נגישות
נגישות

בנדיקט ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

60 ביקורות וחוות דעת על בנדיקט

Hen - תמונה
Hen 118 ביקורות
מומלץ בחום
4.5
29/03/18

אוכל טעים וכייפי, אווירה טובה ונקייה, שירות מצויין גם מצד המלצר וגם מצד אחראית המשמרת. היה כייף מאוד.מחיר קצת יקר אבל החוויה הכללית טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lena - תמונה
Lena 5 ביקורות
ארוחת בוקר הכי שווה בארץ
5.0
11/12/17

מסעדת ארוחת הבוקר הקבועה שלי אמנם צריך לחכות למקום בדרך כלל אבל זה שווה את ההמתנה (שהיא סבירה בדרך כלל) התפריט עצום ומתאים לכולם, הפנקייקס מושלמים! מקומות ישיבה בחוץ או בפנים לפי... בחירה, שירות מצוין . המסעדה האהובה עלי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jana - תמונה
Jana 44 ביקורות
לחץ
3.8
26/11/17

ארוחה היתה ממש טעימה, אבל עצם העמידב תור כאשר אין מקום המתנה מסודר בסניף. חוסר יעילות בסידור השולחנות שגורם לתורים. פינוי מהיר מאוד של השולחן כי יש תורק שצריך לתת לו מקום... קצת מלחיץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים ושירותי, כדאי להוסיף אפשרות להזמין בשבת
4.8
19/08/17

היינו במסעדה כל המשפחה המצומצמת, היינו במתחם מקורה, לא התאפשר להזמין מקום ולכן ישבנו איפה שפנוי. המלצרים כרגיל אדיבים ומחייכים, היה מקום להפעיל מיזוג כי חם ממש. המנות כרגיל טעימות,... ערוכות יפה (אגז בנדיקט רויאל וסינטה וגם שאר המנות) מבחינת המחיר יצא משתלם כי גם יש לנו מועדון וצברנו נקודות וגם קיבלנו מיני פאנקייק חינם - בחרנו מיני פאנקייק קינדר שהיה ממש טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
OritY - תמונה
OritY 39 ביקורות
פינוק אמיתי
4.5
14/08/17

בימי ראשון אחרי השעה 16:00 יש מבצע לחברי מועדון 1+1 על כל מיני פנקייקים. הזמנו ארוחת בוקר אחת ואת 2 מיני פנקייקים שבמבצע. ארוחת הבוקר מגיעה עם לחמניות טריות אפויות במקום, מיוחדות מאד... וטעימות מאד. פנקייק אוריאו טעים מאד, אבל למי שממש אוהב מתוק. פנקייק פירות יער חמצמץ יותר בגלל פירות יער מצד אחד, אך גם מתוק מאד בגלל תוספת הרוטב. יצאנו מהארוחה מפוצצים עד אפס מקום. השירות אדיב ומהיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים, שירותי, כדאי לעשות מועדון
5.0
25/06/17

אכלנו אמא ואני ארוחת ערב, המלצרים כרגיל חביבים ואומרים בוקר טוב (כי הקונספט הוא ארוחת בוקר לאורך היום), שירות נעים, מביאים ישר מה שמבקשים, מודיעים אם יקח הרבה זמן שהאוכל יהיה מוכן (אמרו... לנו מראש שלפאנקייקים יקח רבע שעה להיות מוכנים). אנחנו חברות מועדון אז גם יש צבירת נקודות+מבצע בימי ראשון פאנקייקים 1+1. אני אכלתי מיני פאנקייק אוראו שהיה טעים ומספק, אמא אכלה פאנקייק גדול נדמה לי בננות שהתלוו אליו סירופ מייפל וסירופ אספרסו בצד וסלט פירות. חוץ מזה שתינו קוקטייל משגע ששכחתי את שמו אבל מצרפת תמונה, לא הרבה אלכוהול וממש טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Judy - תמונה
Judy 8 ביקורות
אל תכניסו לקוחות אם אתם לא עומדים בלחץ.
2.5
29/05/17

הגענו בן זוגי ואני באקראי ולאחר שאכלנו במקום בעבר. הזמנתי בוקר טבעוני. הגיע קרפ טבעוני. אמרנו שאנחנו רוצים קרפ לקינוח אבל לא מעכשיו כי זה יתקרר. הבוקר הטבעוני הגיע אחרי שבן זוגי כבר... סיים לאכול, ועד שהביאו את הלחם הטבעוני ללא גלוטן שביקשתי במקום הלחם הרגיל, כבר סיימתי את הבוקר הטבעוני. את סלט הירקות לא אכלתי כי ישבנו על הבר והעובד לא נזהר והשפריץ חלב על הסלט. הקינוח, קרפ טבעוני, הגיע קר ולאחר זמן המתנה ארוך. כנראה שמרו לנו את הטעות שלהם בצד. חבל. אני לשם לא חוזרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים ושירותי
5.0
07/04/17

היינו במסעדה כל המשפחה לחגוג יום הולדת לאמא. המנות ממש טעימות והסטייל הוא של ארוחת בוקר 24\7 אכלתי אגז בולס תרד שהיה משביע מנה מפוצצת וטעימה! מומלץ לקחת לקטוזין למי שיש לו ענייני חלב... לפני האוכל. יש גם מנות טבעוניות. באנו עם הכלב אז נתנו לנו מקום לבד בחדר המקורה וכל המלצרים ליטפו אותו והתלהבו ממנו ונתנו לו מים :) חוץ מזה יש לנו חבר מועדון אז לכבוד יום ההולדת קיבלנו את המנה הכי יקרה שבחרנו חינם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Netta - תמונה
Netta 25 ביקורות
חוויה נעימה וטעימה להתפנק בארוחת בוקר שווה
4.0
22/02/17

המנות טעימות ומכבדות בגודלן. מחירים ממוצעים. אווירה כיפית ונוחה לארוחות בוקר ובראנץ' ישבתי במסעדה מספר פעמים, תמיד השירות היה טוב מאוד !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nofar - תמונה
Nofar 42 ביקורות
מנות טעימות באחלה מחירים
4.3
17/02/17

האוכל של בנדיקט מעולה, אכלתי עם חברות שכל אחת הזמינה מנת ביצים שהייתה בידיוק כמו שביקשנו, לקחנו ביחד קינוח שם פנקייקים והוא היה מעולה! אחלה אווירה, מחירים סבבה, קרה לי לא מעט פעמים... שהייתי צריכה להמתין בתור כמה זמן.. בשבת בבוקר תור מטורף, להיות ערים לכך! חוץ מזה, אחלה שירות ואוכל טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה