נגישות
נגישות

הקונדיטוריה של גל - Gal's BaKery ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

60 ביקורות וחוות דעת על הקונדיטוריה של גל

יוחאי - תמונה
יוחאי מבקר מתחיל
4.7
22/01/11

גל הוא אמן בתחומו. המאפים והעוגות הם באיכות שנדיר למצוא. מומלצים במיוחד: בורקס תרד, עוגת קרמשניט וארוחת הבוקר (עם הגרנולה המלוחה שמשדרגת כל סלט). השירות מפנק ונדיב, והאוירה ביתית.... נכון, יום שישי בבוקר הוא יום עמוס והמקום אינו גדול. קחו את זה בחשבון כשאתם באים או שתבואו באמצע השבוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/01/11

בביקורינו המזדמנים בחיפה איננו מוותרים על העונג של גל תמיד מחיייך תמיד נעים ותמיד תמיד טעים במיוחד ועברנו כבר את כולם אצל גל נשארנו פנינה ושלום

עוד פרטים
הוספת תגובה
איל וזינגר - תמונה
איל וזינגר 3 ביקורות
4.0
02/10/10

אנחנו לקוחות קבועים, שמקפידים לפקוד את המקום בכל ביקור בחיפה.איכות הקישים והמאפים היא ללא פשרות, האווירה כיפית, ואנחנו נהנים לשבת בחוץ על "דק" העץ. זה בהחלט המקום האהוב עלינו בחיפה,... ואנחנו ממליצים עליו בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמר קלאוזנר - תמונה
תמר קלאוזנר מבקר מתחיל
4.3
05/08/10

שנים 'מבוזבזות' שאני מתגוררת בחיפה ולא מודעת לקיומו של המקום הקסום הזה! האוכל נפלא, איכותי ומיוחד. האווירה נעימה וביתית, מאפים שעוד לא טעמתי דומים להם בשום מקום אחר... בטוחה שעוד אשוב... בקרוב... ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיקה - תמונה
מיקה 5 ביקורות
4.7
01/08/10

באנו לארוחת בוקר של יום שישי, וגילינו פינה מתוקה מתוקה בחיפה. המקום נעים, השירות אולי לא לגמרי מקצועי, אך מפנק מכל הלב, ארוחת הבוקר מעולה, והמחיר צנוע. קנינו גם מאפים מצויינים הביתה.... שווה לבוא לבקר בחיפה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
19/03/10

מאפים מדהימים! הכל טרי ועשוי במקום כמובן. ארוחות בוקר ממש טעימות העולות באיכות והטעם על כל שאר המקומות באיזור (ויש הרבה). שירות ואוירה חמה ואישית. תהנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
11/12/09

באנו לקפה של בוקר ביום שישי.המאפים מפתים וטעימים להפליא, האווירה נעימה ומזמינה (אם כי הייתי מוסיפה מזיקת רקע נעימה). הבעיה הגדולה היא עם שרות. ה-מ-ו-ן זמן לקחת עד שנגשו אלינו וניקו את... השולחן, לא הציעו לנו תפריט. יותר מדי זמן לקח עד שהגיע הקפה נגשנו 3 פעמים לבקש חשבון ובסוף קמנו לשלם עצמאית....נכון יום שישי הוא יום עמוס - ולכן יש להערך בהתאם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
25/09/09

לא קיבלנו תפריט מסודר כך שלא ידענו בדיוק למה לצפות וכפי הנראה מגישים מה שמתחשק. לאחר המתנה לא קטנה הזמנו ארוחת בוקר. בסיום הוגש הקפה ע"י בעל הבית שנשאל אם יש שני סוגים של ארוחות מאחר... ובשולחן ליד ראינו רטבים, צלחת אגוזים, מקלות אפויים ועוד. התשובה היתה - בטח שכחו בגלל הלחץ.... גם את 2 הרוגל'ך הקטנים (האור שבאפילה בארוחה המאד עלובה) היו שוכחים אם לא הייתי מזכירה.... יצאנו מאוכזבים ומבואסים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/06/09

מאפים נפלאים, באמת כמו בפריז. ריחות נפלאים וטעמים בלתי נשכחים. ובאמת שהצוות ובעל המקום נעימים ואדיבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רועי ות - תמונה
רועי ות 11 ביקורות
3.7
23/02/09

הי, יש להם את השמרים שוקולד הכי טובה שאני מכיר. אתם מוזמנים לבדוק תגובות אחרות שלי ולראות שאני לא נוטה לפרגן אם אין סיבה :) מקום שנחמד לשבת בו, חבל ששעות הפתיחה לא הגיוניות.

עוד פרטים
הוספת תגובה