נגישות
נגישות

ברביס - Barbis Diner&Bar ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

84 ביקורות וחוות דעת על ברביס

David - תמונה
David 2 ביקורות
המבורגר מצוין ושירות יוצא מן הכלל
5.0
29/12/12

מסעדה חביבה עליי ביותר, האווירה מצוינת השירות יוצא מן הכלל, רגישות לאורחים והמבורגרים מעולים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ronit - תמונה
ronit מבקר מתחיל
פשוט נהדר!!
4.5
21/11/12

הגענו אני בעלי והילדים לעסקיות בצהריים, שירות אדיב ומקצועי מצד המלצרית והמנהל עמרי שדאג להחליף מיד את אחת המנות של הילדים שרצה מנה כמו של אחותו :) אוכל נהדר מחירים סבירים בקיצור חוויה... נהדרת! ממליצה לכולם בעיקר על ההמבורגר ררררובן!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נדב - תמונה
נדב 14 ביקורות
התאכזבנו,למרות ההמלצות.
2.3
19/11/12

השתייה הגיעה באיחור כבד לאחר קבלת הראשונות ולאחר שהערנו מספר פעמים על כך. (המסעדה הייתה בתפוסת מינימאלית מאוד). הכנפיים הורגשו כמו כנפיים מוכנות מהקפאה ורק הרוטב שהיה בסדר סה"כ חיפה על... כך. ההמבורגרים היו סבירים מאוד,גם "המיוחדים" לא התעלו לרמה גבוהה במיוחד.לא סיימנו את המנות. העסקית מאכזבת בתוכן המוצע בה מעבר למנה העיקרית.המנות העיקריות לא קטנות. המחירים סבירים,לא זול. לצערנו השירות היה מאכזב מאוד,לא מקצועי ועממי מאוד,בטח לא כנדרש ממסעדה אשר ממתגת עצמה כאיכותית ואשר דורשת מחירים לא נמוכים. לזכותם יאמר שהחליפו ללא בעיה מנת מרק שהייתה מאוד חמוצה ולא טעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
18/12/2012
ברצוני להודות לך על ביקורתך. ערך השרות חרות על דיגלנו וכל ביקורת העוזרת לנו לשפר אותו מתקבלת בברכה! הנושאים אותם העלת נבדקו וטופלו. אשמח להזמינך לחוויה מתקנת.
עמוס - תמונה
עמוס 3 ביקורות
נעים וטעים
3.8
17/10/12

סעדנו ארוחת ערב משפחתית. המנות היו טעימות וגדולות. מחירים סבירים.לצמחונים שבינינו ולאלה שרוצים לנסות משהו אחר כדאי להזמין את ההמבורגר הצמחוני. השירות היה ידידותי ויעיל. נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפנה - תמונה
דפנה 4 ביקורות
עונה על כל הציפיות
4.5
08/10/12

מקום מקסים, הרבה יותר נעים ממסעדות על הטיילת שכלן מרגישות כמו מלכודת לתיירים. המלצרית- לירון היתה מצוינת, נתנה שירות מקצועי, ידעה להמליץ ולהיות קשובה אך לא נדבקת מידי. המנות נדיבות... במידה מפתיעה- הילדים גם המתבגרים לא הצליחו להתגבר על המנה שלהם. האוכל טעים יותר מהמצופה ממסעדה שמגדירה את עצמה כדיינר. גם המחיר, יחסית לחלופות שמצאנו באילת, בהחלט סביר ואם מביאים בחשבון את גודל המנות ובפעם הבאה היינו מזמינים פחות מנות, אז התמורה בהחלט משתלמת. בשורה התחתונה- מומלץ בחום רב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
לימור - תמונה
לימור 2 ביקורות
מסעדה כיפית
4.5
06/10/12

משפחה של 5 (2 ילדים ופעוטה), הזמנו 3 המבורגרים - טלה, קאריבי ואנטיפסטי ועוד צ'יפס. מקבלים את זה עם קופסה של המון רטבים, אבל האמת לא צריך שום רוטב - הכל מאוד טעים גם כך. היחס טוב,... במיוחד לילדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חני - תמונה
חני 10 ביקורות
הפתעה לטובה
3.8
30/09/12

היינו 14 אנשים כולל ילדים כולנו נהנינו מהמנות הטעימות והנדיבות. המבורגר הרובן מעולה, מנות הידים מוצלחות ביותר וכך גם הלזניה הצמחונית. אלמלא המלצרית החמוצה ניתן היה להכתיר את החויה... כמושלמת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עומר - תמונה
עומר 3 ביקורות
ברביס- שווה לבוא!!
4.5
19/08/12

מיקום המסעדה הוא במקום נחמד ושקט. האוירה במקום טובה, עיצוב נחמד. המנות לא כל כך זולות אך יש עבורן תמורה מלאה!! ההמבורגר שם הוא אחד הטובים ביותר (אם לא הטוב ביותר) שאכלתי (ואכלתי... הרבה..). האוכל מוגש עם מבחר רטבים ביד חופשית. השירות מאוד מאוד מקצועי ואדיב, המלצרים שם נתנו הרגשה טובה ונוחה. מומלץ מאוד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Talia - תמונה
Talia 2 ביקורות
אוכל טוב ושירות מצויין
4.5
07/08/12

מסעדה מצויינת עם אוכל טעים והכי חשוב שירות טוב. נכנסנו לאכול צהריים ולא התאכזבנו.להבדיל מכמה מסעדות באילת,אשר לא אנקוב בשמן, השירות אדיב ונעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaniv Cohen - תמונה
Yaniv Cohen מבקר מתחיל
ארוחה משפחתית עם ילדים - מומלץ!
4.5
04/08/12

התארחנו ב- 4/8/2012 במסעדה בשעות הערב המוקדמות. היחס, השירות והאוכל היו מצויינים. לילדים, ארוחות ילדים במחיר סביר ופינוק, גלידה לקינוח (חלבי או פרווה!). למבוגרים מבחר גדול, התענגנו על... המבורגרים עם תוספות וטבעות בצל, היה מושלם. השירות היה אדיב ומהיר. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה