נגישות
נגישות

נונו הוד השרון - NONO ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

84 ביקורות וחוות דעת על נונו הוד השרון

המבקרת - תמונה
המבקרת 3 ביקורות
אכזבה יקרה.
3.0
11/12/16

אחרי ששמענו וקראנו המלצות נלהבות על נונו, הזמנו מקום ליום הולדת משפחתי. חמשת בני המשפחה התאכזבו קשות. השירות היה מצוין, המקום יפה, אבל האוכל פשוט לא טוב. הפיצות היו ברמה של פיצריה... שכונתית משנות השמונים, הסלט היה בתיבול לא מוצלח, והקרוטונים/לחם (קשה היה להבין למה התכוון המשורר) ידעו ימים יפים יותר. משיחה עם חברה שביקרה פעמים רבות במקום, היא אמרה שאכן - פעם נונו הייתה מצוינת, אבל גם בארוחה האחרונה שלה במקום האוכל היא התאכזבה מאוד. המחירים הם גבוהים, בלי שום פרופורציה לאיכות. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moshe - תמונה
moshe 173 ביקורות
איטלקית 10
5.0
01/12/16

ללא ספק איטלקית מעולה. אין כלל טעם לנסוע לתל אביב. חניה בשפע. מחירים כמו בכל איטלקית, אוכל כמו באיטליה. המבחר לא ענק אבל כל המנות מצויינות. אחרי כ6-7 ביקורים נגמר לי הגיוון אך כיף לחזור... למנות מצויינות ומוכרות. גם הקינוחים פגז.

עוד פרטים
הוספת תגובה
NOA - תמונה
NOA 2 ביקורות
בטוח שנחזור לשם
5.0
29/11/16

חגגנו בחמישי האחרון יום הולדת לבעלי עם עוד 2 זוגות חברים, האוירה היתה בול לטעמנו, האוכל היה מעולה, פיצות מדהימות והמנות העיקריות היו מעולות ...מומלצת הפסטה קרבונרה . היתה אוירה מיוחדת... ...מאוד חו"ל אבל בארץ.. היה די ג'יי שתיקלט מוזיקה שגדלנו עליה משנות השמונים מה שגרם לנו לשאזם כל הארוחה. השירות היה מעולה והקינוחים היו הצגה. מומלץ בחום!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
hagai - תמונה
hagai 42 ביקורות
האיטלקיה של השרון
4.5
01/11/16

אוכל איטלקי משובח ושירות מצוין. פיצות ופסטות מצויינות, יין משובח (אבל יקר) ושירות מצויין. מחירים מעט גבוהים למסעדה איטלקית. אבל החוויה שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
aviavi - תמונה
aviavi 3 ביקורות
שווה
3.8
16/10/16

שכנים.אוכלים בכל העולם.אבל במרחק הליכה...לא קצת רחוק... בקיצור החלטנו לבקר את המסעדה המומלצת. הזמנו שבועיים מראש (!). הגענו. קיבלנו שולחן ב"מרפסת" הממוזגת. מבחינת עיצוב טעון שיפור. כמות... מלצרים גדולה במיוחד ולכן השירות מהיר וגם מכירים חלק מהמלצרים שלומדים/למדו עם הבנים בבית הספר השכונתי. לגבי האוכל. הפיצות בהחלט מצוינות, מנות ראשונות בסדר, קינוחים לא משהו. מחיר סביר למסעדה כזו ובהחלט מומלץ. הסוד הוא כנראה הבצק והתנור שאופה את הפיצה מכמה כיוונים. ממליץ ללכת ולנסות וללכת על הפיצות. בריאות

עוד פרטים
הוספת תגובה
anat.car - תמונה
anat.car 15 ביקורות
פסט-פוד רועש במחיר של מסעדת גורמה!
3.0
09/10/16

ישבנו במסעדה בחמישי האחרון בערב כדי לחגוג לי יום הולדת. משניה שהתיישבנו, הרגשנו שמנסים "לתקתק" אותנו. תוך 5 דקות מהרגע שהזמנו, הראשונות כבר הוגשו לשולחן. העיקרית יצאה אלינו עוד כשהיינו... באמצע הראשונות ונאלצנו להחזירה למטבח. מה הלחץ?? גם אם היינו רוצים כבר לקבל אותה, לא היה מקום על השולחן. נראה שאם זה היה תלוי בצוות, היינו מסיימים לאכול תוך 45 דקות. האוכל טעים, אך המנות קטנות ולא מצדיקות את המחיר שלהן. אווירה המונית ורועשת ולא מתאימה לדייט רומנטי. ישבנו בחוץ ונחנקנו מעשן הסיגריות של אנשים שפרשו מהשולחנות כדי לעשן בצד. נאלצנו להעיר להם בעצמנו פעמיים וגם זה לא עזר. ברקע הושמעה מוזיקה סתמית ורועשת שבחר די ג'יי כלשהו. בקיצר, זה לא היה זה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רולדי - תמונה
רולדי 7 ביקורות
פיצה טובה במקום פחות טוב
3.0
27/08/16

המסעדה מאוד רועשת. שירות המלצרים לא מספיק מיקצועי. שולחנות קטנים. אתה משלם כמו מסעדת יוקרה אבל המסעדה מאורגנת יותר כמזון מהיר. המחירים מאוד גבוהים. הפיצה היא הדבר היחיד מדהים שם. קצת... עפו על עצמם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
GM - תמונה
GM 9 ביקורות
תענוג צרוף
4.5
27/08/16

איזה כיף שנונו קרובה לבית ולא צריך לנסוע לתל אביב בשביל איטלקית טובה ולחפשששששש חניה יש עוד כמה איטלקיות לא רעות באזור הוד השרון וכפר סבא. בפני עצמן הן לא רעות אך כשאוכלים בנונו זו... בהחלט רמה אחרת והכי מדהים זה שהמחירים בנונו הוגנים בסה"כ בנוסף לפסטות והפיצות המעולות גם הקינוחים ממש טובים

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
כיף שיש כאלו מקומות קרוב לבית :)
4.3
18/06/16

הגענו בשישי לילה והמקום היה שוקק חיים בצורה חיובית: מוזיקה נהדרת ועדיין ניתן לדבר בלי לצעוק, עיצוב נעים והבר מאוד נח הזמנו פיצה חזה אווז וביצת עין (78 ש"ח) וסלט כריות (52 ש"ח). הפיצה... היתה אחלה - גדולה, בצק בין דק לעבה והשילוב של חזה אווז, תרד, קונפי שום וביצת עין היה מדויק. יש במקום שני טאבונים גדולים והריח במקום משגע. הסלט היה רענן ומיוחד - ירקות ירוקים עם עגבניות שרי פלפל חריף ופלחי לימון על מצע של קרם פרש ועליו פולנטה ומוצרלה מטוגנות - סלט רענן מעניין וכייפי הזמנו גם כוס יין (45 ש"ח) שלעניות דעתי יקר מידי למרות שהיה טוב ולקינוח הזמנו קסטה הפוכה (38 ש"ח) שזה שני כדורי גלידת מסקרפונה שמכינים במקום על מצע של קרמבל עם חמוציות וצימוקים וביניהם טוויל שקדים - טעים אבל לא נפלנו סה"כ שילמנו 226 ש"ח ואין ספק שנחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלי - תמונה
שלי 3 ביקורות
מומלץ מאוד למשפחות!!
4.5
18/06/16

שמעתי חוות דעת חיובית על נונו והחלטנו לנסות לבוא בספונטניות בשבת ב- 12:00 עם הילדים. השירות היה סופר מהיר והמנות מעולות, במיוחד הסלט כריות (קצת פיקנטי) והרוטולו. האוירה נהדרת והשולחנות... לא צפופים. הקפה מצוין, ההערה היחידה שלי היא על המחיר של הקינוח ״קסטה הפוכה״, שמכיל גלידה, סירופ, טוויל ופירורים ומתומחר ב- 38 ש״ח, ללא הצדקה. פרט לזה, בטוח נבוא שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה