נגישות
נגישות

ארסטו - Aresto ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

151 ביקורות וחוות דעת על ארסטו

Lital Edery - תמונה
Lital Edery מבקר מתחיל
תרנ"א 28/7 חדרה
4.5
01/04/12

בערב מוצאי שבת חגגנו אני וחברות יום הולדת,הגענו במפתיע ללא הזמנה,מנהל המשמרת קיבל אותנו המקום היה מלא וביקש שנמתין כמה דקות,תוך כמה דקות הוא הושיב אותנולאחר שהכניס שולחן מבחוץ,אני... מלצרית ובאה מהתחום ורוצה ממש להחמיא למקום ולמנהל על השירות האווירה הנעימה ובמיוחד למלצר ששירת אותנו, ממליצה לחגוג רק בארסטו!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
לי - תמונה
לי מבקר מתחיל
שלא תחשבו על זה...
1.0
01/04/12

הערב הלכנו בן הזוג שלי ואני למסעדת ארסטו במטרה לפנק את עצמנו לפני תחילת השבוע. מיד לאחר שקיבלנו את היין שהזמנו, המלצר שפך בטעות כוס יין על בן זוגי. מנהל המשמרת הציע לו מגבונים לחים ואמר... לו "קח, אחי". לא יודעת מי אמר לו שאפשר לדבר ככה ללקוחות, אבל לא נראה לי מתאים. אחר כך הגיעו המנות שלנו- כשחתכתי את הקיש שלי כדי לאכול אותו, גיליתי שקיבלתי את הקיש הלא נכון. המלצרית שלא כל כך האמינה (למרות שבפרוש ראו שם חתיכות בטטה, ואני הזמנתי קיש בצל) ביקשה שאחתוך חתיכה נוספת. כשהיא ראתה את הטעות שלה, היא לקחה את הקיש והזמינה לי אחר בלי להתנצל. אמרתי לה שאני מעדיפה כבר להזמין משהו אחר וכך יצא שבן הזוג שלי חיכה רבע שעה עד שהגיעה גם המנה שלי. בסוף הארוחה הזמנו 2 לאטה חזקים. הספלים הגיעו אלינו לאחר מספר דקות אבל הקפה של בן זוגי היה חלש, ברגע שהמלצר הניח את הספלים הערתי את תשומת לבו והוא הסכים שהקפה חלש. הוא לקח את הספל חזרה. חיכינו וחיכינו לקפה של בן זוגי ורק אחרי שהערנו גם למלצרית וגם למנהל המשמרת (שאפילו לא התנצל כשתיארתי לו את כל מה שעברנו) קיבלנו את הקפה. חצי שעה לאחר ההזמנה המקורית! ואז, כדי לצאת "בטעם טוב" כשקיבלנו את החשבון ביקשנו לשלם חצי חצי בשני כרטיסי אשראי שונים. הם החליטו לחייב רק את אחד הכרטיסים. כמובן שגם על זה אף אחד לא התנצל או התייחס. שירות גרוע, אוכל ירוד, מחירים יקרים- התרחקו משם וחפשו אופציה אחרת שפויה יותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיטל - תמונה
מיטל מבקר מתחיל
מסעדה מומלצת ביותר!!!
5.0
08/03/12

מסעדה מומלצת ביותר!!! אנחנו קיימנו בה היום בריתה והיה ערב בלתי נשכח! האוכל היה מעולה והאוירה חיובית - כלל העובדים היו נעימים ומחוייכים לאורך כל הערב, כשבלטה עבודת צוות שהביאה לשירות... מושלם - מהיר, מקצועי והכל ברוח טובה. בנוסף, אני מאחלת לכולם לזכות לשירות מאיתי - אחד הברמנים התותחים שפגשתי!!! המון תודה על ערב נפלא!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמית - תמונה
עמית מבקר מתחיל
אכזבה
3.0
04/11/11

הגענו קבוצה קטנה, לחגוג יום הולדת. המקום יפה ונעים, השירות היה מאד אדיב, אבל- האוכל... נפילה! המנות אמנם נדיבות ביותר, אבל זה לא מספיק טוב!, הזמנו מספר סלטים-והיה קושי מאד גדול להבחין... בהבדל ביניהם-אותו בליל חסות-עם תוספות קטנטנות שבקושי מורגשות, בתיבול דומה להחריד. הפסטות היו יבשות וחסרות טעם. כל כך חבל! המקום מקסים, הפוטנציאל אדיר- אולי זה הזמן לתפוס שיחה עם הטבח?

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
14/10/11

מיקום המסעדה והנוף מהממים.על רקע זה האכזבה היתה גדולה יותר. הזמנו ארוחת בוקר-4 אנשים, וקבלנו ארוחה סתמית ללא שום מיוחדות,השרות היה אטי,חובבני.האוכל הוגש באופן אקראי סלט ללא רוטב, הלחם... ללא חמאה, המים ללא קרח וכו'.כהתלוננו בפני האחראי ,שהסתבר שהוא גם הבעלים-מני, הקשיב, התנצל ואח"כ הודיע שחא יחייבו אוצנו. שזה בהחלט מחווה יפה כמענה לתלונה מוצדקת. ההפתעה הגדולה עוד לפנינו, כעבור רבע שעה כשהשירות המשיך להיות אקראי ומבולבל,הוא ניגש אלי ואמר לי שאני באתי שלילית ואיני מוכנה להתחשב שהסוכה מלאה ואני מקטרת וכו...בקיצור מומלץלדלג על המסעדה במבלי להרגיש מופסד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
07/09/11

הערב הגענו אני ובעלי לאריסטו כשאנחנו גוועים מרעב. המלצרים עברו ממקום למקום מבלי להתייחס וגם לא הסתכלו מסביב. לאחר מס' דקות נכנסתי למסעדה וביקשתי שמלצר יגש אלינו .מרגע זה השירות... היה בסדר, המנות שהזמנו הגיעו מהר משציפיתי אבל היו מאוד לא לטעמינו. אני הזמנתי פטוצ'יני עם רוטב שמנת וסלומון ובעלי הזמין רביולי גבינות ברוטב עגבניות צנוברים וזיתים שחורים. המנה שלי היתה טפלה ולא מעניינת .המנה של בעלי היתה ג"כ מאכזבת, הרוטב היה סמיך מידיי ,כמו רוטב לפיצה והאפיל לגמרי על הרביולי. הטעם שלו היה סתמי לחלוטין. בעבר ישבנו מס' פעמים באריסטו ומאוד נהנינו מהמקום ומהאוכל וגם המלצנו לאחרים על המקום אבל הפעם ממש התאכזבנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
30/08/11

אני ממליצה בחום על מסעדת ארסטו אנחנו חגגנו שם ערב צוות והחויה הייתה מדהימה כשהגענו המקום היה מעוצב בצורה מהממת ומרגיעה עם נגיעות של ריח הגלים שמתנפצים להם על המזח השרות נעים ומפנק... ביותר בלי להמתין מעבר למצופה והעיקר האוכל יאמי טעים ביותר כל דבר מוקפד כמובן שלא נשאר כלום בצלחות וגם את מה שנשאר לנו באצבעות ליקקנו... רצינו להודות לכם מקרב לב על הכל על ההתיחסות ובתשומת הלב לכל פרט הכי קטנטן שיהיה מומלץ מומלץ מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
naftul - תמונה
naftul 6 ביקורות
2.0
04/07/11

במילה אחת - אכזבה. עם מיקום פוטנציאלי כמו המקום הזה, הייתי מצפה ליותר. נתחיל מהטוב - עיצוב ומיקום... העיצוב כיפי, נעים ומזמין, המקום נהדר ואין הרבה נופים כיפים יותר לשבת איתם לאכול.... ועכשיו לרע:הזמנו סלט כפרי ולזניה ולצערנו נפלנו בצורה קשה. הסלט היה תפל, קמצני בגבינה ולא מתובל כמעט בכלל. הלזניה לא הייתה לזניה, וזה לא נאמר בציניות. דפי הלזניה היו ישנים, לא טעימים, עשויים יתר על המידה, המארג הכולל של המאכל היה לא קשור, לא אפוי וצף ברוטב לא מוסבר. לא היה בו ובין המאכל ששמו "לזניה" שום קשר. לצערי גם בשירות היה חוסר - המלצר הסימפטי שלנו שכח אותנו לאורך כל הארוחה וכל ניסיון "לצוד" מלצר אחר נתקל בקושי. nלבסוף הצלחנו לצוד מלצרית וביקשנו את החשבון - לאחר שקיבלנו אותו חיכינו רבע שעה על מנת שיגיע מישהו לקחת את כ. האשראי.לבסוף שהגיעה המלצרית, חזר המלצר (שוב - הסימפטי!!! :) ושאל "הכל בסדר? מעוניינים בעוד משהו?" כאשר אנחנו עומדים מאוכזים. אין ספק שהתקרית הייתה משעשעת, אבל בחייאת, לקפוץ כל רבע שעה על מנת לראות שהכל בסדר זו לא בקשה גדולה. ולדבר האחרון - השתייה: כאשר רשום בתפריט "מיץ טבעי" מה אתם מצפים לקבל? ובכן, במסעדה זו מצפים שנקבל מיץ תפוזים שעשוי מתרכיז פטל כזה או אחר...במילים אחרות - חבל! חבל! חבל! יש אחלה פוטנציאל, וחבל שהוא לא ממומש! הדברים הנ"ל לא נכתבו על מנת לפגוע - אלא על מנת לשפר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
15/06/11

בחרנו להתחתן במסעדת ארסטו ואנחנו מתקשים למצוא את המילים לתאר את הארוע המהמם שנוהל על ידי מנהל המקום מני ועל כן תסתפקו בעברית העילגת שלנו. האיש פשוט מקצוען באירוח, נתן לנו הרגשת מלכים... כבר מהערב בו הגעתו לטעימות ועד לסיומה של החתונה החל מהארגון, המלצרים החביבים מסבירי הפנים ונותני השירות הנהדר ועד לשביעות רצוננו ורצון האורחים המלאה מטיב האוכל. המקום מתאפיין באוירה רומנטית אל מול החומות שהיו מוארות בטוב טעם. אם אתם חושבים על מקום לארוע זה המקום בשבילכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
09/06/11

לפני שבוע בערך יצאנו למסעדת ארסטו עם קבוצה של 15 נערות. איך שהגענו ניגש אלינו גלעד עם חיוך נעים ומאותו רגע קיבלנו שרות לא יאומן ופינוק מטורף. השולחן היה מלא בכל טוב, אוכל מפנק, טעים... ומפתיע. גם המלצרים וגם גלעד נתנו לנו את השרות הטוב ביותר ופינקו את הקבוצה! כל דבר שביקשנו התקבל במהירות ובנעימות. האוכל היה בשפע והטעם נפלא. תודה רבה רבה למני ולגלעד! מיהונתן ושרה נחשון וכל קבוצת כרמל מגבעת עדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה