נגישות
נגישות

ראצ'ה ביקורות וחוות דעת - עמוד 21

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

219 ביקורות וחוות דעת על ראצ'ה

שלמה - תמונה
שלמה מבקר מתחיל
שלמה אופנשטיין
4.8
28/04/12

תודה רבה לכם! היה מעולה! עבירה ואוכל מדהימים! היה כייף לחגוג אצלכם יום הולדת.תודה על הברכות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yuval Feder - תמונה
Yuval Feder 3 ביקורות
וואוו!!!
5.0
28/12/11

בחגיגה קולינרית שכזו לא הייתי מעולם! איזה כיף של ארוחה - האוכל מיוחד וטעים כאילו יצא מבית סבתא, אין פלצנות של מסעדת יוקרה, המנהלת של המקום חביבה ומנהלת את הטקסים הגרוזינים באווירה... משפחתית כאילו היתה הדודה של מאז ומתמיד. כמורה דרך, סימנתי את המסעדה הזו כחוויה לכל תייר שאביא לירושלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shahar Nissim - תמונה
Shahar Nissim מבקר מתחיל
מומלץ!
3.8
03/12/11

היה מעולה, במיוחד הצ'יבורקי:) מומלץ בחום...

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלמה כהן - תמונה
שלמה כהן 3 ביקורות
לא שווה את הכסף היקר שלך
1.5
16/11/11

היינו 10 סועדים , המנות היו קטנות , חלק מהמנות בתפריט שבגללן באנו לא היו (חצ'אפורי ) השירות היה מהיר אך ממש לא מקצועי האוכל היה בינוני בלבד אך המחירים היו בשמיים בקיצור לא להתקרב !!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Uri Bar Zeev
Uri Bar Zeev
05/05/2012
הייתי שם אתמול, ולא - אני לא מכיר אותם או חבר שלהם, אבל נראה לי שהביקורת שלך נמצאת במסעדה הלא נכונה, לא יכול להיות שהיינו באותה מסעדה! אוכל מעולה, מנות נדיבות ושירות ידידותי מאין כמוהו. חגגנו כל רגע.
dan - תמונה
dan מבקר מתחיל
מסעדת ראצ'ה ירושלים
4.3
11/11/11

שילוב מדהים של אירוח ביתי ולבבי..שירות אדיב ונעים..מקום ואווירה עם אנרגיות נפלאות..ואוכל טעים טעים ועוד פעם טעים....בהחלט אחת הטובות....

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרה לירן - תמונה
שרה לירן מבקר מתחיל
חוויה של מסעדה
5.0
06/11/11

פנינת חמד גרוזינית בירושלים שעושה שירות מצויין לכל מי שאינו נמנה על בני העדה הזו. העיצוב השירות והאווירה מוסיפים לחווית הטעמים כל מנה שהזמנו הייתה טעימה נדיבה וחדשה לחיך לילי בעלת... המקום מארחת בנדיבות ובסמפטיה שמזמן לא נתקלתי בה בתודעת השירות בארצנו לא לדלג על המאפים המיוחדים וסלטי החצילים עוד אשוב :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.6
17/10/11

התאהבנו. באנו עם ציפיות לחוויה שונה ומעניינת (התואר 'גרוזיני' מחייב, לא?), אבל קיבלנו הרבה יותר. ראשית, האוכל עצמו איכותי, טעים ובשפע. אבל מעבר לזה, האוירה הנינוחה, האירוח הלבבי והחם,... השירות המקצועי, גרמו לנו להישאר הרבה מעבר למה שתכננו, פשוט כי נהננו מכל רגע. ללא ספק מקום שנחזור אליו בעתיד הקרוב. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.6
12/10/11

חווינו אתמול חוויה אותנטית מדהימה וסימבולית, שכן אתמול נסגרה העסקה שגלעד שליט חוזר הביתה. אין כמו לחגוג במסעדת ראצ'ה את חזרתו של גלעד. האוכל מעניין, אותנטי, יחודי וטעים להפליא. המנות... מלאות ומשביעות קבלת הפנים- אין דברים כאלו!!! - מפנקים, חמים, שמחים ומרגשים. כולם הרימו לחיים להחזרתו של גלעד. שירי ארץ ישראל של פעם המרגשים כל פעם מחדש. ממליצה לא לפספס ולהגיע למקום- חוויה מדהימה. צוות משפחתי מקסים וחם! - תודה ללילי ולכל המשפחה המקסימה. ממירי ואיציק .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.6
08/10/11

מקום מקסים, משפחתי, חם ואוהב! האוכל עולה מעל כל הצפיות. שווה לבוא לראות, לטעום ולהתרשם :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
05/09/11

אירוח חם ולבבי ע"י בעלת המסעדה המקסימה ביחסה לאורחים, הכנסת אורחים למופת, כאילו הגענו לבית משפחה קרובה ואוהבת, אוכל ביתי על כל המשתמע מכך: טרי, טעים ושובה חיך...מומלץ בחום ובאהבה,... התאהבתי במקום ובבעלת הבית המדהימה!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה