נגישות
נגישות

ברביס - Barbis Diner&Bar ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

84 ביקורות וחוות דעת על ברביס

Kobi - תמונה
Kobi 2 ביקורות
בעקביות פרסומים בפייסבוק
5.0
25/07/13

הגענו לערב רוק ישראלי בברביס והמבצע של המיני בורגר והבירה פשוט אדיר נהנינו שתינו רקדנו והכי חשוב אכלנו והשירות היה קצת יותר ממושלם תודה רבה פשוט תודה בשמי ובשם כל צוות רנואר פארק הקרח... היה ליגה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Israel - תמונה
Israel מבקר מתחיל
הברביס!...
4.5
07/07/13

ובכן אחלה מקום לפני בילוי בתור בילוי ואחרי בילוי עלויות סבירות ומחירי האלכהול בריצפה אווירה כיפית וכמובן המבורגים פיצוץ ממליץ בחום למי שאוהב איכות ולא מתפשר..

עוד פרטים
הוספת תגובה
יהודה - תמונה
יהודה מבקר מתחיל
ברביס מסעדת המבורגרים
4.5
05/07/13

כמו בכל שנה בחודש יולי אנחנו מגיעים לנופש ולא מפספסים ארוחה במסעדת ברביס .שרות מעולה יחס חם והאוכל פשוט טעים .טבעות הבצל המבורגר עסיסי ועשוי היטב . מומלץ לחובבי הבשר .

עוד פרטים
הוספת תגובה
תאיר - תמונה
תאיר מבקר מתחיל
אחלה מסעדה!
4.8
03/07/13

בתור לקוחה קבועה במסעדה גם אתמול החוויה הייתה מעולה. האוכל היה טעים מאוד, הזמנתי פרחי כרובית מטוגנים למנה ראשונה, מנה מעולה! והמבורגר עם צ'יפס למנה עיקרית. השירות היה אדיב ומהיר... והמחירים לא יקרים. בקיצור, כיף כמו תמיד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יהודה - תמונה
יהודה 5 ביקורות
חוויה לא חגיגית בערב חג
2.5
16/05/13

בתאריך 13/5/13 הזמנו מקום ל8 אנשים ליום 14/5/13 שעה 20:00 בפנים,לא ידעו איך להגיע וטלפנו פעמיים למסעדה לכוון אותנו למקום,אז איחרנו ב10 דקות.שהגענו למקום אמרו שיש מקום רק בחוץ עמדנו על... זה שהזמנו מקום בפנים,פתאום מצאו את ההזמנה שלנו, (לשבת בחוץ זה אומר לאכול במסלול נחיתות והמראות של שדה התעופה באילת), נאמר לנו להמתין 10 דקות,טוב סוף סוף נכנסנו,באה מלצרית נחמדה והודיע לנו שבגלל הלחץ נצטרך להמתין 40 דקות למנה,אחרי התייעצות בניינו,החלטנו להישאר ולהמתין להזמנה,היו בידינו קופונים הנחה לקינוח ואז הוסבר לנו,שהקופון טוב אם מזמינים מנה ראשונה ולא כמו שכתוב בקופון,הנחה לארוחה,המנות הם מוגבלות רצינו להזמין שרימס,נאמר שיש רק עם רוטב חריף או עם שום,אין אפשרות ללא רטבים לבסוף לקחנו במקום המנה הזאת סלט(באילת סלט זה כסה ערבית) הזמנו גם המבורגרים, ההמבורגר מגיע ללא שום תוספת,אם רוצים תוספות צריך להזמין עם עוד בעלויות,הגענו לקינוח ביקשתי ופל בלגי,המלצרית הלכה לבדוק את יש בלילה חזרה והודיע שיש בלילה,אבל צריך להמתין 15 דקות וויתרנו על הקינוח. דרך אגב המלצרית הייתה נחמדה והשתדלה לעזור. למען ההגינות והיושר האוכל היה טעים המחירים סבירים אבל זה ללא תוספות. בכבוד רב ולא להתראות יהודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
בנו - תמונה
בנו מבקר מתחיל
אחלה מקום ואפילו מתאים לצמחוניים
4.8
28/04/13

אכלנו שם שמונה אנשים עם ילדים, האוכל היה מצויין, המנות מפנקות, מיקום נוח בלא כל הבלאגן של העיר. השרות מהיר ואדיב.הצמחוניים שבינינו התענגו על האמבורגר הצמחוני. בקיצור שווה לבקר, לאכול,... לנוח ולברוח קצת מהחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shani - תמונה
shani 2 ביקורות
ככה ככה
2.8
01/04/13

הלכתי עם בעלי, המסעדה מקסימה, מסודרת ממש נחמד, והמחירים סבירים פלוס. למנה ראשונה הזמנו טבעות בצל שהיו מצויינות! למנה שניה אני הזמנתי המבורגר ברביקיו שהיה נהדר ותוספת של פלטת ירקות שלא... היו טריים.. בעלי הזמין את הסטייק אנטריקוט מדיום שהגיע רייר אבל עדין מאוד טעים,בתוספת סלט שהגיע בצורת שעועית ירוקה מבושלת ?! את המנה הראשונה קיבלנו ודי מיד אחר כך קיבלנו גם את המנות העיקריות.. לא הספקנו ליהנות / לנוח.. אחרי שקיבלנו את כל האוכל - נעזבנו, המלצר שלנו נעלם כלא היה, שום שאלה אם הכל בסדר אם נרצה עוד משהו.. 3/4 שעה אחרי שכבר סיימנו לאכול, מפיות על הצלחת והכל..עדיין חיכינו לאיזשהו יחס (ודווקא היו רעיונות לקינוח, אבל ויתרנו כי לא רצינו להתייבש עוד) הזמנו חשבון, אגב ממלצרית אחרת כי שלנו עדין היה בחזקת נעלם. דרך אגב המסעדה לא הייתה מלאה יתר על המידה והיה נראה כי היו מספיק מלצרים לאייש את המקום, בגדול פשוט היה נראה כי למלצרים לא ממש אכפת..

עוד פרטים
הוספת תגובה
עומרי - תמונה
עומרי 5 ביקורות
לא מאכזב
4.5
13/02/13

אני וחברה שלי החלטנו ללכת לאכול שם בגלל הביקורות הטובות למרות שלא שמענו על המקום. השירות היה מעולה, אני הזמנתי את ההמבורגר רובן וחברה שלי המבורגר רגיל ושנינו פשוט נהנינו מכל ביס בקיצור... מקום מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
יגיל - תמונה
יגיל 14 ביקורות
לא מתאים למשפחות עם ילדים קטנים
3.0
09/02/13

חבל שמסעדה נעימה ועם אוכל טוב נופלת על ניהול מטבח לא מקצועני ושירות לא יעיל. הגענו שתי משפחות עם שישה ילדים בעקבות ביקור קודם ומוצלח. השעה הייתה שש וחצי והקטנים שבחבורה החלו להיות... רעבים. למרות בקשה מפורשת לזרז את מנות הילדים, הן התעכבו והוגשו לאחר יותר מחצי שעה. בזמן שחלף הילדים התבוננו בעיניים כלות שוב ושוב איך מנות הגיעו לשולחנות של מבוגרים שהגיעו לאחר שאנו כבר הזמנו (??). עם כל מנה שחלפה הייאוש גבר והבכי יחד עימו. לבסוף לאחר אולטימטום מנות הילדים הגיעו. הן היו טעימות וגדולות. האנטריקוט (3 מנות) היה מעולה אך במידת צלייה לא נכונה ולא מספיק חם, כנראה עקב הגשתו באיחור. מסבב השיפור הצלייה הוא חזר ללא התוספות. הלזניה הצמחונית הייתה לא טובה והוחזרה לאחר סבב חימום. גם למנה שהוזמנה כתחליף חיכינו יותר מדי וכך גם לגלידה (???). לא מובן איך במסעדה ותיקה בעיר תיירות לא מבינים עדיין שהדרך לחוויה חיובית להורים עוברת אצל הילדים. במבחן הילדים המסעדה נכשלה ובגדול, וחבל. הפחיתו לנו 20% מהחשבון. הייתי מעדיף לשלם אותם ולהנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צביקה - תמונה
צביקה 11 ביקורות
המלצה חמה
4.3
27/01/13

שלום רב חיפשנו מקום לארוחת ערב-שבת באילת, ותוך כדי הליכה ברחוב תרשיש, ראינו את השלט של המסעדה - ונכנסנו להתרשם... כבר בשלב הזה המלצרית שבכניסה היתה אדיבה מאד, גם כשאמרנו שנבדוק מה עוד... ברחוב, ואולי נחזור. חזרנו וישבנו ליד הבר. המלצר/ ברמן יוסי היה נחמד מאד לאורך כל הערב, ואף סייע לנו בבחירת המנות. השרותים נקיים ומעוצבים אסתטית, ואני בהחלט מאמין בקלישאה, שאם רוצים לבדוק מקום - מבט בשרותים יתן תחזית מדויקת של מה שצפוי... האוכל היה טעים, השרות אדיב ומקצועי והאוירה נעימה מאד. למעשה, זוהי מסעדת המבורגרים, ואף על פי כן אני, כצמחוני ותיק, נהניתי, וגם זוגתי (הטורפת..).

עוד פרטים
הוספת תגובה