נגישות
נגישות

ג'מה - GEMMA ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

89 ביקורות וחוות דעת על ג'מה

itay - תמונה
itay מבקר מתחיל
מסעדה מומלצת
4.8
27/09/14

ביקרנו אתמול במסעדה, 10 סועדים לרגל יום ההולדת של אחותי. המנות פתיחה היו מעולות, האוכל הגיע מעוד מהיר. העיקריות היו גם טובות, מלבד הריזוטו שלא היה מספיק טוב אבל הם החליפו את המנה בלי... לשאול יותר מידי פרטים או לקרוא למנהל. הקינוחים גם היו טעימים. בנוסף האווירה במסעדה מאוד נחמדה, והיא מעוצבת בסגנון שנראה פשוט, אבל האוכל בכלל לא פשוט.וגם הם לא מיהרו לסלק אותנו, גם אחרי שסיימנו את הקינוחים. בטוח נבקר שם שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eli - תמונה
Eli מבקר מתחיל
מסעדה מעולה ומומלצת
4.8
15/09/14

האוכל ברמה מאוד גבוהה, האווירה יפואית ומודרנית, פפרדלה שוק טלה מנת חלומות, היינות מעולים מעולים. כבר פעמיים שם ולא מתכנן להפסיק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל מבקר מתחיל
מסעדה מקסימה, טעימה וכייפית !
5.0
16/08/14

מסעדה מקסימה. חלל יפה. אוכל לכאורה פשוט - פיצות ופסטות - אבל הכל מחומרים מצויינים וטעים באופן מיוחד. השירות היה ידידותי. מקום נהדר גם למשפחות וגם למבוגרים ללא. ניוקי דלורית ברוטב... ערמונים היה קליל (ללא שמנת) ונפלא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
adivadda - תמונה
adivadda מבקר מתחיל
פשוט חוויה אחת גדולה!!!!
4.8
11/07/14

בעלי ואני נוהגים לחגוג אירועים משמעותיים במסעדות גורמה. חברה המליצה לי ללכת למסעדה לאחר שנהנתה שם מאוד וקצת חששתי כי אנו מאוד בררנים בעניין. הגענו למסעדה והוקסמנו מהאווירה והעיצוב... המיוחד. בתור חובבת קרפצי'ו שאוכלת את המנה באופן קבוע במסעדות גורמה נחשבות אני יכולה להעיד כי זו המנה הטובה ביותר שאכלתי בעיר. למנות עיקריות הזמנו פיצה ביאנקה ופסטה רדיטורי סינטה ופשוט ליקקנו את האצבעות. לסיום קינחנו בטרמיסו שהמלצרית המליצה עליו כמנת דגל ואכן היא צדקה. הדבר המדהים הוא שקיבלנו אוכל ושירות של מסעדת גורמה אך שילמנו מחירים הוגנים ובעיקר בעלי יצא שבע :)

עוד פרטים
הוספת תגובה