נגישות
נגישות

ארסטו - Aresto ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

151 ביקורות וחוות דעת על ארסטו

איל - תמונה
איל 2 ביקורות
מיקום מעולה, שירות לקוי
3.0
23/06/20

בהזמנה לארבעה אנשים, מהם שני ילדים, ביקשנו שמנת הילדים תגיע מהר (בסך הכל פיצה) יחד עם פוקצ׳ה. את המנות העיקריות אח״כ. חיכינו הרבה זמן, ובסוף הגיעו העיקריות לפני הכל. התנצלו שהייתה טעות... במטבח ומכינים את הפיצה מחדש. לקח המון זמן. הילדים רעבים ועצבנים. סיימנו את העיקריות, ורק אז הגיעה הפיצה. הבענו את מאתנו בנימוס, ואחראית משמרת רק אמרה שוב סליחה. שום התייחסות לילדים. שום פיצוי. שום זיכוי. בזמן שכל מסעדה משוועת ללקוחות, אחרי סגר קרונה, הייתי מצפה ליחס טוב יותר. חבל. יצאנו עם הרגשה לא טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
החוויה שלנו
4.3
26/11/18

מסעדה יפה במיקום מעולה. אוכל טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Emma - תמונה
Emma מבקר מתחיל
מזעזע
1.0
18/12/17

שרות.... ממש אין אוכל.... לא משהו הגענו בסביבות 20:15 לארוחת יום הולדת. עד שמישהו לקח את ההזמנה.... 15 דקות. הזמנו פיצה, פסטה, סלט יווני, סלט ישראלי, ומרק. הפיצה הגיעה אחרי 10 דקות...... ואז הפסטה..... ואז חיכינו וחיכינו וחיכינו. יותר מ-20 דקות.... סוף סוף הגיע הסלט יווני..... ואז שוב חיכינו.... עוד 5 דקות הגיע הסלט הישראלי. המלצר אז שאל אם רוצים לבטל את המרק..... סליחה???? חיכיתי 25 דקות לאוכל ועכשיו אתה שואל אם אני רוצה לבטל??? בקשנו מנהל. הגיע אלינו בחור צעיר לבוש בג'ינס קרועים וחולצה קרועה.... לא ממש ניראה כמו מנהל. התנצל ואמר שייתן לנו הנחה בסוף. הנחה בסוף.... 10%! שיצאנו שוב דיברנו הפעם עם המנהלת.... שוב התנצלה אבל לא היתה מוכנה בכלל לחשוב על הנחה יותר משמעותי. אמרה שבגלל שהמסעדה מלאה, אז זה אומר שמרוצים מהמסעדה. חייבת לציין שזו מסעדה כשרה.... אחד מהיחידים באזור. לא אחזור לשם וגם בחיים לא אמליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi - תמונה
Adi מבקר מתחיל
שירות גרוע!!!
1.0
13/10/17

שירות גרוע!!! היתה לנו שיערה במנה, לא זיכו אותנו במנה ולא נתנו פיצוי. לקח לאוכל הרבה זמן להגיע. ולמנהל המקום/ משמרת זה אפילו לא הזיז. התעלמו לחלוטין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liraz - תמונה
Liraz מבקר מתחיל
מאוד נהננו. מומלץ
4.0
27/10/16

פעם ראשונה הגעתי עם בעלי חגגנו יום נישואין. נהננו מהמקום התפריט היה עשיר ומגוון המחיר היה זול האוכל היה מצויין אוירה רומנטית ושקטה מנות גדולות וטעימות. שרות והתייחסות מעל המצופה הכרנו... היום את המסעדה וזאת רק התחלה

עוד פרטים
הוספת תגובה
ג'ינה - תמונה
ג'ינה מבקר מתחיל
החווייה הייתה מצויינת. היינו חוגגים כאן שוב
5.0
13/06/16

חגגנו בארסטו את חתונתינו. קיבלנו יחס ושירות מצויין לאורך כל הדרך. תקופת תכנון החתונה עם מיכאל שניהל לנו את האירוע התאפיינה בפתיחות וגמישות רצון טוב גישה חיובית פתרונות טובים לכל דבר.... האורחים שלנו שיבחו את השירות את האוכל את יופי המקום את הכל. הצוות נתן לנו יחס מלכים. האורחים ציינו במיוחד שהאוכל היה מאוד מאוד טעים והסלטים היו טריים וגם טעימים מאוד והשירות היה נפלא ונעים. נהנו מאוד ג'ינה וניצן

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor מבקר מתחיל
מסעדה מהנה, טעימה ויוקרתית.
5.0
03/04/16

חייבת לציין כי ישבנו לחגוג יומולדת לאבי במסעדה ונהנו מאוד! קינוחים טובים, מגוון עשיר של מנות, במיוחד אהבנו את קינוח האובמה, ואת כדורי הריזוטו. המלצרית שלנו הייתה אדיבה ונתנה שירות נעים... ומכל הלב. בנוסף המסעדה יושבת אל מול הים ואין כיף מזה. עפנו על הפוקצות והפיצות מהטאבון!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ronit - תמונה
Ronit מבקר מתחיל
אוכל יקר ולא טעים שירות מתחת לכל ביקורת
1.5
10/12/15

מרק הדלעת היה חריף גלילות חצילים בטעם פלסטיק השירות היה איטי מלצרים לא הגיעו לשולחן קיש פטריות שהוזמן לא הגיע לשולחן לאחר שכולם סיימו לאכול ושאלנו על הקיש הודיעו שאין קיש פטריות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שגית - תמונה
שגית 2 ביקורות
יומולדת מאוחרת עם חברה טובה
4.5
01/11/15

מוצ"ש שעבר חברה טובה הזמינה אותי לחגוג יומולדת , הזמנו שתי מנות , פטריות ממולאות וסלט חלומי מוקפץ , היה ממש טעים :) , האוירה היתה ממש נחמדה , השירות היה בסדר , למרות שהיו דברים שהיו... חסרים בתפריט , כגון שתיה שרציתי , חבל :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
oren - תמונה
oren 2 ביקורות
הזמנו מקום לחגוג יומולדת - ביטלו אותנו שעה לפני!
1.0
11/09/15

אני לעולם לא כותב ביקורות, זה מיותר מבחינתי. אבל מסעדת ארסטו הושיבה אותי לעשות את זה: שירות מזעזע! הזמנו מקום ליום שישי בשעה שתיים בצהריים, ובשעה אחרת התקשרו אלינו בעצבים לשאול אם "בטוח... שנגיע"... כשאמרנו שכן, אמרו שהם סוגרים את המטבח בשעה שתיים אז כדאי לנו להגיע קודם. ממש ממש נחמד מצידם. המלצרית התקשרה, ואחרי כמה דקות התקשרה האחמ"שית. לא בנחמדות, ובצעקות כאילו הלקוח אשם במשהו. לא ממליץ, פשוט כי לא מגיע למקום הזה שיגיעו אליו. שנה טובה (:

עוד פרטים
הוספת תגובה