נגישות
נגישות

ג'מה - GEMMA ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

89 ביקורות וחוות דעת על ג'מה

חיים - תמונה
חיים 5 ביקורות
מיוחדת במינה
4.8
17/07/17

חניה באיזור המסעדה. תאורה נעימה לעין. מוזיקת רקע בווליום הנכון. מנות גדולות ומספקות. קינוח טרמיסו טעים ברמות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara Brill - תמונה
Sara Brill 2 ביקורות
ממליצה !
4.5
21/01/17

מסעדה טובה מאד . נהנינו מכל מנה . מומלצת לכולם. שירות פנטסטי . מחיר סביר ואוירה נעימה . הפיצה הכי טובה שאכלנו וגם מנות הפסטה מושקעות וטעימות . אההה והפולנטה מממממ טעימה רצח !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orit - תמונה
Orit 16 ביקורות
שווה ביקור
3.8
04/11/16

עיצוב נעים, שקטה ונעימה. הפסטה הייתה מצוינת והפוקצה שהזמנו הייתה בין הטובות. הסלט היה קצת משעמם אבל לא נורא המחיר סביר והשירות מצוין

עוד פרטים
הוספת תגובה
oginka - תמונה
oginka 5 ביקורות
שווה ביקור
4.8
28/10/16

התארחנו בסביבה והגענו כמעט במיקרה.מסעדה פינתית מקסימה. אווירה טובה, שירות טוב, מחיר סביר ,אוכל טעים ומנות נדיבות.אהבנו במיוחד את הפסטה עם שוק הטלה שהיתה נהדרת. המלצרים והמארח היו... סובלנים לילדים: הגענו עם בתנו בת ה4 והבחנו בעוד משפחות עם ילדים. (שישי. סביב השעה שש). אם נתארח שוב בסביבה נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ולרי - תמונה
ולרי 9 ביקורות
מאוד מומלץ
5.0
21/10/16

ביקרנו במסעדה מספר פעמים עם אשתי. נהינינו בכל פעם מהאוכל ומהשירות. מגוון רחב של פיצות וסלטים, שירות אדיב ומהיר. המסעדה ממוקמת באזור שקט ונחמד, מה שתורם לאווירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Reuven - תמונה
Reuven 4 ביקורות
המסעדה האיטלקית הטובה בת"א.
5.0
12/02/16

הינו במסעדה מספר פעמים ובמגוון הרכבים, זוגי משפחתי וחברים, ותמיד היה מושלם. מנות מעולות מחומרים איכותים במחיר סביר. יש מסעדות בעיר שמתהדרות בשמות שפים ידוענים אבל לא בהכרח טובות כמו... ג'מה. אנחנו נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
DDT - תמונה
DDT מבקר מתחיל
אוכל מצויין, שירות מצויין והמיזוג בסדר
4.8
14/08/15

אכלנו שם בצהריים, 5 סועדים. השרות היה יעיל וידידותי, האוכל מעולה ובכמות נאה ומשביעה, מיים קרים חפשי ובלי שנבקש. אשתי כ"כ נהנתה עד שניסתה לשכנע אותי לתת חוו"ד גרועה כדי לשמור על המסעדה... בסוד. אני נהנתי מספיק כדי להסתכן ולהמרות את פיה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 4 ביקורות
אוכל טוב, שירות מצוין אבל מיזוג אויר גרוע
3.8
08/08/15

הגענו לארוחה משפחתית בשבת בצהרי אוגוסט. לאחר הכניסה למסעדה הסתבר לנו שהמזגן בקושי מקרר, לשאילתינו אם זו תקלה זמנית נעניננו שזה המצב הקבוע בימי הקיץ כשהמסעדה מלאה. אם זה אכן נכון אז חבל,... כיון שזה פגם בהנאה שלנו. קיצרנו את שהותינו ככל שיכולנו למרות שהאוכל והשרות היו טובים. אז מי שרוצה להגיע לשם - אז לא בקיץ בצהריים לפחות עד שיסדרו את נושא המיזוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון 42 ביקורות
איטלקית אמיתית
4.0
09/06/15

ישבנו כמה חברות לצהריים. בשעה 12:30 המסעדה היתה ריקה כמעט לחלוטין. הזמנו מנות עסקיות- למנה ראשונה סלט ירוק וסלט סלקים שהיה מצויין. למנה עיקרית אכלנו ניוקי ברוטב גבינה כחולה, מנה קטנה... מעט כבדה ולא רעה, ריזוטו פירות ים- עמוס בפירות ים, לחלקנו היה מאד טעים וחלקנו טענו לטעם של אבקת מרק עוף. טעמנו גם את מנת הפפרדלה עם הירקות הירוקים, מנה עשירה בירקות אך מעט תפלה. השירות היה אדיב אך המנות יצאו מעט באיחור, קיבלנו פיצוי מבלי שביקשנו. ללא ספק נחזור!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
פיה - תמונה
פיה מבקר מתחיל
ארוחה משפחתית בג'מה
4.8
10/04/15

פעם ראשונה שאנחנו אוכלים במסעדה הזאת. אבא, אמא ושני ילדים (11,14). מנות ראשונות (סלט סלקים וקרפצ'יו) מצוינות, אם כי הקרפצ'יו לא עשוי דיו. מנות עיקריות- פיצה איטלקיה למהדרין, פסטה שמנת... ופטריות סוף הדרך! קנלוני אוסובוקו מרשים וטעים במיוחד שמשאיר טעם לעוד ודג בורי עשוי היטב. כל המנות היו גדולות לכן חשבו פעמיים שלפני שמזמינים. מנות אחרונות- טירמסו מצוין, כנאפה מעט מאכזב.. סך הכל שירות מצוין, אווירה איטלקית אותנטית המלווה במוזיקה נהדרת, אוכל איכותי מחומרים משובחים ומחיר סביר ! גמישים מאוד במנות לטעמם של הילדים. בקיצור, נחזור שוב :)

עוד פרטים
הוספת תגובה