נגישות
נגישות

נונו הוד השרון - NONO ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

84 ביקורות וחוות דעת על נונו הוד השרון

מיכאל - תמונה
מיכאל 2 ביקורות
פיצה מצוינת, שירות לא מקצועי, חבל שאין משלוח.
2.8
23/07/15

היינו מספר פעמים במסעדה. כל פעם גילינו בעיות חדשות, עד שבסוף כבר אין הרבה חשק להזמין מקום.... פיצה מאוד טובה, אין ספק. שירות מוזר, לא מקצועי, מעצבן. זה מתחיל מהזמנת מקום, וממשיך... בארוחה (אם הצלחתם להזמין). או שלא נגשים אליך כלל, או שבאים כל דקה לשאול האם היה טעים. כל פעם מלצר אחר. כל בקשה נראית מורכבת, כולל סדר הוצאת המנות. לחברים שלנו הייתה בקשה מורכבת יותר, לחמם מנה של אוכל תינוקות ("שימו לעשר שניות, רק לחמם קצת"). 20 דקות (!) של המתנה, עצבים, צרחות של תינוק. בסוף הביאו את הקופסה עם אוכל רותח. איכשהו, היה צפוי. יחס מאוד מוזר לאלכוהול, מחירים גבוהים, גם ליין הבית. כך זה אמור להיות במסעדה איטלקית עם אוירה קלילה? טוב, תצליחו! בקיצור, שווה לאכול פיצה. חבל שלא עושים משלוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Claude - תמונה
Claude 12 ביקורות
מקום מוקפד ומהנה
4.5
05/07/15

בטוח שיש מנות לא טובות או ימים שהם נפילה. אבל משום מה מעולם לא נתקלתי לא בראשון ולא בשני למרות שאנחנו מבקרים שם לא מעט. הישיבה בחוץ מהנה מאוד, המוזיקה טובה ולא רועש מידי. למי שאוהב... פסטה ופיצה זה מקום אדיר. למי שכמוני יש בעיה עם פצצות הפחמימות המוגשות בד"כ במסעדה איטלקית אז יש אפשרות להתביית על מנת המוצרלה בפתיחה ועל הדג בתנור בעיקרית - מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hayah - תמונה
hayah 3 ביקורות
רק לפיצה
2.0
16/06/15

נתחיל בדברים הטובים,חניה,אסתטיקה של המקום ורמת הפיצות. הזמנו בורטה שהתבררה כמשהו חריף,אולי בגלל הסלק שלא מתאים.חבל על הגבינה הנהדרת. עוף מושחר כמעט שרוף.האורז שהוזמן ליד הגיע לקראת סוף... הארוחה.כך גם לימון לדג. שרות גרוע! גלידה בסדר,לא יותר מכך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nono - תמונה
nono 2 ביקורות
התנהלות מבישה
1.0
13/06/15

קיבלתי חוות דעת טובה על המסעדה והזמנתי לפני כחודש מקומות ל20 איש ולאחר קשיים שנוצרו (אין שולחנות גדולים ) הזמנו מקום לפתע יום לפני הארוע הודיעו לנו שכבר הייתה הזמנה ושנשנה תאריך לא... הסכמנו והלכנו למסעדה אחרת לפני שבוע שוב רצינו לחגוג יום הולדת והזמנו מקום ל10איש ליום שישי ב7 בערב ושוב חזרו עם הצהרה שנפלה טעות ושנזיז ל5 כמובן שלא הסכמנו וצילצלתי למסעדה להתלונן והבטיחו לי שהמנהל יחזור אלי כמובן שלא חזר. זו התהגות מבישה ופוגעת ואני העביר לכל מכריי את ההתנהלות הזו ואני מקווה שמסעדה כזו תיסגר במהרה לאחר שיכירו את התנהלותה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
carmit - תמונה
carmit מבקר מתחיל
לא vegan friendly
2.5
26/04/15

הגענו 11 סועדים לאחר בירור כי המסעדה הינה vegan friendly. הזמנתי פוקצ'ה עם מטבלים. הפוקצ'ה הייתה יבשה וסתמית, מטבל אחד היה רסק עגבניות שהגיע עם גבינת לבנה (!) ומטבל שני היה שמן זית עם... חומץ בלסמי מריר. ביקשתי להזמין מלנזנה ללא גבינה אך המלצר לא הסכים בטענה שאי אפשר כי ככה המנה מגיעה. האופציות היחידות שהעמיד לרשותי היו סלטים ללא מרכיבי מוצרי חלב ודגים, או "פיצה טבעונית" מבצק ללא גלוטן וללא גבינה (אין תחליפי גבינה) או פסטה ברוטב עגבניות. נאלצתי להסתפק בסלט ירקות מאכזב ללא כל מעוף או יחודיות. סועדים אחרים בשולחן ביקשו להזמין את מנת קדרת פירות ים, אך המלצר לא הסכים להוריד מהמנה את המולים. בקיצור, חוויה לא מספקת ולא ידידותית לטבעונים, תפריט נוקשה ושירות שלא שם את הלקוח במרכז אלא את המנות. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של oreldi
oreldi
27/05/2015
שהם מנהלים את המסעדה שפים שהיו פה אמרו שאין בשום מקום בעולם כל כך הרבה בקשות לשינויי מנות כמו בישראל. אבל תמיד בישראל הלקוח חושב שהוא קונה ומנהל את המסעדה. להבא- תלכי למסעדה טבעונית ותפסיקי לחשוב שאת הנסיכה הקסומה
ערן - תמונה
ערן מבקר מתחיל
אוכל, שירות, אווירה - איזו הנאה
4.8
11/04/15

חגגנו אתמול אירוע משפחתי בהרכב מלא (הרבה חברה). השירות היה פשוט מעולה, מרגע ההתקשרות לביצוע ההזמנה ולכל אורך הארוחה. האוכל היה מצוין, ללא נפילות, והזמנו הרבה מאוד מנות, כך שדי חרשנו את... התפריט. נהנו בעבר, וכיף ולחזור ולהיות עוד יותר מופתע לטובה. המסעדה היתה עמוסה מאוד ובכל זאת הכל תיקתק. תודה רבה !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית - תמונה
אורית 3 ביקורות
חבל...
2.8
28/03/15

אכלנו שם אני ובעלי לפני מספר ימים, שמעתי דברים טובים מאוד על המסעדה ובאופן טבעי היו לי ציפיות, אלא שכגודל הציפיה גודל האכזבה. כאן אסייג: האוכל היה טעים מאוד הבעיה הייתה בגודל המנה. פשוט... קטנה! כל המנות שלקחנו היו קטנות וביחס למחיר זה יוצא יקר עם תמורה קטנה, מרגיז. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
oreldi - תמונה
oreldi 18 ביקורות
איזו מסעדה
4.8
07/03/15

פעמיים הייתי שם לאחרונה. איזה אוכל... למנות ראשונות הזמנו פוקצ'ה רכה וטעימה סלט איכרים, פשוט אבל טעים לעיקריות לינגוויני ארטישוק ואפונה - מאוד טעים, פסטה כמו שצריך צהובה עם הרבה... ביצים, רוטב של שמן זית ועדיין- מאוד טעים קנלוני בשר - מנה ענקית, הצינורות פסטה היו מצוינים, רכים ומלאי טעם, עם הרבה בשר טחון, רוטב עגבניות נהדר, קצת פרמזן. נהדר פיצה מדורה - אחלה פיצה שבעולם- דקה, הרבה רוטב וגבינה. עסיסית מאוד. מהטובות שאכלתי רביולי עזים עם טרטופו- מעולה שבמעולים. לסיכום- מסעדה מצוינת, אחת האיטלקיות היותר טובות בארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירית - תמונה
מירית מבקר מתחיל
במילה אחת- אכזבה
2.3
26/02/15

היום סעדנו אני וחברה במסעדה. אך זו לא היתה הפעם הראשונה בה אכלתי שם. עד היום הייתי שם סה"כ 3 פעמים. הפעם הראשונה היתה מוצלחת מאוד, מה שגרם לי לגשת לשם בפעם שנייה עם חברות אחרות.וכך... בפעם השנייה שאכלנו במסעדה זה היה ביום גשום מאוד, הזמנו מקום מראש, אבל ישבנו בחלק החיצוני של המסעדה שהיה "סגור" ומחומם בתנורים. המנות הראשונות שהזמנו לשולחן היו מעולות ונהננו מהן מאוד, גם חלק מהעיקריות שהזמנו. אבל מה שקצת קילקל את האווירה הנעימה והטעימה היה שהזמנו גם פיצה פטריות ביחד עם העיקריות, שהמלצר כנראה שכח להזמין והיא הגיעה בערך אחרי שסיימנו את כל המנות. במהלך ההמתנה לפיצה שמתי לב שהמעיל שלי שהנחתי על הכיסא ספוג כולו במים, כך גם התיק והארנק. מסתבר שהמקום בו הושיבו אותנו היה ספוג כולו במים ומי הגשם חדרו לתוך המסעדה והרטיבו רצפת המסעדה ואת המעילים והתיקים שהונחו על הכיסא. כמובן שביקשנו לעבור מקום ולא היה נראה שלאחראים במקום מזיז יותר מידי שהדברים שלנו נהיו ספוגים במים.את הפיצה גם לא אכלתי בסוף, מאחר ואני צמחונית והשתרבבו אליה חתיכות של אווז מעושן. הובטח לנו על ידי המלצר שיפצו אותנו בקינוח. אז פיצו אותנו בכדור גלידה (שהיה מאוד לא מוצלח וגם אותו לא אכלנו). מיותר להגיד שהתאכזבתי מהיחס של האחראים במסעדה ומה"פיצוי" העלוב. אבל! זכרתי שהפעם הראשונה היתה כל כך מוצלחת שהיום החלטתי לתת עוד הזדמנות למסעדה ושבתי לשם עם החברה שסעדה איתי שם בפעם הראשונה. הזמנתי פוקאצ'ה וניוקי תרד. הניוקיהיה נחמד עד שגיליתי בו שערה מתולתתלת.. המלצרית החליפה לי את המנה לאותה מנה בדיוק. בלי שום התנצלות. לקינוח הזמנו פיצה נוטלה- אין לי מה להגיד על הקינוח המבזה הזה חוץ מזה שפיתה על הטאבון בצופים עם שוקולד יותר מוצלחת ממנו!!!! בקיצור- אכזבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועם - תמונה
נועם מבקר מתחיל
פיצות מעולות
4.0
18/02/15

קפצנו לארוחת ערב זריזה. נהנינו מהפיצות וגם מהאווירה המשפחתית והלא מכופתרת. יש לנו רק בקשה קטנה: מפיות הנייר שמתחת לפיצה מיותרות לחלוטין. הן מתרטבות, נדבקות לפיצה, וגם מגיעות לפה בטעות.

עוד פרטים
הוספת תגובה