נגישות
טלפון המסעדה053-9383671 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

מסעדת ברביס באילת ממוקמת ממש מול מלון דן פנורמה. ברביס מגישה מבחר המבורגרים מ-100% בשר בקר משובח. נסו למשל את המבורגר רובן, המכיל בתוכו גם גבינת צ'דר לוהטת. התפריט כולל גם: המבורגר טבעוני, מאכלי ים, שלל מנות בשריות ועוד. לשדרוג החוויה, הזמינו מנת... "לייט-נייט", ארוחה עסקית או משלוח עד הבית. עוד

מאפיינים נוספים

מקום מגניב ואוכל טעים
5.0
06/12/19

מוזיקה טובה ותפריט אוכל ממש טוב! המחירים לא יקרים ודעי סבירים. אכלנו פילי צ׳יז סטייק והיה ממש טוב. מנה גדולה לאמיצים.

lilachn2 - תמונה
lilachn2 2 ביקורות
הגענו בשל המלצה והתאכזבנו מאוד
27/09/19

ראשית הזמנו מקום ליום שישי ב19:15 והגענו ב19:10. המאחדת טרחה לבקש שנמתין בחוץ כי במטבח יש עומס (לא הבנתי מה החמש דקות האלה ישנו, אבל בסדר). התרעמתי על הבקשה, ושאלתי אם לא יותר הגיוני... שנמתין בפנים במזגן מאשר בחוץ בחום (אילת בכל זאת). לאחר 5 דקות הושיבו אותנו בשולחן של 4 שממול היה מזגן. ביקשתי לעבור לשולחן של 2 מתחת למזגן, שוב נתקלתי בחוסר שירותיות בתשובה שזה לא אפשרי כי זה יעשה להם בלגן בהזמנות (שוב, לא הבנתי את הקשר) ביקשתי לדבר עם המנהל שמשום מה הצדיק אותה אבל התרצה ונתן לנו לעבור (יש לציין שהמסעדה לא הייתה מפוצצת, אלא חצי מלאה). לבסוף הושיבו אותנו וערכו שולחן, אך בלי סכום, הזמנו אוכל שהגיע דיי מהר יש לציין, אך באסה כי אי אפשר לאכול בלי סכום וצלחות חלוקה של מנות ראשונות. ביקשתי משלושה מלצרים שונים עד שקיבלתי סכום. האוכל המשיך להגיע אך לצערי בכל המנות שכחו לשים מלח. בעלי הזמין המבורגר במחיר של 70 שח, הייתי מצפה לקבל ציפס על יד במחיר הזה, אבל מסתבר שזה דורש הזמנה מיוחדת. הוא הזמין מאחד המלצרים שעבר אך זה לא הגיע ולאחר שסיים את האוכל נאלץ לבטל את ההזמנה.יש לציין שהמלצרית הספציפית שלנו כן הייתה מאוד שירותיות ויעילה ביחס לשאר המלצרים ודאגה להחליף מנה מאוד מהר כשביקשתי. אך באופן כללי ממש לא הייתי חוזרת לפה שוב. אוכל בינוני ושירות בינוני מינוס (רק בזכות אותה מלצרית אפשר להגיד בינוני ולא נמוך). כמובן שאין שום סיכוי שנחזור או נמליץ למישהו

Moshe - תמונה
Moshe מבקר מתחיל
מאכזב מאוד
10/05/19

עשיתי הזמנה של שני המבוגרים וציפס , הזמנה הגיע אחרי שעה וחצי , טוב זה היה ביום שישי בערב אז אני מסין שיש לחץ . הבעיה הגדולה שלי - שהמבוגרים הגיעו שרופים הגיעו עם רטבים שונים . סתם 177... שקל נזרק לפח

Idan - תמונה
Idan 138 ביקורות
אדיבים וטובים
5.0
07/05/18

מקום מאוד נחמד שהגעתי אליו בעקבות המלצה. האוכל היה מצוין, השירות היה אדיב למרות ששיגענו את המלצר (התיישבנו בחוץ ובגלל שנאכלנו על ידי יתושים הוא עזר לנו 3 עגלות תינוק לעבור לפנים... המסעדה). קרפצ'יו מצוין.

אביחי - תמונה
אביחי מבקר מתחיל
השירות היה נורא
26/04/18

לאחר שביקשנו מים כמה וכמה פעמים ולא הביאו לנו , ביקשנו ממלצר נוסף והוא פשוט התחיל לצעוק עלינו על שאנחנו מבקשים כמה פעמים ! היינו בהלם ! זה מעולם לא קרה לנו בשום מקום אחר !

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

מומלץ לארוחה עם ילדים
הצג עוד חוויות

כתבות וסרטונים

פסטות במסעדת גרציא (צילום: אפיק גבאי)