נגישות
נגישות

נונו הוד השרון - NONO ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

84 ביקורות וחוות דעת על נונו הוד השרון

סמדר - תמונה
סמדר 6 ביקורות
נהנינו מהטעמים,מהעיצוב והשירות
5.0
22/01/20

בכל ביקור נהנינו יותר- מהעיצוב, האווירה, השירות וכמובן המנות הטעימות והמגוונות.המחירים סבירים. נחזור כמובן...רק חבל שבימי שישי בבוקר המסעדה נפתחת רק ב-12

עוד פרטים
הוספת תגובה
Or - תמונה
Or 2 ביקורות
מושלם
4.8
27/10/19

טעים כל כך.... הפיצה הכי טעימה בארץ לדעתי. שירות תמיד מדהים ואדיב, אף פעם לא נתקלתי המלצר שהןא לא מקסים בטירוף. תמיד כיף לחזור לשם... משהו בשילוב בין האוכל, האווירה, העיצוב, הפלייליסט... שאף פעם לא מאכזב,.,.. המסעדה האהובה עליי ללא ספק!

עוד פרטים
הוספת תגובה
carolehakim27 - תמונה
carolehakim27 מבקר מתחיל
בניוני
3.5
29/05/19

אוכל ברמה בניונית, תיבול לא נכון של סלטים. אוירה מאוד נעימה ושרות אדיב במיוחד. זמני המתנה סבירים. ישיבה מרווחת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shahafmoalem123 - תמונה
shahafmoalem123 מבקר מתחיל
חוויה מושלמת!
5.0
16/05/19

מסעדה מושלמת !!! אוכל ברמה גבוהה מאוד, הרבה זמן לא נהנתי ככה במסעדה. מחירים סבירים יחסית לרמת המקום. אווירה מדהימה, המקום מעוצב בצורה בלתי רגילה ומשרה אווירה נעימה ויוקרתית. שירות... המלצרים יוצא מן הכלל. מנות יוצאות מהר מאוד ללא שום עיכוב. מלצרים חייכנים מאוד ושירותיים, עד כדי כך שהמלצר פתח לנו את המגבון בסיום הארוחה. ממליצה בחום!!! להרגיש בחול ולהיות בסך הכל בהוד השרון .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shai - תמונה
Shai 109 ביקורות
פיצה מרגריטה מעולה!
4.5
14/04/19

אתמול הלכתי עם ההורים שלי למסעדה, אחרי שאמא שלי אמרה לי שממש כדאי ללכת לשם. הזמנו סלט חסות ופיצה מרגריטה. הם היו ממש טעימים, וממליץ לבקש גם פרמז'ן שיוסיף על הסלט והפיצה. אחרי זה הזמנו... פיצה פונגי עם פטריות. היא הייתה טעימה, אך לטעמי לא צדיקה את המחיר 69 שקלים! אני באמת חושב שהפיצה המרגריטה הרבה יותר טעימה (לא רק בגלל המחיר) ומומלצת בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני 5 ביקורות
איטלקית מהטובות בארץ
4.8
24/03/19

מסעדה מעולה,ישבנו על הבר,,אור הברמן-תותח אמיתי,פינק אותנו,מזמן לא נהנינו כל כך ממסעדה,אוכל ויין מעולים,שירות,אוירה שמחה,כיף אמיתי,נחזור בקרוב....

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסנת חב - תמונה
אסנת חב 106 ביקורות
מקום שווה וטעים
5.0
16/03/19

הינו משפחה של זוג הורים וארבעה בני 17 ומעלה. האוכל מגוון ומצוין. השירות נפלא ומקצועי. עיצוב מצוין. היתה ארוחת ערב שבת מדהימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסנת חב - תמונה
אסנת חב 106 ביקורות
טעים , נעים, מגוון ומיוחד
4.8
08/02/19

מאוד אהבנו להיות במסעדת נונו. האווירה במסעדה מאוד נעימה, הכל עשוי מעץ ויש גם עץ אמיתי בלב המסעדה. האוירה נעימה וחמימה - תרתי משמע. יש גם אח עצים שעובד ומשרה חום נעים וגם תוספת חימום... היכן שצריך. המסעדה מחולקת לכמה מוקדים - בר, נישות, אולם ולכל מוקד יש יחודיות משלו, כך שיש מגוון אפשרויות ישיבה. השירות מעולה - המלצרים אדיבים, מיומנים ומאומנים, ניכר שיש מי שדואג לכל פרט. המנות לא גדולות, אבל האוכל מצוין ומיוחד (כמעט ולא היו בתפריט דברים בנאליים) וזה גם הופך לסביר את המחירים המעט גבוהים. המיקום נוח ויש מגרש חניה ליד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
barzelo - תמונה
barzelo מבקר מתחיל
חוויה מצוינת
5.0
30/01/19

הגענו 4 אנשים לחגוג יומולדת לאישתי , קבלנו ייעוץ על המנות נשאלנו אם יש אלרגיה כלשהי למישהו, הסמנו שתי מנות ראשונות קרפצו פילה בקר וסלט איכרים שתי המנות היו טעימות, פסטה קרבונרה קובניות... קדירת פירות ים ופיצה לבנה המנות היו נפלאות גדולות וטעימות, לייעוץ ליין הגיע סומלייה שהסביר לנו וייעץ לנו ואף נתן לנו טעימה ממה שהמליץ, המלצר היה זמין והאוכל הוגש בזמן .המחיר בהחלט סביר למנות , האוירה במסעדה היתה טובה עם מוזיקה ברקע לא רועשת מדי וההרגשה היתה טובה. השירותים נקיים אבל קצת חשוכים . בקיצור היתה חוויה מצוינת. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלמה - תמונה
שלמה 4 ביקורות
בינוני בנונו או בקיצור בינונו...
3.3
21/01/19

2 מבוגרים וגברבר צעיר אכלנו צהרים בשבת. נחמד שם, אבל האוכל בינוני לגמרי. שום דבר לכתוב עליו הביתה. מסעדה איטלקית "בסדר". פסטה בולונז - "בסדר" עוף - "בסדר" עוד פסטה - סבירה. הקינוח -... טירמיסו - לטעם כולנו גרוע - כבד ביותר, ההיפך ממה שטירמיסו אמור להיות. השארנו את כולו בצלחת. קיבלנו על חשבון הבית עוגת גבינה - גם היא כבדה לגמרי, לא מה שאנחנו מכירים. לסיכום - יצאנו שבעים ומאוכזבים למדי. לא ברור ממה נובעת ההצלחה הפנומנלית של המסעדה, אולי מהפיצות (אותן לא אכלנו)

עוד פרטים
הוספת תגובה