נגישות
נגישות

הקונדיטוריה של גל - Gal's BaKery ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

60 ביקורות וחוות דעת על הקונדיטוריה של גל

orlyc007 - תמונה
orlyc007 מבקר מתחיל
מקום נפלא
4.8
24/08/14

הייתי מספר פעמים בקונדיטוריה של גל ואני חייבת לפרגן למקום. ארוחת הבוקר היא לא פחות ממופלאה, המאפים מושלמים והעוגות ברמה גבוהה. המקום עצמו יפהפה ופסטורלי, קשה להאמין שהוא בלב מרכז הכרמל... הסואן. השירות אכן מעט איטי לפרקים אבל בדר"כ מחויך וזה חשוב יותר, לפחות עבורי. בכל מקרה, מומלץ בחום. נ.ב. - חבל שהמקום סגור במהלך סוף השבוע. יכול להיות ממש כיף לשבת שם בשבת בבוקר או בשישי אחה"צ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Gal Gavrieli
Gal Gavrieli
29/08/2014
תודה על הדברים הטובים והשבחים, לגבי שבת... צריך גם לנוח לפעמים.
et - תמונה
et 2 ביקורות
אין כמו לפתוח את הבוקר במקום כזה..
4.8
21/08/14

אנו לקוחות קבועים ונאמנים והגיע הרגע להביע הערכה... בטוח שיש מסעדות ובתי קפה בכרמל ובחיפה בכלל עם יותר מקומות ישיבה ומעברים רחבים ביניהם, אבל אין כמו הקונדיטוריה של גל; אוירה חו״לית... משהו.., השירות מקצועי ונעים וגם אם יוצא לפעמים לחכות עד שמלצר מתפנה זה שווה, כי הטעמים מפצים על ההמתנה... האוכל המגיע בדרך כלל מאד מהר תמיד טרי, אסתטי ומעניין. המאפים והעוגות המיוחדות של הקונדיטוריה כבר מזמן ״השתלטו״ על מבחר הכיבודים המוצע לאורחינו. בהחלט בית קפה קסום ויחיד במינו, התאהבנו מהביס הראשון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Gal Gavrieli
Gal Gavrieli
29/08/2014
נעים לקבל תגובה שכזו, מודה על על המילים החמות.
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
לחם בריאות
4.8
16/08/14

יש לגל לחמים פשוט מדהימים. לקחתי ביריד שהיה בעיר התחתית לחם רוקפור עם סלק שהיה פשוט חלומי. לחם לחם אמיתי ומלא שנמכר במחיר מבצע של 10 שקלים בלבד! חוץ מזה במקום אחלה של ריבות מעולות ללא... חומרים משמרים ועוגות לא פחות טובות. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
17/08/2014
איננו מייצרים לחמים, רק עוגות, עוגיות, קישים, פאים ודברי מאפה... כנראה, שהביקורת הזו לא נוגעת אלינו.
nog - תמונה
nog 2 ביקורות
שירות גרוע בצורה שערורייתית
2.8
08/08/14

הגענו למקום, נראה נעים התיישבנו ולקח רבע שעה עד שהמלצרית ניגשה אלינו,קיבלנו את ארוחת הבוקר בלי החביתה ( שהגיעה קרה רבע שעה אחרי) ועוד המתנה ארוכה לקפה שאחרי, המקום היה די מלא ( ברור... אנשים לא מתפנים עקב השירות הגרוע היינו יכולים להיות בבית שעה אחת קודם) ובכל המקום שתי מלצריות שמפרפרות. אוכל חביב אך לא שווה הגעה נוספת לצערי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו 2 תגובות
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
12/08/2014
הרצון להגיע למקום כדי בכוח להשמיץ ולקטר אינו מובן לי. המתנה של 10 דק' עד שניגש מלצר לקחת הזמנה הינה סבירה בהחלט. גם החביתה מגיעה אחרי שכל המנות, הלא חמות, מוגשות... איני מקבל את טענותיכם לשירות גרוע, הקונדיטוריה של גל זה מקום להגיע ולהירגע, אנחנו לא מוכרים חטיפים! אנו מוכרים אווירה, מוצר ואיכות. ישבתם, קיבלתם תפריט, קחו נשימה ארוכה, אנחנו נעשה הכל שתרגישו שעמלנו למענכם! אתם ממהרים? אין לכם זמן? קחו משהו לדרך... או תדלגו לבית הקפה הסמוך...
תמונה של Amihud
Amihud
17/05/2015
בד בבד, הרגת אותי מצחוק בתגובה שלך אני הרי מכיר אותך היטב
אלינה  - תמונה
אלינה מבקר מתחיל
מקום מושלם!!!
5.0
15/03/14

למרות שאני גרה באיזור כבר שנים, היום לראשונה הזדמן לי לבקר במקום. נדהמתי לגלות שבמרכז הכרמל יש מקום כזה - רגוע, ירוק, מטופח, שקט ומלא בריחות של מאפים טריים. מעבר למיקום, האוירה הייתה... נעימה מאוד (על אף שהיה יום שישי והמקום היה מלא). השירות אדיב, מקצועי ועם חיוך. והאוכל בכלל... ארוחת בוקר מפנקת במיוחד עם מטבלים מיוחדים וטעימים במיוחד. מיצים סחוטים במקום... לחמים טריים, מיוחדים שאי אפשר להפסיק לאכול. לקינוח הזמנו פאי תותים ... והוא היה פשוט מושלם! מחירים הוגנים והמקום נותנת תמורה הולמת למחיר. ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Gal Gavrieli
Gal Gavrieli
28/06/2014
תודה על המילים החמות והפירגון!
snopy1985 - תמונה
snopy1985 2 ביקורות
בפעמים האחרונות התאכזבתי...
3.3
19/02/14

אני לקוחה קבועה וביקרתי במקום מספר פעמים במשך השנים האחרונות. המקום מציע מאפים איכותיים וגינה נפלאה לשבת בה אם מזג האויר יפה. עם זאת, אתמול ביקרתי במקום בשמונה וחצי בערב לאחר שראינו... שכתוב שהם נסגרים רק בעשר. איך שהגענו, אמרו לנו שאם נרצה לאכול נצטרך להזמין מהר כי הם סוגרים את המטבח. לאחר שהזמנו קפה וקינוח, בשעה עשרה לתשע (!) המלצר החביב שאל אם נרצה קפה נוסף, כי הוא רוצה לסגור את המכונה. להזכירכם, לא ישבנו עשר דקות לפני הסגירה, אלא מעל שעה לפני שעת הסגירה והוא רצה לסגור את מכונת הקפה. מאד לא נעים לשבת באוירה של סגירה, שצריך מהר מהר להזמין. ברגע שכתוב ששעת הסגירה היא עשר, הכוונה היא לא שבעשר נועלים והולכים הביתה... באופן כללי, בימי שישי הפוטנציאל של המקום עצום ולכן המקום מבוקש ועמוס מאד. עם זאת, יש מספר רב מידי של שולחנות שבעיני פוגע באווירה- (קשה ללכת בין השולחנות, מאד מאד רועש) ויותר מכך- מלצרים שלא עומדים בלחץ והשירות פשוט איטי ולא טוב. במקרה הזה, ויתור על מספר שולחנות בודדים (שכמובן יכניס קצת פחות לעסק) היה הגיוני. בקיצור- פוטנציאל טוב, אך דרושים שינויים. בערב, לא אגיע יותר. אנסה שוב ביום שישי בבוקר לראות אם השתפר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
03/03/2014
תודה לך על תגובתך, שמחתי לשמוע שאת מרוצה מרמת המאפים ומהחצר הירוקה. מקבל את טענותיך כי יום שישי הוא יום לחוץ ועמוס...בשביל היום הזה אני מפצה את עצמי על כך שבמהלך השבוע המקום לא מלא וכך גם רמת ההכנסה (מאחר וניכנסת לעניני הכלכליים וחישובי כדאיות) כך שגם בערבים שהצוות שלי, הנאמן, רואה שאין כניסה של לקוחות אז "מיתקפלים" מוקדם יותר, ומודיעים מראש לניכנסים שהמטבח לקראת סגירה ומי שרוצה להזמין צריך להיזדרז, מה לעשות העיר מנמנמת אחרי 2030-2100....
Adi - תמונה
Adi 55 ביקורות
מקום נעים בחיפה
3.5
13/01/14

שישי בבוקר, לפני הסרט הבא בפסטיבל הסרטים, נהנים ממזג אויר נעים במרפסת וארוחת בוקר. הזמנו ארוחת בוקר, לזניה וסלט. האוכל טעים אבל לא נפלנו. השירות היה אדיב אבל איחור משמעותי באחת המנות.... למרות זאת היחס הנעים והצ'ופר - עוגיות שקיבלנו בסוף השאירו אותנו עם חוויה טובה, ובטח נחזור בפסטיבל הבא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Gal Gavrieli
Gal Gavrieli
25/01/2015
נשפר את הנידרש!
מיכל - תמונה
מיכל 2 ביקורות
מקום מקסים ומומלץ!
4.8
19/08/13

הגעתי למקום מספר פעמים ובכל פעם נהנתי מחדש ! האווירה נפלאה , והאוכל טעים ! התלהבתי במיוחד מהשקשוקה הטעימה ופאי פירות היער ! המקום מומלץ מאוד !

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
20/08/2013
מודה לך על המילים החמות, מוזמנת לבקר וגם להיזדהות. ;-)
יובל - תמונה
יובל 7 ביקורות
אילו רק היינו נכנסים...
1.0
22/06/13

הגענו ביום שישי בבוקר העמוס. המתנו כ-15 שעה ובסוף נשברנו והסכמנו לשבת בשולחן הבודד שעמד בחוץ (היכן שכולם ממתינים). כשבעל המקום הביא כיסא נוסף, "העזנו" לשנות את דעתינו ולבקש מקום בפנים... שמשום מה לא הוצא לנו לפני כן. זה כבר היה יותר מדי בשביל גל (בעל המקום) ששלח אותנו לדרכינו. יש לציין כי במהלך ההמתנה היינו עדים לשני מקרים של גסות רוח שלא אמורה לאפיין בעל עסק כלפי הלקוחות שלו. חבל, כי שמענו דברים טובים על המאפים של המקום. אך לדעתינו זה לא מספיק. אנחנו לא נחזור. כדאי לגל להפנים את העובדה כי בקרבת מקום בתי קפה רבים וראויים וכי בית קפה טוב נבחן לא רק על פי תוצרתו אלא (לא פחות חשוב) על פי היחס הנעים ותודעת השירות שבו.מאחלים לך בהצלחה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
02/07/2013
מקבל את הערתך/הארתך, מתנצל מעמקי ליבי אם ניפגעתם. בכל מקרה ישנם ימים שלא ניתן להחליף מקום מאחר והמקום מלא ויש לקוחות שממתינים ויש שיקול דעת של אחראי משמרת/מארח להושיב קודם נשים בהריון, מבוגרים וכו'. תודה על תגובתך.
צופנת - תמונה
צופנת מבקר מתחיל
עוגת פאי
5.0
17/03/13

ביום ששי התארחו אצלנו חברים יקרים. הם הביאו איתם עוגה (אם איני טועה ולפי מה שראיתי באתר שלכם מדובר בפאי פירות). חברים, אכלנו עוגות בחיינו, אבל עוגה כזו לא אכלנו מזמן. פשוט אלוהית!!! בצק... פריך עם קרם מדהים ומעל פרוסות דקות של פירות שונים עם ג'לי בשכבה דקה. סוף ! סוף ! סוף! יישר כח, גל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
03/06/2013
תודה רבה לך צופנת, נעים לקרוא ולראות שעבודתנו הקשה קיבלה משמעות וטעם!