נגישות
נגישות

נונו הוד השרון - NONO ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

84 ביקורות וחוות דעת על נונו הוד השרון

lary - תמונה
lary 8 ביקורות
לא מומלץ
1.3
18/11/18

הזמנו מקום במסעדה ל3 אנשים קבלנו מיד את השולחן אך הריח שנדף מהשרותים גרם לנו להפסיק לאכול העבירו אותנו לשולחן אחר בחדר השני איננו מבינים מדוע לא מנקים את השרותים ??

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orit - תמונה
Orit 16 ביקורות
ממליצה
3.3
16/06/18

חגגנו יום הולדת משפחתי והיינו 12 איש. אוכל מצוין, מנות יפות מחיר מעט מעל הממוצע השירות לא משהו וגם הושיבו אותנו בשולחן ארוך ובמקום רועש ולכן זה קצת הפריע לנו כמשפחה לתקשר. למרות שלא... בטוח שאחזור, עדין ממליצה בחום רק מציעה לבקש פינה רגועה כי אחרת אי אפשר לדבר

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי מבקר מתחיל
מסעדה מעולה
4.8
14/06/18

אחת המסעדות הטובות בעיניי, מנות מעולות, חומרי גלם טריים ועשויות נהדר. רק שישמרו על האיכות לאורך זמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
אחלה פיצות
4.3
22/01/18

המקום היה מפוצץ כהרגלו אבל למזלינו היו שני מקומות על הבר. שני הברמנים היו מאוד נחמדים ושירותיים. הזמנו פיצה עם ירקות שהברמן המליץ וסלט. לצערינו הפיצה לא היתה ככ מוצלחת אבל ישר החליפו... לנו אותה לפיתה עם נקניק וזה כבר היה ליגה אחרת. הפיצות באמת מוצלחות מאוד. המקום מאוד נעים. מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Irena - תמונה
Irena 21 ביקורות
מסעדה מעולה (-:
5.0
09/01/18

אני חובבת מושבעת של אוכל איטלקי, ביליתי כחודש ברומא ולא אכלתי פיצה כזו טעימה כמו במסעדת נונו. האווירה במסעדה משדרת פשטות אך יחד עם זאת משהו אותנטי, השירות היה מעולה, הפיצות שהזמנו היו... מאוד אבל מאוד טעימות והקינוחים עלו על כל הציפיות שלי. המחירים סבירים ושווים את התמורה. ממליצה בחום לכולם ויש חניה צמודה למסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי  - תמונה
עדי 13 ביקורות
הכי טעים שיש !!
5.0
27/12/17

האיטלקיה הכי טובה ומיוחדת שיש ! מקום מדהים, אווירה כיפית, השירות מדהים, לא ניתן להסביר כמה התלהבתי מהמקום - כבר חזרתי אליו כמה פעמים. העיקריות גדולות ומשביעות, הראשונות מיוחדות מאוד... והקינוחים מדהימים. שווה מאוד להגיע ולהתפנק. המחירים תואמים את איכות האוכל(- לא יקר ולא זול)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tamar - תמונה
Tamar 6 ביקורות
בהחלט שווה לחזור
4.0
22/12/17

היה מאוד טעים. שירות אדיב וחייכני. צריך קצת להגדיל את השרותים. מחיר קצת יקר אבל האוכל שווה. הרבה מקום במסעדה. אוירה נעימה ואפילו קצת חצר פרחונית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ziv - תמונה
ziv 11 ביקורות
ככה ככה
3.0
05/11/17

המסעדה נראית יוקרתית אבל הפיצה היתה מלוחה מדי.קיבלנו פיצוי לחם וקינוח שלאחר מכן נאלצנו לשלם עליו מאחר והייתה אי הבנה.המחירים לא הכי אטרקטיביים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liat - תמונה
Liat 6 ביקורות
כיף טעים וחוויתי!
4.5
28/10/17

אתמול ביקרתי במסעדה עם בן זוג שלי ולמרות שלא הצלחנו להזמין מקום מראש איך שנרשמתי בום! היה לנו אופציה למקום על הבר ולא הצטערנו אפילו לרגע :) מלצרים שמחים וחייכנים מלאי מוטיבציה (לא עושים... טובה שהם שם ) שרותיים עוזרים במה שצריך ומייעצים. דאגו להזכיר לנו שגם אם נזמין את הפיצה ללא הרוטב עגבניות ונצטער מיד יחליפו לנו את המנה. הזמנו 2 ראשונות ו 2 עקריות והתפוצצנו . טעים מאוד. מוגש יפה . לבסוף הלכנו גם על קינוח עוגת גבינה ללא גלוטן שהיתה אחלה ואפילו קיבלנו כדור גלידה עם מנת אספרסו חם עליו על חשבון הבית כי קלטו שהתלבטנו ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
omerar - תמונה
omerar 7 ביקורות
מצויין
4.5
11/10/17

פשוט אחלה מקום שנעים לחזור אליו פיצות מעולות, שירות אחלה לקחנו פיצה ללא גלוטן, פיצת פטריות ופיצה ביאנקה עם בייקון.

עוד פרטים
הוספת תגובה