נגישות
נגישות

גרינפילד - greenfield ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

46 ביקורות וחוות דעת על גרינפילד

אידי - תמונה
אידי מבקר מתחיל
ארוחת בוקר מצויינת
5.0
28/10/13

ביקרתי עם משפחתי בגרינפילד לארוחת בוקר טעימה שירות נעים לחמים חמים מהתנור אהבנו מאוד יש נוף מדהים למגרש הגולף

עוד פרטים
הוספת תגובה
Cheryl - תמונה
Cheryl 3 ביקורות
מסעדה מעולה לכל סוגי המפגשים!
5.0
27/10/13

אווירה מקסימה, אוכל מעולה, מגוון רחב, עשינו אירוע יום הולדת 80 והיה מקום אידיאלי.מקום מוצלח מאד גם למפגשי חברים וארוחות משפחתיות. גם מקבלים יחס מלכותי. ממליצה מאד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ya_09 - תמונה
ya_09 מבקר מתחיל
שירות יוצא דופן , אוירה מעלפת, בר מצווה בלתי נשכחת
4.8
27/10/13

לא תיארתי לעצמי שאני אכתוב מילים כל כך חמות ועוד אקדיש זמן לזה באמצע יום עבודה ... אבל איך אפשר שלא? שירות מדהים, אוכל נפלא ועיצוב יוצא דופן. איך שמתם לב לפרטים הכי קטנים...? שיחקתם... אותה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירית - תמונה
מירית 2 ביקורות
ארוחת בוקר
4.3
20/10/13

הגעתי עם בעלי אתמול אחרי המלצות מחברים שהיו באירוע במקום וחייבת להגיד שהופתענו לטובה. ארוחת הבוקר הייתה ממש מפנקת (להבדיל מהרבה בתי קפה בתל אביב)!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dana - תמונה
Dana מבקר מתחיל
פסטורלי להפליא
5.0
16/10/13

שבוע שעבר אכלנו במסעדת גרינפילד.. פשוט מקום מדהים, מול מדשאות גולף רחבות ידיים, הרגיש כמו בחו"ל! בנוסף השירות האדיב והאוכל המצויין ייגרום לנו לחזור שוב ושוב! ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
os - תמונה
os מבקר מתחיל
אחד המקומות הקסומים בארץ
5.0
16/10/13

אין פעם שאני הולכת לגרינפילד ולא מתרגשת! הנוף , הקרבה לתל אביב, האוכל (סלט עוף שחבל"ז*), הקפה. פשוט תענוג של מקום. לארוחה טובה וגם לשיחה קלילה על קפה ועוגה עם חברה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלון - תמונה
אלון מבקר מתחיל
שירות גרוע בגרינפילד
1.8
24/08/13

סעדנו היום ארוחת צהריים בגרינפילד. ראשית, היה ארוע באיזור האורעים ואורחי האירוע שעזבו פשוט צעדו לנו על הראש בדרכם ליציאה. בנוסף, הוצאת המנות היתה איטית להחריד. הזמנו מנה וכתוספת סלט.... לאחר שעברו 15 דקות והסלט לא הגיע שאלנו מלצרית לפשר הדבר. היא ניסתה לתחקר אותנו אם הזמנו במסגרת העסקית או לא ולבסוף התרצתה וביקשה מהמארחת שתוציא לנו את הסלט. 10 דקות לאחר מכן סיימנו את האורחה, הסלט לא הגיע, וכך נראתה הארוחה כולה. בקיצור, מהמסעדות הגרועות בהן סעדנו לאחרונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mazalit - תמונה
mazalit 4 ביקורות
נהנינו מכל ביס
5.0
12/08/13

לקחתי את בעלי לגרינפילד לאחר רחצה בחמי געש. קראתי פה את ההמלצות והחלטתי לבוא. הכל היה טעים. המנות הראשונות(העגבניות עם הבצל והשום) היין, הלחם והמטבלים, הריזוטו והדג סלמון היה עשוי... בצורה אלוהית והאנרטריקוט היה תענוג לחיך. השירות של המלצרית היה מצויין. ואין לי ספק שאנחנו נחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דנה - תמונה
דנה מבקר מתחיל
תודה רבה!
4.8
04/04/13

לא הכרנו את המקום והגענו אליו לאחר שחברה המליצה. כבר ממהתחלה המקום מאוד מפתיע שכן לא ידענו שקיים מגרש גולף בגעש! ככ קרוב אלינו.. אכלנו ארוחת בוקר מעולה. השירות היה אדיב מאוד והמלצרית... היתה חייכנית ושירותית. שוב תודה! דנה ומאור

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה מבקר מתחיל
ארוחה ושירות - לא טובים (בלשון המעטה)
1.0
24/02/13

בוא נתחיל שמסעדת שף זה לא!! אוכל ברמה בינונית נמוכה,שירות טעון שיפור, העיצוב של המקום -לא קיים ( מדובר במבנה שמורכב ממספר תוספות בנייה) לנו היתה ארוחה וחווית שירות לא טובה - רק רצינו... לברוח משם! שירות מתחת לרמה שאתה מצפה ממסעדה שמתיימרת להיות מסעדת שף. האוכל סביר בלבד אני קיבלתי בשר שכנראה לא הופשר וישר שמו על האש וכך טעמו היה! כפי שציינתי מסעדת שף זה לא - לא שווה את הכסף , הנסיעה , והטרחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה