נגישות
נגישות

ברביס - Barbis Diner&Bar ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

84 ביקורות וחוות דעת על ברביס

Adi - תמונה
Adi 55 ביקורות
נחמד מאד
4.0
30/05/14

אני מאד אוהבת המבורגר ובברביס היה טעים, ענו על הציפיות, אבל כבר טעמתי טובים יותר. בן זוגי אכל המבורגר צמחוני וחשב אותו הדבר. כמות סוגי הרטבים שמגיעים עם המנה ענקית והתוספות טעימות -... שעועית ירוקה, סלטים, צ'יפס. אכלנו עיסקית והמחיר היה מצויין. מומלץ כארוחת צהריים משביעה ולא יומרנית מדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
felixl - תמונה
felixl 2 ביקורות
אוכל מעולה, קינוח מעולה, אחלה שרות
4.5
16/05/14

מבקר קבוע במקום אוכל מעולה. גם סטיייק גם ההמבורגרים. אחלה קרפציו ואחלה קינוחים. עוגת גבינה עם בננות מטורפת. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
זוהר - תמונה
זוהר 10 ביקורות
אוכל מצויין - חבל שמתקמצנים בשתייה
3.5
07/05/14

האוכל היה מצויין ארוחת הילדים לא מגיעה עם שתייה מה שהעיב קצת על מצב רוחם העיסקית כן כוללת שתייה אבל ללא בקבוק אישי - פשוט חבל שבגלל שתייה התקלקלה במקצת החוויה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלה - תמונה
אלה מבקר מתחיל
אהבתי
4.3
28/04/14

שירות טוב ונעים , בהגעתינו ילדים קיבלו דפים לציורים וטושים - זה ריתק אותם והצלחנו להזמין ולאכול בשקט יחסית , מנות גדולות וטעימות ואין מחירים מורכבים משלוש ספרות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avidan - תמונה
Avidan 2 ביקורות
תודה
4.8
27/03/14

הייתי בתאריך 22.03 במסעדת דיינר בארביס באילת חגגתי את יום הולדתי ה....קיבלו אותי בסבר פנים יפות ..וששמעו שיש לי יום הולדת ..התחילו הפינוקים להגיע לשולחן ויחס של בן המלצר ושאר צוות... המלצרים היה מדהים ..נראה לי שבוחרים אותם לפי היופי והשרות ..פשוט כייףההמבורגרים ברמה שבאמת אין הרבה כמוה בארץ..הרטבים (9 סוגים) הזמנו גם כרוב בסלסלה ופטריות ממולאות בגבינה ...מה אגיד..טעים שבא למות..ובקינוח הגיעו כל הצוות עם כובעים וזיקוקים ושרו לי (נראו כמו במחזמר הניו יורקי "שורת המקהלה " ממליץ באהבה ובטוח אחזור לשם...תודה מחוחדת להדר שעזרה לי בבחירת המסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוקסנה - תמונה
אוקסנה 5 ביקורות
על מוניטין חייבים לשמור, אין לו קביעות.
2.8
23/03/14

חיכיתי לביקור במסעדה האהובה אלי באילת. בלב כבד אני חייבת לציין שרמת השרות פשוט התדרדרה! איפה שהוא בדפים ישנה חוות דעת שלי מלפני שנתיים כשגילינו את ברביס, והיה באמת גן עדן לשבת שם: אוכל... מעולה, שרות מאוש חם ומפנק ומחירים סבירים. אז האוכל ומחירים נשארו פחות או יותר במקומם, אבל השרות! אנחנו כבר רגילים שמלצר בא עם מלצר מתלמד ותוך השירות מלמד אותו איך ומה. הפעם מלצר פשוט שכח על קיימנו והשאיר אותנו עם תיכוניסט מתלמד (יום ראשון או שני שלו בטח) שלא ידע בכלל את העבודה או את הנימוסין. המנות הגיעו עם בילבולים ותסבוכות, הבקשות שלנו נשכחו, ונאלצנו לחזור אליהם כמה פעמים. מלצר שפך על השולחן בירה אך לא עלה בדעתו לנגב. בנוסף לכך איזה עובד החליט שזה בדיוק זמן מתאים להתחיל לפרק ציוד ישן ממש מול השולחן שלנו, כאילו בדיוק עכשיו התחיל להפריע לו ערמת זבל ליד הכניסה וחייבים לפנותה מייד. כל זה לא תרם לאווירה שציפינו לה. חבל, מאוד חבל. באילת בטוח ישנן מסעדות אחרות שנצטרך למצוא לביקור הבא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מנחם - תמונה
מנחם 6 ביקורות
מקום טעים נעים ולא יקר במיוחד
4.0
23/03/14

המקום נחמד מאוד . האוכל טעים - אכלנו כרובית מצופה המבורגר ופרגיות וצ'יפס ההמבורגר היה טעים ועשוי טוב שילמנו פחות מ 400 ש"ח (כולל טיפ) ל 5 אנשים(4מנות עיקריות) שזה 80 ש"ח לאדם מחיר... בהחלט סביר פעם ראשונה שם ובהחלט נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
ילנה - תמונה
ילנה 75 ביקורות
מסעדת מטבח אמריקאי מומלצת בחום!
4.8
04/02/14

המסעדה מגישה בעיקר מנות של מטבח אמריקאי - סטייקים, המבורגר, צ'יפס... אחת המסעדות האהובות עלינו באילת - תמיד מבקרים שם בחופשה. האוכל תמיד טעים. האוירה במסעדה נחמדה. בקיצור מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jessica - תמונה
Jessica מבקר מתחיל
מסעדה ברמה אחרת!
5.0
30/09/13

בחג סוכות ירדנו לחופשה באילת. לאחר המלצות מחברים בחרנו לסעוד במסעדת ברביס. היה כיף גדול! מהרגע שנכנסנו והצוות קיבל אותנו בברכה עם חיוכים ועד שהלכנו. האוכל טעים, המחירים סבירים ופשוט... תענוג של מסעדה. קוקטיילים מצוינים במחירים מצחיקים ומנות טעימות ומגוונות. השירות היה אדיר, המלצרית מקסימה ואנחנו בטוח נמליץ ונשוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 14 ביקורות
מסעדה מעולה
4.8
12/09/13

אנחנו הולכים קבוע לברביס אחרי הצלילות. יש להם עסקית צוללנים שווה עם ראשונה+המבורגר+תוספת+קינוח+בירה ב 89 שח. ההמבורגרים המיוחדים טעימים מאוד בעיקר עם הבייקון או גבינת עיזים.

עוד פרטים
הוספת תגובה