נגישות
נגישות

בנדיקט ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

60 ביקורות וחוות דעת על בנדיקט

שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
שירותי וטעים
4.8
20/03/16

אתמול חגגנו אמא שלי, אחותי ואני יום הולדת לסבתא בסניף בראשון לציון ומאוד נהננו. המלצרים היו אדיבים, הבאנו איתו את הכלב והם היו ידידותיים כלפיו והביאו לו מים (ישבנו בחוץ), מעבר לזה האוכל... היה טעים, בימי שישי אי אפשר להזמין אבל סידרו לנו מקום די מהר, אווירה נעימה. בנוסף יש לנו חבר מועדון אז אחת המנות יצאה חינם (בעבר כבר קיבלנו קינוח חינם ויש גם הטבת יום הולדת והטבת יום נישואין).

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
חויה מהנה
4.8
20/02/16

הגענו 2 זוגות למסעדת בנדיקט בראשון לציון. לשמחתנו היה די מקום , המלצרית הגיעה ישירות והסבירה ופירטה לגבי המנות. הגברים הזמינו סטייק עם ביצת עין. ואנו הנשים הזמנו ארוחת בוקר עם חביתה... משודרגת עם תרד וגבינה. הגיעו מתבלים של שמנת עם גרגרי עגבניה. טעים להפליא לחמניות חמות ללא הפסקה. הכל היה טעים. הגיע בזמן. חם וטרי. עוד נחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sharon - תמונה
Sharon 4 ביקורות
טעים ממש ומאוד מומלץ!
5.0
11/02/16

הגעתי עם חברה למסעדה ואני חייבת לציין שהשירות פה פשוט מעולה!! הזמנתי חביתה ישראלית בלקנית שהייתה טעימה בטירוף! הגיעה עם סלט קצוץ, שמנת חמוצה, סלט טונה ושמנת חמוצה עם עירית שהיה טעים... במיוחד בנוסף לזה הגיע לי עם המנה גם 2 שתייה חמה/קרה. לקינוח לקחנו את הפנקייק עם שוקולד לבן ואספרסו ששווה כל ביס. פשוט הפנקייק הכי טעים שלקחתי!! פשוט חוויה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
חוות דעת
4.0
03/12/15

הוזמנתי לארוחת בוקר במסעדת בנדיקט באזור תעשיה ראשל"צ. המסעדה היתה ריקה יחסית לשעה, לכן השירות היה מהיר. ארוחת הבוקר מן הטובות ביותר, מפנקות שמחתי שיש בראשון שלוחה של מסעדה זו, כי בתל... אביב ברוטישלד היתה אכזבה מאוד גדולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארז - תמונה
ארז 2 ביקורות
המתנה לא מוצדקת
3.0
10/10/15

האוכל בסדר, לא שציפינו למעוף בארוחת בוקר, ומגיע בכמות נדיבה, אבל ממש לא שווה שעה של המתנה. בחוץ ממתינים שעה, ובפנים מספיק שולחנות ריקים כדי לקצר את התור בחצי. בנוסף, גם לאחר שהגענו לארץ... המובטחת, חלק מהמנות הגיעו באיחור בלתי אופנתי של 40 דקות (כמה זמן כבר לוקח להוציא פנקייק?)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Morag - תמונה
Morag 20 ביקורות
זה יותר בית קפה לטעמי מאשר מסעדה
4.3
27/06/15

המקום מעוצב יפה מאוד, השירות שקיבלנו היה מעולה, אע"פ כן לא חזרנו למקום יותר מפעמיים. הקונספט שטומן בחובו רק ארוחות בוקר לא מתאים לכל שעות היום, אע"פ שניתן למצוא בתפריט מנות בשריות שהיו... כבדות מידיי. מתאים לכוס קפה וחביתה בשעות הבוקר ולא יותר מזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
ארוחות ענקיות
4.5
26/06/15

טעים! משביע! עם מלא חלבונים! הדרך הבריאה לפתוח את הבוקר, ומרוב שפע גם אפשר לקחת הבייתה!!! ככה שאין תלונות! צוות מלצרים והאמנים מקסים! מומלץ בחום להגיע בבוקר וליהנות מההרגשה הטובה כל... היום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal - תמונה
Michal 12 ביקורות
טעים בטירוף!
4.5
24/06/15

הקונספט יפה המקום מעוצב יפה, הכל שם באיזי המלצרים מברכים בברכת בוקר טוב גם ב11 בלילה. חמוד ביותר. אוכל מושלם ומיוחד אם כי מעט יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
ארוחות מיוחדות, טעימות וגדולות
3.5
17/05/15

ישבנו לארוחת בוקר בשישי בבוקר, לאחר המתנה ארוכה של כ-50 דקות, התישבנו. המנות היו טעימות מאוד, משביעות וגדולות. התפנקנו גם על פנקייקים שהיו ענקיים ולא הצלחנו לסיים אותם. השירות היה מעט... איטי והמחיר לא זול, אבל סביר לארוחה מיוחדת מדי פעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמיר - תמונה
אמיר 42 ביקורות
יקר יחסית לארוחת בוקר
3.5
18/04/15

מסעדה נעימה, עם מגוון ארוחות בוקר גדול, אך המחיר הגבוה להערכתנו לא מוצדק. הארוחות היו טעימות, אבל לא "נפלנו מהרגליים", כפי שציפינו ממסעדה שלוקחת מקום ראשון בתואר "ארוחת הבוקר הטובה... ביותר" כבר שנה שביעית ברציפות.

עוד פרטים
הוספת תגובה