נגישות
נגישות

גרינפילד - greenfield ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

46 ביקורות וחוות דעת על גרינפילד

nishri.s - תמונה
nishri.s 34 ביקורות
מקום מומלץ לארוחות בוקר מפנקות
4.0
14/02/15

ביקרתי במקום ביום שישי בבוקר. ארוחת הבוקר טעימה ומפנקת. גם הפריטטה מאד טעימה. הלחמים והפוקאצה שהוגשו לצידן היו מצוינים. המנות נדיבות, השירות נעים, קל להגיע ואין מצוקת חניה. המחיר סביר.... נבקר במקום גם בעתיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dorit - תמונה
Dorit מבקר מתחיל
חגיגת יום הולדת
5.0
07/12/14

בשבוע שעבר סעדתי במסעדה יחד עם עוד 5 חברות. המקום משרה אווירה נינוחה ונעימה, האוכל היה פשוט מדהים, היחס נפלא- מה עוד צריך? לחזור לשם ולהנות שוב. הנאה צרופה

עוד פרטים
הוספת תגובה
שני - תמונה
שני 4 ביקורות
אירוע בריתה
5.0
18/11/14

קיימנו אירוע בריתה בגרינפילד ל-140 מוזמנים. היה פשוט תענוג! התפריט היה עשיר ומגוון והכי חשוב- טעים!!! האורחים התלהבו מהמקום, האווירה והשינוי בתפריט- ארוחת בראנץ' בשבת בבוקר (במקום עוף... ותפוא"ד כמו בכל האירועים). היה נפלא! ממליצים בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גילה - תמונה
גילה מבקר מתחיל
מקום קסום
4.3
16/11/14

ביקרנו השבוע במסעדה. השילוב של הנוף הירוק והאוכל והשרות המדהים שילוב מנצח. ארוחת הבוקר עשירה וטעימה. נבוא שוב מבטיחים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירית - תמונה
מירית 2 ביקורות
יום הולדת בגרינפילד
5.0
15/11/14

היי כולם, רוצה להמליץ בחום על המסעדה. התיישבנו שם בשבת האחרונה בצהריים לארוחת יום הולדת (13 אנשים), החל מקבלת הפנים הנעימה דרך אוכל מעולה ועד לביס המתוק - חוויה נהדרת :) נחזור בתאריך... השמח הבא..

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידו - תמונה
עידו מבקר מתחיל
אירוע חברה בגרינפילד
5.0
14/11/14

ערכנו אירוע חברה בגרינפילד. מעבר לאווירה המצוינת במקום,הוגשה לנו ארוחה חלבית מעולה, שכללה מבחר רב של גבינות, ביצים, סלטים ולחמים מצוינים. המלצרים היו אדיבים ונתנו שירות מעולה. לסיכום,... היה פשוט מעולה. ממליץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
marta - תמונה
marta מבקר מתחיל
יום הולדת 63
4.8
05/11/14

הגענו לגרינפילד כול המשפחה בשביל לחגוג לאימי יום הולדת והיה ממש מושלם קיבלנו יחס אדיב ואישי מהמלצרית. האכול היה טעים מאוד והאווירה הייתה מדהימה ממליצה בחום על המקום (:

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eyal - תמונה
Eyal 5 ביקורות
ממש מאכזב
1.0
23/10/14

לאחר שכל חבריי קיבלו את המנה שלהם, וכבר סיימו לאכול, המלצרית הזעופה הגיע לעדכן אותי שהמנה שלי תצא בעוד מספר דקות. רק שזה לא לקח מספר דקות, אלא קרוב לחצי שעה, בזמן הזה כל החברים איתם... יצאתי לסעוד סיימו כבר את הקפה השחור שאחרי הארוחה ואני עדיין לא קיבלתי את המנה שלי. כביקשתי מהמלצרית פיצוי על מה שקרה היא טענה שאני חוצפן ושככה לא מתנהגים. פשוט קמתי והלכתי מהמסעדה ונשבעתי שלא אחזור לשם לעולם. ממש מאוכזב מהשירות ומרמת המלצרים. מיקום עם פוטנציאל, כמה חבל. אל תלכו לשם. המלצה חמה שלי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של matangal
matangal
14/11/2014
שמי מתן, אני אחראי על החוויה שלך בגרינפילד צר לי לשמוע שלא הצלחנו להוציא אותך עם חיוך נימנע מסיפורים, זו מסעדה, זה לא צריך לקרות אבל זה קורה. לשמחתנו כמעט ולא :) אשמח אם תיצור איתי קשר דרך המסעדה להבין יותר ולהפוך את ההמלצה החמה שלך לחיובית 09-9510325
tamardel - תמונה
tamardel מבקר מתחיל
אכזבה
2.0
12/10/14

לאור הביקורות הנפלאות שהמקום קיבל כאן החלטנו לארח חברה מחול לארוחת בוקר ופשוט התביישנו. הזמנו שולחן יומיים לפני ובכל זאת, משום מה כשהגענו קיבלנו שולחן לא מוצל בטיעון ששאר השולחנות כבר... הוזמנו (לאחר מכן ראינו שאף אחד לא באמת הגיע לשבת בשולחנות האלה) ורק אחרי שעזרנו להרים והלזיז והתחלנו להתרגז, החליטו להעביר אותנו לשולחן אחר. הנוף ה"מדהים" של המדשאה לא היה יותר מרחבת דשא יבש עם חורים. אם לא האוכל שהיה הדבר היחד הסביר שקרה בארוחה הזאת, לא היה לי שום דבר טוב להגיד על החוויה וגם הוא לא היה הרבה יותר מבסדר. קיבלנו מלצרית זעופה שהעבירה חפיפה למלצרית חדשה וכל בקשה או טענה שלנו נתקלה באנחת עייפות או חוסר שביעות רצון מצדה. כשהיא הגיעה לשולחן לקחת הזמנה והיינו באמצע משפט קיבלנו פקודת מכ"ית "בנות תהיו רגע איתי". הקפה שקיבלנו לא היה חם ולא נעשה לפי בקשה (חזק, ללא קצף) למרות ששאלו אותנו במיוחד איך נרצה את הקפה. כשקיבלנו את החשבון ביקשנו לפצל את התשלום לסכום במזומן והשאר חצי חצי בין שני כרטיסי אשראי המלצרית לקחה את החשבון עם הכסף ואז חזרה ואמרה שאנחנו צריכים להגיד לה במדויק כמה בכל כרטיס. כששאלתי למה היא לא יכולה לעשות את החשבון היא אמרה שהיא לא רוצה לקחת על זה אחריות ולכן היא צריכה שנגיד לה את הסכומים. ממש הצטערנו שהגענו למקום הזה ובטוח שלא נחזור לשם שוב. לא ממליצה בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של matangal
matangal
14/11/2014
שמי מתן, אני אחראי על החוויה שלכם בגרינפילד. שמחתי לקרוא שקיבלתם המלצות חמות עלינו וממש צר לי שעברתם חוויה מאכזבת. אנחנו משתדלים לתת שירות מצויין ואפילו שהמלצרית בלחץ היא תדאג להבין איך את אוהבת את הקפה שלך... שמח לשמוע שהאוכל היה טעים, יש לנו באמת שף מעולה. אשמח אם תיצרו איתי קשר דרך המסעדה שאבין קצת יותר על החוויה ואולי אצליח לתקן 09-9510325. ואחרון - הרעיון בגולף הוא דשא עם חורים. אליהם מכניסים את הכדור :) באוקטובר בישראל הדשאים קצת פחות ירוקים, זה קורה לצערנו. בברלין ממש ירוק שבת שלום :) מחכה לשמוע
יובל ואדוה - תמונה
יובל ואדוה מבקר מתחיל
בראנץ' מהאגדות
5.0
03/11/13

אז ככה הגענו בשישי האחרון בשעות הצהריים המוקדמות אני הייתי בקטע של ארוחת צהריים כבר והתפנקתי עם שניצל שאין כמותו ואשתי הזמינה, בהמלצת המלצרית החיננית שלצערי לא זכור לי שמה, פריטטה... שאגדיר אותה כלא פחות מגואנית. מלבד האוכל הנוף המקסים של מדשאות הגולף הירוקות מוסיפות לחוויה וכמובן השירות המדהים שלמרות כמות האנשים הגדולה במסעדה נתנו לנו להרגיש כאילו אנחנו השולחן היחידי במסעדה. לסיכום ממליצים ממליצים ממליצים!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה