נגישות
נגישות

נונו הוד השרון - NONO ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

84 ביקורות וחוות דעת על נונו הוד השרון

עמיר - תמונה
עמיר 22 ביקורות
פיצה מעולה
2.8
14/12/15

הפיצה בנונו מעולה. במיוחד פיצת הארבע גבינות שאין לה מתחרים בכל הארץ. הישיבה במסעדה קצת מעצבנת כי מפוצץ במשפחות, קשה למצוא חניה באיזור והשירות קצת איטי. אבל שווה להזמין ולאסוף מהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
itzik - תמונה
itzik 42 ביקורות
אטלקיה בטוחה בעצמה.
4.3
12/12/15

משהו יודע בדיוק מה הוא עושה במסעדה הזו. שרות מהיר חד ומקצועי. מנות גדולה.הפיצה אלוהית קרוב לשלמות. המקום היחיד שדורש שיפור קל הוא באגף הקוקטיילים. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלי - תמונה
שלי 5 ביקורות
שווה סטיה מהדיאטה
4.5
09/11/15

הזמנו פפרדלה ראגו, פיצה תרד אווז ביצה, גלידת אגוזי לוז ויין הבית. היה טעים בצורה מושלמת!! אם לא הייתי כבולה לשיקולי דיאטה, הייתי באה בשמחה רבה וד פעמים רבות מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
טוב וטעים
4.0
31/10/15

הגענו לארוחת צהריים בשבת וגילינו מסעדה עם אוכל טוב אוירה טובה ושירות קשוב.השרימפס הפריכים ,האוסובוקו וקנלוני ראגו עגל ראויים לציון. הכנאפה ממש טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 59 ביקורות
ארוע בנונו
4.5
30/09/15

ישבנו אתמול בנונו לחגוג יום הולדת. היינו 8 אנשים. הזמנו פיצות מסוג ספייסי פפרוני, פיצה ורדה, עגבניות מדורה,טבעונית ופיצה ביאנקה. הפיצות היו מעולות, הבצק פריך ונימוח והתוספות היו מאוד... טעימות. הטורטליני דלעת שהוזמן היה מצוין, מתקתק עם מליחות עדינה של הרוטב וממכר. לסיום אכלנו קינוח של כדורי גלידה אישיים. גלידת הוניל ואגוזי הלוז היו טובות. על הטירמיסו הייתי מוותר. השרות היה חמים ונעים. בהחלט אחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yaniv - תמונה
yaniv 4 ביקורות
מקום נחמד
3.8
02/09/15

הינו בצהריים, המסעדה הייתה מלאה אש ישבנו על הבר, מלבד בעיית זבובים האוירה נעימה ושירות מהיר ונחמד, האוכל טעים מאוד הפיצה מעולה, אך לטעמנו התוספת בולונז על הפיצה הייתה קטנה כמו גם מנת... הסלמון בפסטה ברוטב פסטו. קינוח הקסטה היה ביזבוז, 2 כדורי גלידה עם סוג של וופל קראנצ' באמצע(היינו נהנים יותר עם 2 כדורי גלידה בלי הקסטה). סה"כ נהננו, מסעדה שמתאימה לכל המשפחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי כהן - תמונה
שי כהן 2 ביקורות
ארוחת צהריים
4.8
29/08/15

התארחנו במסעדה עם הרבה ספקות לגבי המקום אבל מהר מאוד הבנו שלא "נפלנו". הזמנו למנה ראשונה פוקא'צה מדהימה אשר נאפתה בתנור אבן מקורי. לעיקריות הזמנו פיצות ופסטה והופתענו לטובה בגודל של... הפיצות (ענקיות), הפסטה הייתה עם סלמון וסוף סוף באמת היינו יכולים לראות ולאכול דג בתוך הפסטה ולא כמה פירורים כמו במקומות אחרים. לקינוח הזמנו את הגלידות בתוצרת עצמית, גלידה מ ע ו ל ה !!!!!!! וגם קיבלנו קינוח פינוק על חשבון הבית "קסטה הפוכה". בטוח שנחזור שוב ושוב ושוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dani Lev - תמונה
Dani Lev 11 ביקורות
יום נשואין מאכזב
1.0
26/08/15

מחירים לא פרופורציונאליים בעדינות לומר. שרות מתחת לכל ביקורת. לא יודע כמה זמן ממתינים למנה מאחר וברגע שגם נתבקשתי לכבות את הסיגריה בעודי יושב בחוץ באזור שנועד למעשנים , ביקשתי חשבון .... פעם ראשונה במסעדה בקונספט הנוכחי, מגיע לאזור קבוע מזה עשרים שנה . רציתי מקום שקט ואיכותי לחגוג את יום הנשואין והתאכזבתי קשות . לא רואה את עצמי חוזר שוב לנונו .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meira Melamed - תמונה
Meira Melamed 5 ביקורות
טעימה מאד ושירותית להפליא
5.0
26/08/15

היינו כבר פעמיים וגם שלחתי חבורה שחגגה יום הולדת. לא יקר שירות טופ טן, אוכל טעים טעים. חובה להזמין מקום מראש. כיף על הבר וגם בפנים במיזוג. איזור גדול בחוץ עם מאווררים למי שמסוגל בחום... הזה... פיצות הכי טובות (לדברי בן זוגי שזה המאכל הכי בעולם בשבילו). הכל היה לי מעולה. שרק לא ישתנו! שאפו לניהול הקשוב. ממש רואים (מי שמסתכל ודקדקן כמוני) את תשומת הלב המירבית ללקוחות שלא כמו במקומות אחרים שבשביל להסב תשומת לב של מלצר צריך "לעמוד על הכסא" אחרת לא רואים אותך ממטר (וגם לא משלושה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lihi - תמונה
Lihi מבקר מתחיל
חוויה מצוינת!
4.5
01/08/15

היום (שבת) הגענו למסעדת נונו לארוחת צהריים משפחתית, מבוגרים וילדים. בכניסה למסעדה קיבלו את פנינו מארחות חייכניות ונעימות והובילו אותנו לשולחן רחב ונעים. המלצר (שמיד הגיש לשולחן קנקני... מים וכוסות) הגיע במהירות לשולחן לקחת הזמנת שתייה ואוכל לילדים. בהמשך בעת לקיחת ההזמנה מאיתנו הוא היה שירותי, סבלני ומאוד נחמד. בשלב זה יש לציין שהמסעדה הייתה עמוסה במשפחות וכי לא מובן מאילו לקבל שירות כזה ביום שבת בצהריים. המנות הגיעו במהירות והיו מצוינות. אף מנה בשולחן לא אכזבה, הכל היה טעים ומדויק. הצוות לכל אורך הארוחה היה קשוב וזמין, כל מפית מלוכלכת נלקחה מיד מהשולחן ולפני שהספקתי להרים יד לקרוא למלצר אחראית המשמרת יצרה איתי קשר עין והגיעה לשולחן. כמובן שגם הגלידה הביתית הייתה מעולה. לסיכום, עבורנו זו הייתה חווית אורח מושלמת - דרך העיצוב המושקע והנכון, דרך האוכל המצוין ובעיקר שירות סבלני, קשוב וחייכני. ממש לא מובן מאילו. אין ספק שנחזור בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה