

Dear Greenfield. Thank you for the best party ever. A perfect place for a 50th Birthday Party. The guests loved the food, drinks, venue, etc. The waitresses and barman are very... proffessional. Thank you for a wonderful evening. Debz.

עוד פרטים
הוספת תגובה