נגישות
נגישות

הקונדיטוריה של גל - Gal's BaKery ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

60 ביקורות וחוות דעת על הקונדיטוריה של גל

drdudidu - תמונה
drdudidu 7 ביקורות
מאפים טובים מקום דוחה
2.0
01/03/13

באנו לארוחת בוקר. מציע למי שמגיע למסעדה להסתכל על הרצפה. רמת הניקיון של הרצפה כרמת השירות, המנות והחוויה הכללית. מלוכלך, דחוק, שירות מתחת לכל ביקורת. אנחנו מצאנו חרצן זית בתוך הסלט. זה... לא עשה רושם עמוק על המלצר (לא שציפינו למשהו פרט להסב את תשומת ליבם שיש להם בעיה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
05/03/2013
מקריאת הביקורת נוכחתי לדעת כי התארחתם אצלי באחד מימי שישי העמוסים, מקבל את הטענה כי ריצפת העסק היתה לא נקיה ומתנצל על כך, החרצן שהיתגלה, לטענתכם, בסלט (למרות שע"פ המלצר, שעידכן אותי באותו הרגע, "לא היה ולא ניברא", טען שסיימתם את כל האוכל שהוגש לכם בתאבון רב ואף ציינתם זאת בפניו שזה לא הפריע לכם להמשיך בארוחה). קיבלתם זיכוי מלא על הארוחה ולא שילמתם. מסיגנון כתיבתכם ברור לי שזהו ניסיון רע שלכם להשמיץ ולרשום על המקום טעים אבל דוחה- פשוט אל תגיעו יותר!
Avishai Luvich - תמונה
Avishai Luvich 12 ביקורות
מפתיע
5.0
02/01/13

באמצע אחד האזורים הכי מפויחים ועמוסים בחיפה, מתחבא לו המקום הקסום הזה. מקום מעולה, עוגות מדהימות! כיף שסוף סוף יש מקום כשר על רמה. רק חבל שכשהגענו כבר כיבו את התנורים בחוץ ולא היה מישהו... שידע להפעיל אותם. מקום כיפי ומומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michelle Bukschtein - תמונה
Michelle Bukschtein 2 ביקורות
הקונדיטורייה של גל
4.8
02/05/12

אחד המקומות הטובים! נמצא במקום משגע, האווירה מעולה, השירות אדיב ומשמח ומעל הכל- האוכל מדהים!! כל מאפה יוצא מושלם, לא משנה אם באים בשעות עומס או לא!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
02/05/2012
נעים לקבל ונמשיך לעשות הכל על מנת שתהני שוב! גל.
Gal Gavrieli - תמונה
Gal Gavrieli 15 ביקורות
4.7
08/09/11

רבקה שלום, למרות שניסיתי לפנות אליך במייל אישי ולא ע"ג אתר זה, לא הגבת. תלונות/ביקורות שנעשות בלי רצון לפתור אותן, מיותרות וחסרות ערך. כך גם תלונתך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רבקה - תמונה
רבקה מבקר מתחיל
3.3
01/09/11

מקום עם קסם ואוכל מצויין. השירות דורש שיפור רב. אחד מהמלצרים התנהג בצורה פשוט נוראית. מהתגובות למטה אני רואה שזה חוזר על עצמו ממש חבל כי זה מקום פשוט קסום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
David Zohar - תמונה
David Zohar 4 ביקורות
4.0
29/07/11

באנו ביום שישי לקפה ועוגה. בתור תל אביבים יודעי בתי קפה, אין ספק שהתעלתם על כולם עוגת גבינה אפויה ומאפה גבינה מהטובים שאכלנו קבלנו שירות מגל עצמו (רק יותר מאוחר התברר לי) ר ולבדוק את... למרות הלחץ היה בסדר גמור נאלץ (בשמחה) לחזור ולטעום עוד דברים תודה, דוד ורותי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/03/11

גל, המאפים שלך הם אלוהיים, ארוחת הבוקר היא מהטובות בארץ ואני ומשפחתי מכירים היטב את אורחות הבוקר (כולל אלו הנחשבות של ת"א). מרגישים בכל ביס מהעוגות, הקישים, העוגיות ושאר המתוקים/מלוחים... את האהבה, ההשקה, איכות וטיב המוצרים שבפנים. אנחנו בייחוד אוהבים לשבת בחוץ ביום שמשי והיחס מאוד אישי וחם. לכל המתלוננים על השירות אני חייבת להגיד שנכון שלעיתים בשעות העומס מחכים קצת - אבל אתם יודעים שזה שווה את זה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
05/03/11

מושלם - אין מאפים כאלה בארץ! מחכים לכם במרכז!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
26/02/11

גל המאפים שלך מדהימים! חבל ששתי המלצריות שעובדות אצלך התיחסו אלי ואל חברתי (שתינו בנות 70+) כאילו היינו שקופות!!!! אחרי ציפיה ממושכת ונסיונות לקבלת תפריט נאלצתי להכנס פנימה ולקחת תפריט... לבד! גם חשבון לא הביאו לנו ונכנסנו פנימה לקופה כדי לשלם. חבל, המקום יכול להיות פשוט מושלם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/02/11

גל יקירי, הריח מטריף אותי הגינה משגעת, האוירה מקסימה. אין דבר כזה בכרמל. לא פלצני לא ראוותני פשוט נעים וכייפי. גל אני אומרת זאת באמת ללא דברים ניסתרים. אני שמחה בשבילך. אני תמיד ניכנסת... עם חיוך לשתות קפה בגינה . במיוחד היום התפאלתי מהאוזני המן היפים וכמות הבצק הדקה והמילוי. אומנם אני שומרת דיאטה אבל כקונדיטורית עיני בוחנות וראות את הטיב האיכות והיופי. אמרתי לך שתפתח כזה מקום במרכז. בהצלחה

עוד פרטים
הוספת תגובה