נגישות
נגישות

ארסטו - Aresto ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

151 ביקורות וחוות דעת על ארסטו

עדי - תמונה
עדי מבקר מתחיל
אכזבה
1.8
10/07/13

היינו 09.07 לכבוד יום הולדת לאמא שלי. 12 מבוגרים ותשעה ילדים שאוכלים והרבה. השירות היה איטי, לשולחן כזה היה צריך שני מלצרים לפחות. הזמנו הרבה מנות ומכיוון שאנחנו שותים רק מים, ביקשנו... קנקני מים רגילים עם קרח. קיבלנו תשובה שיש בעיה עם המים היום. התעקשנו. לאחר שיחות עם המארחת פתאום יש מים מברז מיוחד במטבח. המנות שהגיעו היו טעימות, אך ממש לא בשפע שהיינו רגילים באראסטו. אנחנו מגיעים כמה פעמים בשנה לימי הולדת, ואם בפעמים קודמות הדג הגיע עם מגוון סלטים ומטבלים שהצדיקועלות של 115 ש"ח, הפעם הוא היה ממש עלוב.פילה דג עם שתי חתיכות תוח אדמה ובטטה.יש לציין שכל החבורה באה בגללי למקום מכיוון שאני שומרת כשרות וחבל שאין לשומרי הכשרות מענה נוסף בנמל. נמשיך לבלות בקיץ בנמל קיסריה אך פעם הבאה עם סל פיקניק. לארסטו לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלון - תמונה
אלון 3 ביקורות
לא מצדיק את המחיר
2.0
12/05/13

ביום שישי האחרון הגענו כ-11 איש למסעדה על מנת לחגוג יום הולדת לסבא של אישתי ולאחר שהזמנו מקום ביום רביעי ונמסר לנו שיש מקום פנוי. בהגענו למסעדה נוכחנו לדעת שלא היכנו לנו מקום ונאלצנו... להמתין 15 דקות עד למציאת מקום מספיק מרווח אבל אזהתברר כי המזגן לא עובד וכעבור 10 דקות של ישיבה התחלנו להזיע ובקשנו שימצאו לנו מקום ולבסוף למרות שבקשנו לשבת בתוך המסעדה הושבנו בחוץ. התחלנו להזמין את האוכל ואז התברר שנגמרו הפטריות המקורמות וסגרו את התנור ואין אפשרות להזמין פוקצות. נקודה טובה אחת שמחובתנו לציין היא השירות של המלצרית שהיה אדיב ולא מעיק שורה תחתונה השירות הכללי של המסעדה מאד חובבני, המנות טעימות אבל קטנות ולא מצדיקות את המחיר. עוד נקודה שיש לקחת בחשבון, ישנה עלות כניסה לנמל של 14 ש"ח לאדם בשעות היום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיגלית - תמונה
סיגלית 4 ביקורות
יופי
4.8
25/04/13

בעלי ואני סעדנו במסעדה , היה טעים , שרות אדיב ונעים ואוירה טובה . מומלץ בחום במיוחד לשומרי כשרות שמחפשים מסעדה טובה באזור .

עוד פרטים
הוספת תגובה
לימור - תמונה
לימור מבקר מתחיל
:)
5.0
17/04/13

מסעדה מדהימה,אווירה טובה,אוכל מעולה ושירות אדיב ומקסים ... מסעדה מומלצת ביותר !!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסי - תמונה
אסי מבקר מתחיל
אכזבה
1.0
16/04/13

בתאריך 16.4.13 הגענו למסעדת ארסטו בקסריה לציין שזאת הפעם השניה שאנחנו סועדים שם הפעם הראשונה הייתה באוקטובר 2012 ואז נהנו והמנות היו מצויינות והיחס היה מעולה. אך בפעם הזאת נחלנו אכזבה... גדולה השירות מתחת לכל ביקורת המנות עלובות ולא מצדיקות את המחיר מנת הדג שבאוקטובר היתה מנה עשירה שכללה תוספות של סלטים לחם ציפס והיתה באמת עשירה שמצדיקה את המחיר הפכה עכשיו למנה עלובה שכללה סלט ירוק ו2 חתיכות תפוח אדמה, המנות הגיעו אחרי המון זמן וכאשר מנת הדג הגיעה אמרו לנו שבהמשך יגיע הסלט , הסלט אכן הגיע בסוף הארוחה וגם לא כמו שביקשנו בלי רטבים. יצאנו מאוכזבים מאוד לא נגיע לשם יותר ובטח שלא נמליץ לחברים

עוד פרטים
הוספת תגובה
:) - תמונה
:) 10 ביקורות
ארסטו קיסריה
2.3
31/03/13

במהלך הפסח סעדנו בארסטו בנמל קיסריה מכוון שזו המסעדה הכשרה היחידה האוכל היה אחלה לארוחת בוקר אבל השירות על הפנים היה הכוסות היו מלולכות ועל אף שהזמנו מקום חיכינו כמה דקות בכניסה שיארגנו... לנו שולחן בקשתי שיחליפו את הכוס והביאו לי כוס עוד יותר מלוכלכת כשהגיע האוכל המלצרים הגישו את האוכל בחובבנויות ושרציתי לבקש משהו הינו צריכים לחפש אותם והחוצפה שהם כתבו על התפריט מינימום 40 שח לאדם אנשים יזמינו מה שהם רוצים בכמה שרוצים השירות פגע באוירה הנחמדה והנןף היפה והמסעדה הרגשנו כאילו המלצרים חדשים וחובבנים והמצלרית שנראתה הכי מנוסה התנהגה כאילו היא מתנשא מעלינו ועושה לנו טובה בקיצור ציפינו ליותר והתאכזבנו לשם לא נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hagar Cohen - תמונה
Hagar Cohen מבקר מתחיל
פשוט מצויין :)
5.0
09/11/12

אני בדרך כלל לא כותבת ביקורות - אבל הפעם היה פשוט מצויין! האוכל טעים, האוירה נעימה, המלצרים האדיבים.. בקיצור - מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yuval Bar - תמונה
Yuval Bar מבקר מתחיל
מסעדה באוירה ביתית
3.8
24/08/12

הודות למנהל ההזמנות לידור, ולבעלים עדי שבסיועם בחרתי מנה טעימה במחיר סביר לארוע משפחתי של 20 איש שכלל גם מנה שהותאמה לילדים.השירות הטוב בניהולו של דדוש הוסיף אף הוא נופך חיובי לארוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Galia - תמונה
Galia מבקר מתחיל
חוויה מתקנת
5.0
09/07/12

לפני כחודש וחצי ישבנו מספר חברות לעבודה יחד במסעדה, לצערנו קיבלנו שירות מתחת לכל ביקורת. העברתי מייל למנהל המסעדה מני לטיפולו ולאחר מספר ימים חזר אלי והציע פיצוי. הגענו בשבוע שעבר... וקיבלנו שירות מעולה- תשומת לב וגם פיצוי הולם בהחלט על הפעם הקודמות. האוכל היה נפלא, המלצר היה מקסים ושינו לנו את האווירה. רציתי לומר בשמי ובשם שאר הבנות תודה רבה על הכל! אתם מדהימים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
צחי זימן - תמונה
צחי זימן 2 ביקורות
בת מצווה
4.8
20/05/12

יום חמישי 17.5.12 עשינו בת מצווה היה מדהים מכמה סיבות: זה התחיל ממנהל הארועים העונה לשם לידור,חמד של בחור,אדיב ,סבלני והכי חשוב לכל אורך הדרך נתן תחושה שהכל בשליטה. זה המשיך עם: 1.... מקום יפה,אווירה מדהימה 2. אוכל מעולה,בר חלבי ,דגים,דברים מיוחדים 3. צוות המלצרים היה אדיב,סובלני,חייכן,שירות עד הדקה האחרונה,גם ב23:30 כשהילדים של הכיתה היו רעבים,הצוות הוציא להם מה שביקשו כל הזמן שאלו שהכול בסדר,מנהל הארוע באותו ערב,מני דאג לי באופן אישי שאשתה ואוכל. קיבלנו פידבקים מאורחים שהיה אוכל מעולה ,קינוחים מעולים,מקום עם אווירה לסיכום ,הימרנו על חלבי כי אנשים אוהבים בשרי בדרך כלל,ההימור הצליח בגדול תודה לכל צוות ארסטו על הערב המדהים והמוצלח שווה כל שקל ששילמנו

עוד פרטים
הוספת תגובה